Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
legislatiamuncii.ro cauta meniu

 

Criteriile de acreditare a agentiilor de intermediere intre cererea si oferta de munca ziliera. Ce prevede HG 92/2019

oferta de munca zilieracriterii acreditare agentii intermediere munca zilieraHG 92/2019
Hotararea nr. 92/2019 pentru aprobarea Criteriilor si a procedurii de acreditare a agentiilor de intermediere intre cererea si oferta de munca ziliera a fost publicata in Monitorul Oficial nr. 151 din 26.02.2019.

 
Pe scurt, H.G. reglementeaza:

  •     criteriile de acreditare a agentiilor de intermediere intre cererea si oferta de munca ziliera,
  •     procedura de acreditare si notificare, suspendare si retragere a acreditarii, respectiv a dreptului de a presta servicii de intermediere intre cererea si oferta de munca ziliera si
  •     obligatiile agentiilor de intermediere intre cererea si oferta de munca ziliera acreditate.

 
Societatile care solicita acreditarea ca agentii de intermediere intre cererea si oferta de munca ziliera trebuie:

  •     sa aiba ca obiect de activitate Activitati ale agentiilor de plasare a fortei de munca - cod CAEN 7810;
  •     ca cel putin 25% din personalul cu atributii in prestarea serviciilor de intermediere sa aiba studii superioare in una dintre specialitatile psihologie, pedagogie, drept, precum si experienta de minimum 2 ani in domeniul medierii muncii.


Acreditarea societatilor se realizeaza de ANOFM, prin agentiile pentru ocuparea fortei de munca judetene, respectiv a municipiului Bucuresti.


Societatile acreditate  au urmatoarele obligatii:

a) sa presteze serviciile de intermediere in conditiile prevazute de Legea nr. 52/2011;

b) sa trateze clientii fara discriminare si sa respecte principiul egalitatii sanselor;

c) sa asigure confidentialitatea datelor si informatiilor despre clienti si sa permita accesul acestora la datele personale, precum si sa asigure masurile necesare in vederea protectiei datelor beneficiarilor de servicii de intermediere;

d) sa permita accesul personalului cu atributii de control si sa prezinte la solicitarea acestora toate informatiile, datele si documentele necesare in vederea exercitarii controlului;

e) sa detina o baza de date privind persoanele fizice, cetateni romani sau straini, ce au capacitate de munca si care doresc sa desfasoare activitati necalificate cu caracter ocazional, pentru un beneficiar de lucrari, persoana juridica, persoana fizica autorizata, intreprinderea individuala, intreprinderea familiala, contra unei remuneratii;



OUG 114/2018. Prevederi speciale in sectorul constructiilor si pentru cei care au contracte cu timp partial. Masuri privind prestarea activitatilor in regim zilier


O persoana nu poate presta activitati in regim zilier mai mult de 120 de zile in decursul unui an calendaristic, indiferent de numarul de beneficiari, cu exceptia zilierilor care presteaza activitati in domeniul cresterii animalelor in sistem extensiv prin pasunatul sezonier al ovinelor, bovinelor, cabalinelor, activitati sezoniere in cadrul gradinilor botanice aflate in subordinea universitatilor acreditate, precum si in domeniul viticol, pentru care perioada poate fi de 180 de zile in decursul unui an calendaristic.

Beneficiarul nu poate utiliza o persoana mai mult de 25 de zile calendaristice in mod continuu in activitatile de tip zilier. Daca activitatea depusa de zilier necesita o perioada mai mare de 25 de zile, acesta poate fi utilizat pe baza de contract de munca pe perioada  determinata.


...mai multe despre zilieri si munca acestora conform OUG 114/2018 aici >>>


de Mara Dobrin


Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
oferta de munca zilieracriterii acreditare agentii intermediere munca zilieraHG 92/2019

Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!


Data aparitiei: 27 Februarie 2019
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele


Rating:


Criteriile de acreditare a agentiilor de intermediere intre cererea si oferta de munca ziliera. Ce prevede HG 92/2019 Nota: 5 din 5 - 1 vot.
 

 
x
(cel putin 10 caractere)


Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!
 

 

Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri

 
Fisa postului pentru secretar economicIntrebare: Am nevoie de fisa postului pentru secretar economic (263126).
vezi AICI raspunsul specialistilor <<
 
Decontarea procentului de 41,5% din salariu se realizeaza dupa plata taxelorIntrebare: Imi cer scuze daca va deranjez, insa intrebarea mea se refera la prevederile OUG 92/2020, coroborata cu OUG 99/2020 si anume: - compania noastra a decis sa beneficieze de amanarea platii taxelor salariale panain 25 oct conf OUG 99/2020; - totodata, am dori sa aplicam si pentru obtinerea a 41.5% din salariile brute aleangajatilor care au fost in somaj tehnic platit de stat; - intrebarea mea este legata de posibilitatea de putea primi cei 41,5% dupa indeplinirea conditiilor cumulative, respectiv...
vezi AICI raspunsul specialistilor <<


Descarca GRATUIT
“CORONAVIRUS - Ghid de MASURI URGENTE pentru Angajatori. Reguli impuse pentru fiecare firma”

exclusiv abonatilor la newsletterul gratuit E-News LegislatiaMuncii.
Rentrop ∧ Straton

 

 

Alerta Coronavirus - Masuri de preventie pentru Angajatori

Descarcati gratuit Raportul Special

"CORONAVIRUS - Ghid de MASURI URGENTE pentru Angajatori. Reguli impuse pentru fiecare firma"
CORONAVIRUS - Ghid de MASURI URGENTE pentru Angajatori. Reguli impuse pentru fiecare firma

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


 

 

 
 
 



 
Alerta Coronavirus - Masuri de preventie pentru Angajatori
Descarcati gratuit Raportul Special

"CORONAVIRUS - Ghid de MASURI URGENTE pentru Angajatori. Reguli impuse pentru fiecare firma"

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]