Asa ca respectarea GDPR este un aspect foarte important, in special ca amenzile pentru incalcarea acestei legi sunt uriase.
Ce trebuie sa faceti, in calitate de manager HR, pentru a nu incalca prevederile acestui Regulament si pentru a nu pune firma in pericol?
Raspunsul vi-l ofera o lucrare specializata, conceputa in mod special pentru particularitatile activitatii Departamentului de Resurse Umane - GDPR pentru managerii HR, detalii AICI >>>
"IT - platforma pentru turism. Ce documente si politici sunt necesare pentru aceasta activitate?"
Apararea Impotriva Incendiilor - Ghid Practic
Ghidul angajatului Codul muncii in interesul tau
Noua lege a pensiilor Ghid practic
Procedura completa la angajare Caiet de lucru pentru angajatori si manageri de HR
In general, indiferent de marimea societatii sau de tipul de website, operatorii au de facut 5 lucruri importante:
1. sa-si adapteze procedurile de lucru, pentru ca accesul la date sa fie cat mai limitat si cat mai securizat;
2. sa securizeze informatic datele personale;
3. sa incheie acorduri cu operatorii asociati si/sau persoanele imputernicite;
Dupa caz, operatorii ar mai trebui:
4. sa isi aleaga un responsabil pentru protectia datelor personale, daca au aceasta obligatie;
5. sa tina evidenta prelucrarilor de date personale, daca au aceasta obligatie.
Pentru website-uri noi am livrat urmatoarele categorii de documente:
- politica de confidentialitate generala
- politica de schimb/transfer a datelor cu caracter personal
- politica de retinere a datelor cu caracter personal
- evidenta activitatilor de prelucrare
- evidente ale consimtamantului
- acorduri privind prelucrarea datelor cu caracter personal
- procedura de instruire a salariatilor cu privire la protectia datelor cu caracter personal
- politica de confidentialitate website
- politica de cookie-uri website
- termeni si conditii website
Un raspuns oferit de specialistii de la PortalProtectiaDatelor >>>