OUG care reglementeaza somajul tehnic in Monitorul Oficial

somaj tehnic 2021semaj tehnic prelungitsomaj tehnic 31 decembrie 2021
OUG care reglementeaza somajul tehnic in Monitorul Oficial
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

OUG care reglementeaza somajul tehnic, ca urmare a efectul produse de COVID-19 a fost publicata in Monitorul Oficial si va incepe sa produca efecte la nivel de tara.
 
Asa cum a anuntat inca de sambata, pe Facebook, ministrul muncii Raluca Turcan: 
 
 
"Stiu ca sunt masuri asteptate de oameni, tocmai de aceea am accelerat procedura de adoptare astfel incat ele sa poata intra in vigoare in cel mai scurt timp posibil. Tot din acelasi motiv, nu vreau sa existe niciun dubiu referitor la continutul si la aplicarea lor: angajatii, angajatorii si parintii vor primi in continuare sprijin din partea statului, asa cum au primit in toata perioada starii de urgenta si de alerta, pentru ca aplicarea prevederilor acestor ordonante este o chestiune de zile." 
 
Atentie, Guvernul a reintrodus masura somajului tehnic! Conform OUG 111/2021 puteti beneficia din nou de indemnizatii consistente platite de Stat!
 
Va oferim un ghid practic cu procedura exacta, formularele de completat, mod de calcul, studii de caz, detalii aici >>>
 

Somaj tehnic 2021 sustinut pana la 31 decembrie, de statul roman

 
OUG nr. 111/2021 pentru stabilirea unor masuri de protectie sociala a angajatilor si a altor categorii profesionale in contextul interzicerii, suspendarii ori limitarii activitatilor economice, determinate de situatia epidemiologica generata de raspandirea coronavirusului SARS-CoV-2 a fost publicata in Monitorul Oficial nr. 945 din 04 octombrie 2021.
 
 
Art. 1. — (1) Incepand cu data intrarii in vigoare a prezentei ordonante de urgenta si pana la 31 decembrie 2021, pentru perioada suspendarii temporare a contractului individual de munca, din initiativa angajatorului, potrivit art. 52 alin. (1) lit. c) din Legea nr. 53/2003 — Codul muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, ca urmare a efectelor produse de coronavirusul SARS-CoV-2, indemnizatiile de care beneficiaza salariatii se stabilesc la 75% din salariul de baza corespunzator locului de munca ocupat si se suporta din bugetul asigurarilor pentru somaj, dar nu mai mult de 75% din castigul salarial mediu brut prevazut de Legea bugetului asigurarilor sociale de stat pe anul 2021 nr. 16/2021, cu modificarile si completarile ulterioare. 
 
(2) De prevederile alin. (1) beneficiaza salariatii angajatorilor pe perioada intreruperii temporare a activitatii, total sau partial, in contextul cresterii incidentei raspandirii coronavirusului SARS-CoV-2 si al masurilor pentru diminuarea impactului tipului de risc prevazute de hotararile Guvernului pentru prelungirea starii de alerta pe teritoriul Romaniei. 
 
(3) De acordarea indemnizatiei prevazute la alin. (1) beneficiaza si salariatii angajatorilor a caror activitate a fost suspendata ca urmare a anchetei epidemiologice efectuate de directiile de sanatate publica judetene, respectiv a municipiului Bucuresti, cu exceptia salariatilor aflati in concediu medical si care primesc indemnizatia de asigurari sociale aferenta. 
 
(4) Indemnizatia prevazuta la alin. (1) se calculeaza pentru numarul de zile in care activitatea a fost suspendata, dar nu mai tarziu de 31 decembrie 2021. 
 
(5) Indemnizatia prevazuta la alin. (1) este supusa impozitarii si platii contributiilor sociale obligatorii, conform prevederilor Legii nr. 227/2015 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare. 
 
(6) In cazul indemnizatiei prevazute la alin. (1), calculul, retinerea si plata impozitului pe venit, a contributiei de asigurari sociale de stat si a contributiei de asigurari sociale de sanatate se realizeaza de catre angajator din indemnizatiile incasate din bugetul asigurarilor pentru somaj. 
 
(7) Pentru calculul impozitului pe venit prevazut la alin. (6) se aplica prevederile art. 78 alin. (2) lit. b) din Legea nr. 227/2015, cu modificarile si completarile ulterioare. Declararea impozitului pe venit, a contributiei de asigurari sociale de stat si a contributiei de asigurari sociale de sanatate se realizeaza de angajator prin depunerea declaratiei prevazute la art. 147 alin. (1) din Legea nr. 227/2015, cu modificarile si completarile ulterioare. 
 
(8) Termenul de plata si declarare a obligatiilor fiscale prevazute conform alin. (6) este data de 25 inclusiv a lunii urmatoare celei in care se face plata din bugetul asigurarilor de somaj.
 
(9) Pentru indemnizatia prevazuta la alin. (1) nu se datoreaza contributie asiguratorie pentru munca conform prevederilor art. 220^5 din Legea nr. 227/2015, cu modificarile si completarile ulterioare. 
 
(10) In situatia in care un angajat are incheiate mai multe contracte individuale de munca din care cel putin un contract este activ pe perioada prevazuta la alin. (1) din care obtine venituri la nivelul indemnizatiei prevazute la alin. (1), acesta nu beneficiaza de indemnizatia respectiva. 
 
(11) In situatia in care un angajat are incheiate mai multe contracte individuale de munca si toate sunt suspendate ca urmare a situatiilor prevazute la alin. (2), acesta beneficiaza de indemnizatia prevazuta la alin. (1) aferenta contractului individual de munca cu drepturile salariale cele mai avantajoase. 
 
(12) In situatia in care bugetul angajatorului destinat platii cheltuielilor de personal permite, indemnizatia prevazuta la alin. (1) poate fi suplimentata de angajator. 
 
(13) Perioada prevazuta la alin. (1), pentru care salariatii ale caror contracte individuale de munca sunt suspendate si angajatorii acestor salariati nu datoreaza contributia asiguratorie pentru munca conform prevederilor art. 220^5 din Legea nr. 227/2015, cu modificarile si completarile ulterioare, constituie stagiu de cotizare fara plata contributiei in sistemul de asigurari sociale de sanatate pentru concediile si indemnizatiile de asigurari sociale de sanatate prevazute de Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 158/2005 privind concediile si indemnizatiile de asigurari sociale de sanatate, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 399/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Pentru stabilirea si calculul indemnizatiilor de asigurari sociale de sanatate prevazute de Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 158/2005, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 399/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, se utilizeaza salariul de baza minim brut pe tara garantat in plata, in vigoare in perioada prevazuta la alin. (1). 
 
(14) In situatia in care stagiul de cotizare realizat potrivit alin. (13) este corespunzator unei fractiuni de luna se utilizeaza salariul de baza minim brut pe tara garantat in plata, in vigoare in perioada respectiva, corespunzator fractiunii de luna. 
 
 
 
Art. 2. — (1) In vederea acordarii sumelor necesare platii indemnizatiei prevazute la art. 1 alin. (1), angajatorii depun, prin posta electronica, la agentiile pentru ocuparea fortei de munca judetene, precum si a municipiului Bucuresti in raza carora isi au sediul social o cerere semnata si datata de reprezentantul legal insotita de o declaratie pe propria raspundere si de lista persoanelor care urmeaza sa beneficieze de aceasta indemnizatie, asumata de reprezentantul legal al angajatorului, conform modelului care va fi aprobat prin ordin al ministrului muncii si protectiei sociale in termen de 10 zile lucratoare de la intrarea in vigoare a prezentei ordonante de urgenta, la propunerea Agentiei Nationale pentru Ocuparea Fortei de Munca, si publicat in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I. 
 
(2) Angajatorii isi asuma raspunderea pentru corectitudinea si pentru veridicitatea datelor inscrise in documentele prevazute la alin. (1). 
 
(3) Plata indemnizatiei prevazute la art. 1 alin. (1) se va face catre conturile deschise de angajatori la institutiile de credit. 
 
 
 
Art. 3. — (1) Documentele prevazute la art. 2 alin. (1) se depun in luna curenta pentru plata indemnizatiei din luna anterioara. 
 
(2) Plata din bugetul asigurarilor pentru somaj a indemnizatiilor prevazute la art. 1 alin. (1) se face in cel mult 15 zile de la depunerea documentelor prevazute la art. 2 alin. (1). 
 
(3) Plata indemnizatiei prevazute la art. 1 alin. (1) se efectueaza salariatului in termen de maximum 3 zile lucratoare de la primirea de catre angajator a sumelor, in conditiile alin. (2). 
 
 
 
Art. 4. — (1) Intr-o luna calendaristica, angajatorii pot solicita pentru aceeasi perioada din luna, pentru salariati diferiti, acordarea indemnizatiei reglementata la art. 1 alin. (1) si decontarea indemnizatiei reglementata la art. 1 alin. (7) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 132/2020 privind masuri de sprijin destinate salariatilor si angajatorilor in contextul situatiei epidemiologice determinate de raspandirea coronavirusului SARS-CoV-2, precum si pentru stimularea cresterii ocuparii fortei de munca, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 282/2020, cu modificarile ulterioare, in conditiile legii. 
 
(2) In cursul aceleiasi luni calendaristice, angajatorii pot beneficia pentru acelasi salariat, pentru perioade diferite din luna, de indemnizatia reglementata la art. 1 alin. (1) si de decontarea indemnizatiei reglementata la art. 1 alin. (7) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 132/2020, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 282/2020, cu modificarile ulterioare, in conditiile legii. 
 
 
 
Art. 5. — Nu beneficiaza de indemnizatia prevazuta la art. 1 alin. (1) salariatii urmatorilor angajatori: 
 
a) institutii si autoritati publice, astfel cum sunt acestea definite prin Legea nr. 500/2002 privind finantele publice, cu modificarile si completarile ulterioare, precum si prin Legea nr. 273/2006 privind finantele publice locale, cu modificarile si completarile ulterioare; 
 
b) angajatorii care la data solicitarii acordarii acestor sume se afla in faliment, dizolvare, lichidare sau care au activitatile suspendate sau asupra carora sunt impuse restrictii din alte motive decat cele generate de raspandirea coronavirusului SARS-CoV-2. 
 
 
 
Art. 6. — (1) Incepand cu data intrarii in vigoare a prezentei ordonante de urgenta si pana la 31 decembrie 2021, pe perioada intreruperii temporare a activitatii, total sau partial, in contextul cresterii incidentei raspandirii coronavirusului SARS-CoV-2 si al masurilor pentru diminuarea impactului tipului de risc prevazute de hotararile Guvernului pentru prelungirea starii de alerta pe teritoriul Romaniei, beneficiaza de la bugetul de stat prin bugetul Ministerului Muncii si Protectiei Sociale de o indemnizatie lunara de 75% din castigul salarial mediu brut prevazut de Legea bugetului asigurarilor sociale de stat pe anul 2021 nr. 16/2021, cu modificarile si completarile ulterioare, alte categorii de persoane care realizeaza venituri, dupa cum urmeaza: 
 
a) profesionisti reglementati de art. 3 alin. (2) din Legea nr. 287/2009 privind Codul civil, republicata, cu modificarile ulterioare; 
 
b) persoanele fizice care obtin venituri exclusiv din drepturile de autor si drepturile conexe, astfel cum sunt reglementate de Legea nr. 8/1996 privind dreptul de autor si drepturile conexe, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
 
c) persoanele care au incheiate conventii individuale de munca in baza Legii nr. 1/2005 privind organizarea si functionarea cooperatiei, republicata, cu modificarile ulterioare. 
 
(2) In conditiile alin. (1) persoanele prevazute la art. 67^1 alin. (1) lit. a)—c) din Legea educatiei fizice si sportului nr. 69/2000, cu modificarile si completarile ulterioare, beneficiaza de o indemnizatie de 75% din drepturile in bani aferente contraprestatiei activitatii sportive, dar nu mai mult de 75% din castigul salarial mediu brut prevazut de Legea nr. 16/2021, cu modificarile si completarile ulterioare, daca contractul de activitate sportiva a fost suspendat din initiativa structurii sportive. Suplimentar, structura sportiva si persoanele prevazute la art. 67^1 alin. (1) lit. a)—c) din Legea nr. 69/2000, cu modificarile si completarile ulterioare, au posibilitatea de a negocia si stabili de comun acord plata de alte indemnizatii compensatorii acordate de structura sportiva care sa compenseze diminuarea contraprestatiei financiare. 
 
(3) Pentru indemnizatia prevazuta la alin. (1) si (2) se datoreaza impozit pe venit, contributia de asigurari sociale si contributia de asigurari sociale de sanatate, in cotele prevazute in Legea nr. 227/2015 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare, sau potrivit reglementarilor specifice, in cazul profesionistilor asigurati in sisteme proprii de asigurari sociale. 
 
(4) Pentru indemnizatiile prevazute la alin. (1) si (2), platite din bugetul de stat, nu se datoreaza contributia asiguratorie pentru munca reglementata de Legea nr. 227/2015, cu modificarile si completarile ulterioare. 
 
(5) Calculul obligatiilor fiscale prevazute la alin. (3) pentru indemnizatia bruta incasata de la agentia teritoriala se efectueaza: a) de catre persoanele fizice beneficiare prin aplicarea cotelor prevazute la art. 64 alin. (1), art. 138 lit. a) si, respectiv, art. 156 din Legea nr. 227/2015, cu modificarile si completarile ulterioare. Pentru calculul impozitului pe venit se aplica regulile prevazute la art. 78 alin. (2) lit. b) din Legea nr. 227/2015, cu modificarile si completarile ulterioare; b) de catre cooperatia cu care persoanele au incheiate conventii individuale, respectiv de structura sportiva, in calitate de platitori ai indemnizatiei. 
 
(6) Obligatiile fiscale mentionate la alin. (5) lit. a) se declara prin „Declaratia unica privind impozitul pe venit si contributiile sociale datorate de persoanele fizice" si se platesc de catre persoanele fizice beneficiare la termenul prevazut la art. 122 alin. (1) din Legea nr. 227/2015, cu modificarile si completarile ulterioare, pentru veniturile realizate in anul in care au fost obtinute indemnizatiile. 
 
(7) Pentru calculul impozitului pe venit prevazut la alin. (5) lit. b) se aplica prevederile art. 78 alin. (2) lit. b) din Legea nr. 227/2015 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare. Declararea impozitului pe venit, a contributiei de asigurari sociale de stat si a contributiei de asigurari sociale de sanatate se realizeaza de platitorul de venit prin depunerea declaratiei prevazute la art. 147 alin. (1) din Legea nr. 227/2015 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare. Termenul de plata si declarare a obligatiilor fiscale este data de 25, inclusiv, a lunii urmatoare celei in care se face plata indemnizatiei. 
 
(8) Indemnizatiile acordate potrivit alin. (1) si (2) nu constituie venituri din desfasurarea activitatii, iar pentru acestea se aplica urmatoarele reguli, dupa caz: 
 
a) calculul impozitului pe venit si al contributiilor sociale obligatorii se efectueaza separat fata de veniturile realizate din desfasurarea activitatii; 
 
b) nu se iau in calcul la verificarea incadrarii in plafonul prevazut la art. 69 alin. (9), art. 148 alin. (2) si art. 170 alin. (2) din Legea nr. 227/2015, cu modificarile si completarile ulterioare;
 
c) prin derogare de la prevederile art. 121, 151 si 174 din Legea nr. 227/2015, cu modificarile si completarile ulterioare, indemnizatiile nu fac obiectul acordarii bonificatiei stabilite prin legea anuala a bugetului de stat. 
 
 
 
Art. 7. — (1) Indemnizatia prevazuta la art. 6 se calculeaza pentru numarul de zile in care activitatea a fost intrerupta, dar nu mai tarziu de 31 decembrie 2021. 
 
(2) Indemnizatia prevazuta la art. 6 se acorda pe baza de cerere si declaratie pe propria raspundere, insotita de documentul care atesta intreruperea temporara a activitatii, total sau partial si, in cazul persoanelor prevazute la art. 6 alin. (1), de copia documentului de identitate. 
 
(3) Cererea si documentele prevazute la alin. (2) se depun electronic la agentiile pentru plati si inspectie sociala judetene, respectiv a municipiului Bucuresti, denumite in continuare agentii teritoriale, astfel: 
 
a) de catre persoana indreptatita in cazul prevazut la art. 6 alin. (1) lit. a) si b); 
 
b) de catre cooperatie, respectiv de catre structura sportiva in cazul persoanelor prevazute la art. 6 alin. (1) lit. c) si alin. (2). 
 
(4) Pentru depunerea in format electronic a cererilor si a documentelor prevazute la alin. (2) se poate utiliza Punctul de contact unic electronic, ale carui organizare si functionare sunt reglementate prin Hotararea Guvernului nr. 922/2010 privind organizarea si functionarea Punctului de contact unic electronic, sau platforma aici.gov.ro. 
 
(5) Cererea si documentele prevazute la alin. (2) se depun lunar, pana in ultima zi a lunii urmatoarele celei pentru care se solicita indemnizatia. In situatia in care se depaseste acest termen, indemnizatia aferenta lunii respective nu se mai acorda. 
 
(6) In situatia prevazuta la alin. (3) lit. b), cererea este intocmita, semnata si datata de reprezentantul legal si este insotita si de lista cu persoanele beneficiare. 
 
 
 
Art. 8. — (1) Plata indemnizatiei prevazute la art. 6 se realizeaza de catre agentiile teritoriale dupa cum urmeaza:
a) direct la beneficiar pentru persoanele prevazute la art. 6 alin. (1) lit. a) si b);
b) prin cooperatie, respectiv structura sportiva pentru persoanele prevazute la art. 6 alin. (1) lit. c) si alin. (2). 
 
(2) Plata se efectueaza de catre agentiile teritoriale exclusiv in conturile bancare deschise la unitatile bancare de beneficiarii indemnizatiei, in termen de maximum 30 de zile de la ultima zi de depunere a cererilor. In cazul persoanelor prevazute la art. 6 alin. (1) lit. a), contul bancar poate fi atat cel deschis pe numele persoanei, cat si cel deschis in calitate de profesionist. 
 
 
 
Art. 9. — Modelele cererii si documentelor prevazute la art. 7 alin. (2) se aproba prin ordin al ministrului muncii si protectiei sociale, la propunerea Agentiei Nationale pentru Plati si Inspectie Sociala, in termen de cel mult 10 zile lucratoare de la intrarea in vigoare a prezentei ordonante de urgenta, si se publica in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I.
 
 
 
Art. 10. — (1) Pentru angajatii incadrati cu contract individual de munca, angajatorul solicita indemnizatia prevazuta la art. 1 alin. (1). In cazul in care personalul este incadrat prin alta modalitate prevazuta de lege, acesta va beneficia de prevederile art. 6. 
 
(2) Prevederile art. 6 alin. (1) nu se aplica societatilor reglementate de Legea societatilor nr. 31/1990, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, si nici grupurilor de interese economice reglementate de Legea nr. 161/2003 privind unele masuri pentru asigurarea transparentei in exercitarea demnitatilor publice, a functiilor publice si in mediul de afaceri, prevenirea si sanctionarea coruptiei, cu modificarile si completarile ulterioare. 
 
(3) Persoanele care beneficiaza de un drept de pensie si persoanele incadrate in grad de handicap pot beneficia de drepturile prevazute la art. 1 alin. (1) sau art. 6 alin. (1). 
 
(4) In situatia in care o persoana se incadreaza pentru a beneficia atat de indemnizatia prevazuta la art. 1 alin. (1), cat si de cea prevazuta la art. 6 alin. (1), atunci aceasta va beneficia de o singura indemnizatie, in cuantumul prevazut la art. 6 alin. (1). 
 
(5) Pentru situatia prevazuta la alin. (4), lunar, in termen de 3 zile lucratoare de la incheierea lunii in care se depun documentele, Agentia Nationala pentru Ocuparea Fortei de Munca si Agentia Nationala pentru Plati si Inspectie Sociala, dupa caz, prin structurile teritoriale ale acestora, verifica incadrarea persoanei, pe baza de protocol, cu respectarea prevederilor Regulamentului (UE) 2016/679 al Parlamentului European si al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protectia datelor). 
 
(6) In situatia prevazuta la alin. (4), documentele prevazute la art. 7 alin. (2) se depun la agentiile teritoriale, cu respectarea dispozitiilor art. 7 alin. (3)—(6). 
 
 
Art. 11. — (1) Prin derogare de la prevederile art. 78 alin. (6) si art. 123^1 din Legea nr. 227/2015, cu modificarile si completarile ulterioare, persoanele fizice beneficiare ale indemnizatiilor prevazute la art. 1 alin. (1) si art. 6 alin. (1) si (2) suportate din bugetul asigurarilor pentru somaj, respectiv din bugetul de stat prin bugetul Ministerului Muncii si Protectiei Sociale, nu pot dispune asupra destinatiei unei sume reprezentand pana la 3,5% din impozitul pe venit datorat aferent acestor indemnizatii, pentru sustinerea entitatilor nonprofit/unitatilor de cult, precum si pentru acordarea de burse private, conform legii. 
 
(2) Prin derogare de la prevederile art. 60, 138^1 si art. 154 alin. (1) lit. r) din Legea nr. 227/2015, cu modificarile si completarile ulterioare, pentru indemnizatiile prevazute la art. 1 alin. (1) si art. 6 alin. (1) si (2) suportate din bugetul asigurarilor pentru somaj, respectiv bugetul de stat alocat Ministerului Muncii si Protectiei Sociale, nu se acorda facilitati fiscale.
 
 
 
 
 

NOUTATI din Legislatie muncii

Atentie! Oferta este valabila doar in aceasta saptamana!


Doriti sa aveti intotdeauna raspunsuri la intrebarile
care apar in activitatea dumneavoastra?

Profitati ACUM de Oferta Saptamanii:



...Vezi AICI detaliile complete <<

de Mara Dobrin


Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
somaj tehnic 2021semaj tehnic prelungitsomaj tehnic 31 decembrie 2021

Data aparitiei: 05 Octombrie 2021
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:

OUG care reglementeaza somajul tehnic in Monitorul Oficial Nota: 4.75 din 5 - 4 voturi.
Urmareste-ne pe Google News

Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri

 
Indemnizatie de casatorie. Tratament fiscalIntrebare: Indemnizatia pentru casatorie (este prevazuta in Regulamentul intern) este considerat avantaj in natura? Trebuie sa se plateasca contributii pe suma respectiva?
vezi AICI raspunsul specialistilor <<
 
Strain non UE. Contract de activitate sportiva. Viza de lunga sedere. Permis de sedereIntrebare: Un club sportiv doreste sa colaboreze cu un sportiv profesionist din Macedonia de Nord in baza unui contract de activitate sportiva. Care sunt pasii si documentele necesare pentru obtinerea permisului de munca in baza acestui contract de activitate sportiva? Este permis asa sau e necesar contract de munca?
vezi AICI raspunsul specialistilor <<


Descarca GRATUIT
“Noutati despre Regulamentul Intern si CCM in 2024 - Legislatie si studii de caz”

exclusiv abonatilor la newsletterul gratuit E-News LegislatiaMuncii.
Rentrop ∧ Straton

 

 

Atentie la Controalele ITM!

Descarcati gratuit Raportul Special

"Noutati despre Regulamentul Intern si CCM in 2024 - Legislatie si studii de caz"
Noutati despre Regulamentul Intern si CCM in 2024 - Legislatie si studii de caz

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


 

 

 
 
 



 
Atentie la Controalele ITM!
Descarcati gratuit Raportul Special

"Noutati despre Regulamentul Intern si CCM in 2024 - Legislatie si studii de caz"

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]