Telemunca va fi din ce in ce mai accesata de companii, mai ales in contextul in care statul va incepe sa sprijine mai mult munca de acasa. De asemenea, productivitatea unor angajati poate fi mai mare atunci cand lucreaza de acasa, iar flexibilizarea orelor de lucru pare una dintre cele mai bune optiuni pentru salariati si angajatori deopotriva.
Cum ramanem conectati in timp ce ne aflam la distanta unii de ceilalti? Daca pandemia se prelungeste, este posibil sa ne reintalnim cu unii colegi chiar si dupa alte cateva luni bune de zile. Cum continuam sa colaboram in mod productiv si fara sa apara probleme de comunicare?
Pastrati legatura si comunicati periodic cu colegii
O analiza
LinkedIn recomanda sa nu ne uitam colegii in aceste luni de zile si sa ii contactam din cand in cand pentru a le reaminti ca nu i-am uitat, inclusiv pe acei colegi care si-au pierdut locul de munca. Un simplu mesaj poate insemna foarte mult pentru o persoana care nu trece printr-o perioada prea buna, iar felul in care alegem sa ne aratam empatia poate imbunatati semnificativ relationarea in ce priveste munca si colaborarea privind proiectele de lucru.
Transmiteti aprecierile voastre catre munca altor colegi
De cele mai multe ori, feedback-ul este unul negativ, chiar daca e constructiv, insa apare cand ceva trebuie corectat sau imbunatatit. Rezultate foarte bune se obtin insa si atunci cand ne incurajam unii pe ceilalti, cand ne transmitem aprecierea sincera fata de un lucru bine facut si cand facem acest lucru cu toata onestitatea. Va fi un gest apreciat de persoana care il primeste.
Cultura companiei trebuie sa fie mai vie si mai activa ca niciodata
Nu e usor. Nu e o perioada in care sa ne dorim sa interactionam prea mult, mai ales ca avem obligatia prin lege de a ne distanta social. Insa e cu atat mai important sa avem grija de moralul angajatilor sau sa incercam sa ne pastram chiar noi, pe cat posibil, buna-dispozitie. Se pot organiza diferite jocuri si concursuri care sa respecte regulile actuale privind distantarea sociala si se pot organiza inclusiv intalniri virtuale cu sedinte online de gatit, yoga etc. pentru cei aflati in regim de telemunca.
Cert este ca astfel de lucruri fac diferenta cand vine vorba de productivitatea muncii si de influentarea in bine a moralului colectiv.
In ce conditii firma este obligata sa elibereze adeverinte cu tote veniturile din 1957-2001 conform noii L360/2023. Firma este din 1957, detinem arhiva, din statele vechi si mai apoi fluturasi se poate deduce baza de calul a pensiei care difera de la o perioada la alta, totodata, nu sunt incluse toate veniturile la calulul CAS-lui si pensia suplimentara L80/1992.Legea intra in vigoare din septembrie, suntem obligati sa eliberam pana atunci aceste adeverinte?
Va rog frumos sa ne trimit fisa post pentru urmatorul cod cor: 112018 - director vanzari.