Asa ca respectarea GDPR este un aspect foarte important, in special ca amenzile pentru incalcarea acestei legi sunt uriase.
Ce trebuie sa faceti, in calitate de manager HR, pentru a nu incalca prevederile acestui Regulament si pentru a nu pune firma in pericol?
Raspunsul vi-l ofera o lucrare specializata, conceputa in mod special pentru particularitatile activitatii Departamentului de Resurse Umane - GDPR pentru managerii HR, detalii AICI >>>
"IT - platforma pentru turism. Ce documente si politici sunt necesare pentru aceasta activitate?"
Contributii aferente veniturilor impozabile si neimpozabile in 2024
Consilier Ghid complet de Salarizare ReviSal si Contributii sociale
Ghid practic privind munca desfasurata de cetatenii non-UE pe teritoriul Romaniei
In general, indiferent de marimea societatii sau de tipul de website, operatorii au de facut 5 lucruri importante:
1. sa-si adapteze procedurile de lucru, pentru ca accesul la date sa fie cat mai limitat si cat mai securizat;
2. sa securizeze informatic datele personale;
3. sa incheie acorduri cu operatorii asociati si/sau persoanele imputernicite;
Dupa caz, operatorii ar mai trebui:
4. sa isi aleaga un responsabil pentru protectia datelor personale, daca au aceasta obligatie;
5. sa tina evidenta prelucrarilor de date personale, daca au aceasta obligatie.
Pentru website-uri noi am livrat urmatoarele categorii de documente:
- politica de confidentialitate generala
- politica de schimb/transfer a datelor cu caracter personal
- politica de retinere a datelor cu caracter personal
- evidenta activitatilor de prelucrare
- evidente ale consimtamantului
- acorduri privind prelucrarea datelor cu caracter personal
- procedura de instruire a salariatilor cu privire la protectia datelor cu caracter personal
- politica de confidentialitate website
- politica de cookie-uri website
- termeni si conditii website
Un raspuns oferit de specialistii de la PortalProtectiaDatelor >>>