Va reamintim ca in ReviSal se inregistreaza atat contractele individuale de munca din domeniul public, cat si contractele individuale de munca din domeniul privat.
Documentele in baza carora se fac inregistrari in registrul general de evidenta a salariatilor pot fi:
1) Decizia angajatorului pentru inregistrarea suspendarilor. Daca suspendarea contractului individual de munca intervine la cererea salariatului, decizia angajatorului se emite in baza cererii salariatului.
2) Decizia angajatorului pentru inregistrarea incetarilor contractului individual de munca.
Instructiuni clare, pas cu pas, privind absolut orice inregistare in ReviSal in 2022, iti prezentam
Caietul practic de completare in ReviSal,
OFERTA noastra aici >>>
Prin decizie, angajatorul:
– dispune incetarea contractului individual de munca (cazul concedierilor);
– constata incetarea contractului individual de munca (cazul incetarilor de drept si al demisiei).
3) Decizia angajatorului pentru inregistrarea modificarilor la contractul individual de munca. Aceasta decizie se emite doar in cazul modificarilor care nu se realizeaza prin vointa comuna a salariatului si a angajatorului. De exemplu, modificarea salariului de baza minim brut pe tara.
4) Act aditional la contractul individual de munca pentru inregistrarea modificarilor care se realizeaza prin vointa comuna a salariatului si a angajatorului. De exemplu, modificarea functiei, a salariului sau a oricarui alt element al contractului individual de munca.
5) Nota explicativa in cazul corectiilor
Documentele in baza carora se efectueaza inregistrari in registrul general de evidenta a salariatilor se vor pastra la dosarul personal.
Gasiti procedurile complete in lucrarea Caiet practic de completare in ReviSal, care acopera toate situatiile sensibile cu care va puteti confrunta:
Apelati la
Caiet practic de completare in ReviSal si aflati cum trebuie sa procedati, fara niciun dubiu, in orice situatie,
detalii aici >>>
Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri
Sprijin in vederea angajarii persoanelor cu handicapIntrebare: Cu privire la Ordonanta de Urgenta 127/2024, cu privire la unele masuri in domeniul social, respectiv privind angajarea persoanelor cu handicap, in articolul VI pct 3 sunt prevazute unele obligativitati ale angajatorilor cu peste 50 angajati, nu stim cum sa gestionam. Legea prevede obligativitatea de a solicita prin cerere scrisa adresata ONG-urilor sprijin in vederea angajarii persoanelor cu dizabilitati. Cum identificam aceste ONG-uri, ce format de scrisoare ne recomandati? Ulterior, ar trebui...
vezi AICI raspunsul specialistilor <<
Drepturi prevazute in CCM ce se acorda pe durata suspendarii CIMIntrebare: Compania plateste asigurare privata de sanatate pentru angajatii sai cat si transport. Putem pune in contractul colectiv ca aceste drepturi sunt mentinute si pe perioada de suspendare a contractului in urmatoarele cazuri: Asigurarea privata sa fie mentinuta pe perioada concediului de crestere copil iar transportul sa fie mentinut pentru perioada de concedii medicale. In ambele situatii conform prevederilor din Codul muncii contractul se considera suspendat, insa tot acesta spune ca pe perioada...
vezi AICI raspunsul specialistilor <<