Asa ca respectarea GDPR este un aspect foarte important, in special ca amenzile pentru incalcarea acestei legi sunt uriase.
Ce trebuie sa faceti, in calitate de manager HR, pentru a nu incalca prevederile acestui Regulament si pentru a nu pune firma in pericol?
Raspunsul vi-l ofera o lucrare specializata, conceputa in mod special pentru particularitatile activitatii Departamentului de Resurse Umane - GDPR pentru managerii HR, detalii AICI >>>
"IT - platforma pentru turism. Ce documente si politici sunt necesare pentru aceasta activitate?"

Codul muncii si Legea Dialogului Social

Kit documente SSM TOP 10 instructiuni proprii si fise de evaluare a riscurilor SSM

Apararea Impotriva Incendiilor - Ghid Practic
In general, indiferent de marimea societatii sau de tipul de website, operatorii au de facut 5 lucruri importante:
1. sa-si adapteze procedurile de lucru, pentru ca accesul la date sa fie cat mai limitat si cat mai securizat;
2. sa securizeze informatic datele personale;
3. sa incheie acorduri cu operatorii asociati si/sau persoanele imputernicite;
Dupa caz, operatorii ar mai trebui:
4. sa isi aleaga un responsabil pentru protectia datelor personale, daca au aceasta obligatie;
5. sa tina evidenta prelucrarilor de date personale, daca au aceasta obligatie.
Pentru website-uri noi am livrat urmatoarele categorii de documente:
- politica de confidentialitate generala
- politica de schimb/transfer a datelor cu caracter personal
- politica de retinere a datelor cu caracter personal
- evidenta activitatilor de prelucrare
- evidente ale consimtamantului
- acorduri privind prelucrarea datelor cu caracter personal
- procedura de instruire a salariatilor cu privire la protectia datelor cu caracter personal
- politica de confidentialitate website
- politica de cookie-uri website
- termeni si conditii website
Un raspuns oferit de specialistii de la PortalProtectiaDatelor >>>