Care sunt obligatiile utilizatorilor spatiilor si constructiilor pentru birouri in domeniul apararii impotriva incendiilor

aparare impotriva incendiilorobligatii principale in domeniul apararii impotriva incendiilor
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Utilizatorii spatiilor si constructiilor pentru birouri pot fi:
- personalul angajat;
- personalul care desfasoara activitati de prestari servicii sau de intretinere;
- personalul colaborator;
- clientii.

INFO
1. Prin spatii si constructii pentru birouri se intelege orice cladire destinata activitatilor de birou, inclusiv spatiile de depozitare si administrative aferente acestora.
2. Prin client al unui spatiu sau constructii pentru birouri se intelege acea persoana care se afla la un moment dat in spatiul sau constructia pentru birouri.

Personalul angajat si personalul colaborator au urmatoarele obligatii principale in domeniul apararii impotriva incendiilor:
- sa respecte normele generale de aparare impotriva incendiilor (Ordinul 163/2007), prevederile dispozitiilor generale aparare impotriva incendiilor la spatii si constructii pentru birouri (Ordinul 262/2010), masurile si regulile specifice stabilite in cadrul persoanei juridice la care este angajat;
- sa respecte instructiunile specifice de exploatare a aparatelor/echipamentelor aflate in dotarea spatiului in care este angajat;
- sa participe, conform atributiilor stabilite, la evacuarea personalului in conditii de siguranta;
- sa intervina, conform organizarii specifice locului de munca, pentru stingerea oricarui incendiu, utilizand mijloacele tehnice de aparare impotriva incendiilor din dotare.

Personalul care desfasoara activitati de prestari servicii de intretinere are urmatoarele obligatii principale in domeniul apararii impotriva incendiilor:
- sa respecte instructiunile si regulile specifice privind apararea impotriva incendiilor;
- sa intervina, conform instructiunilor specifice, pentru stingerea oricarui inceput de incendiu, utilizand mijloacele de aparare impotriva incendiilor din dotare;
- prin activitatile desfasurate, sa nu afecteze buna functionare a mijloacelor tehnice, sistemelor, instalatiilor si altora asemenea, destinate apararii impotriva incendiilor din dotarea spatiilor si constructiilor pentru birouri;
- sa aduca la cunostinta proprietarului, conducatorului institutiei/operatorului economic sau administratorului, dupa caz, orice defectiune tehnica ori alta situatie care constituie pericol de incendiu.

Clientii au urmatoarele obligatii principale in domeniul apararii impotriva incendiilor:
- sa respecte instructiunile si regulile specifice privind apararea impotriva incendiilor, aduse la cunostinta sub orice forma de catre proprietar, conducatorul institutiei sau operatorului economic sau administrator;
- prin modul de comportare sa nu afecteze buna functionare a mijloacelor tehnice, sistemelor, instalatiilor si altora asemenea, destinate apararii impotriva incendiilor din dotarea spatiilor sau cladirilor pentru birouri;
- sa respecte toate mesajele transmise in caz de incendiu.

SANCTIUNE
Necunoasterea si nerespectarea de catre utilizator a masurilor de aparare impotriva incendiilor, stabilite de administrator, proprietar, producator sau importator, dupa caz, constituie contraventie si se sanctioneaza cu amenda de la 1.000 lei la 2.500 lei, potrivit prevederilor art. 44 alin III. lit. f) din Legea nr. 307/2006 privind apararea impotriva incendiilor.


de Florina Mohanu


Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
aparare impotriva incendiilorobligatii principale in domeniul apararii impotriva incendiilor

Data aparitiei: 10 Februarie 2015
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:

Care sunt obligatiile utilizatorilor spatiilor si constructiilor pentru birouri in domeniul apararii impotriva incendiilor Nota: 4.83 din 5 - 3 voturi.
Urmareste-ne pe Google News

Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri

 
Angajare salvamar cu program de lucru de 16 ore urmat de 48 de ore libereIntrebare: La solicitarea salariatilor si cu acceptul acestora se poate accepta un program de lucru de 16 ore urmat de 48 de ore de sau minim 32 libere? motivatia este lipsa de personal calificat pe piata muncii - (salvamar)
vezi AICI raspunsul specialistilor <<
 
Zile libere platite pentru evenimente deosebiteIntrebare: Va rog sa-mi spuneti daca este specificat undeva cite zile libere se acorda la casatoria unui salariat. Suntem intreprindere mica si nu avem contract colectiv de munca doar regulament unde am prevazut 2 zile libere pentru casatorie. Este alta reglementare in afara de Codul muncii unde spune ca se acorda zile libere pentru casatorie conform contrat colectiv de munca sau regulament? Societatea a fost infiintata in anul 2020.
vezi AICI raspunsul specialistilor <<


Descarca GRATUIT
“Noutati despre Regulamentul Intern si CCM in 2024 - Legislatie si studii de caz”

exclusiv abonatilor la newsletterul gratuit E-News LegislatiaMuncii.
Rentrop ∧ Straton

 

 

Atentie la Controalele ITM!

Descarcati gratuit Raportul Special

"Noutati despre Regulamentul Intern si CCM in 2024 - Legislatie si studii de caz"
Noutati despre Regulamentul Intern si CCM in 2024 - Legislatie si studii de caz

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


 

 

 
 
 



 
Atentie la Controalele ITM!
Descarcati gratuit Raportul Special

"Noutati despre Regulamentul Intern si CCM in 2024 - Legislatie si studii de caz"

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]