Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
legislatiamuncii.ro cauta meniu

 

A fost modificata legea privind Managementul Tipurilor de Risc

tipuri de riscmanagementul riscurilor
In Monitorul Oficial nr. 615 din 11 august 2016, a fost publicata Hotararea Guvernului nr. 557/2016 privind managementul tipurilor de risc, care intra in vigoare la 15 zile de la data publicarii in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, respectiv incepand cu data de 26 august 2016.


Managementul tipurilor de risc implica urmatoarele aspecte:

- identificarea tipurilor de risc si a riscurilor asociate;
- stabilirea autoritatilor responsabile, pe tipuri de risc;
- stabilirea domeniilor de actiune ale autoritatilor responsabile, pentru prevenirea, pregatirea si raspunsul la eveniment si refacerea/reabilitarea situatiei, precum si - repartizarea functiilor de sprijin;

 Managementul tipului de risc, repartizat pe domenii de actiune, intra in sarcina autoritatilor responsabile care au obligatia sa asigure:

- prevenirea - ansamblul actiunilor desfasurate de autoritatile responsabile, care vizeaza identificarea, evaluarea si reducerea riscurilor de producere a situatiilor de urgenta, in scopul protejarii vietii, mediului si bunurilor impotriva efectelor negative ale acestora;
- pregatirea - ansamblul de măsuri si actiuni prealabile, subsumate activitatilor de prevenire si raspuns, cu caracter permanent, desfasurate de autoritatile responsabile;
- raspunsul - ansamblul actiunilor desfasurate de autoritatile responsabile pentru planificarea, organizarea, coordonarea si conducerea operationala a capabilitatilor implicate in actiunile de interventie operativa pentru limitarea si inlaturarea efectelor negative ale situatiei de urgenta, pana la restabilirea starii provizorii de normalitate;

Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Consilier Ghid complet pentru Departamentul HR abonament 12 actualizari


Inlaturati obstacolele cotidiene cu cel mai eficient instrument din domeniul HR  Consilier Ghid complet pentru Departamentul HR TOTUL despre Recrutare Angajare Motivare Evaluare Formare Profesionala Documentatie obligatorie Mediere Lucrarea contine inclusiv modele de formulare obligatorii intocmite in concordanta cu prevederile GDPR...

Oferta Speciala
valabila 48h

- investigarea/evaluarea post-eveniment - ansamblul actiunilor desfasurate de autoritatile responsabile pentru stabilirea si cuantificarea efectelor, cauzelor si circumstantelor care au determinat producerea situatiei de urgenta sau evenimente asociate acesteia;
- refacerea/reabilitarea - ansamblul masurilor si actiunilor planificate, prioritizate si desfasurate ca urmare a procesului de investigare/evaluare post-eveniment pentru restabilirea starii de normalitate.

Mai multe detalii despre managementul tipurilor de risc gasiti aici >>



Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
tipuri de riscmanagementul riscurilor

Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!


Data aparitiei: 24 August 2016
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele


Rating:


A fost modificata legea privind Managementul Tipurilor de Risc Nota: 5 din 5 - 1 vot.
 

 
x
(cel putin 10 caractere)


Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!
 

 

ClubLegislatiaMuncii.ro - intrebarea zilei

 
La Ce Dată Se Poate Pensiona Un Salariat Născut La 20.10.1956Intrebare: La ce dată se poate pensiona un salariat născut la 20.10.1956 cu o vechime n muncă ( perioadă de contributivitate) de 39 ani și 3 luni. Nu are grupă de muncă.
 

Raspuns: Va puteti pensiona la limita de virsta dupa anul 2021 luna Octombrie la virsta standard de pensionar... citeste tot raspunsul aici


Descarca GRATUIT
“Codul Muncii: 5 modificari majore in 2018”

exclusiv abonatilor la newsletterul gratuit E-News LegislatiaMuncii.

 

Modificari majore in Codul Muncii 2018

- contributii sociale, noutati Revisal, concedii medicale -
 
Descarca GRATUIT raportul special
Codul Muncii: 5 modificari majore in 2018
 
Toate modificarile sunt explicate detaliat in raportul

Codul Muncii: 5 modificari majore in 2018

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


 

 


 
xx
Atentie la modificarile din Codul Muncii in 2018!
- Revisal, contributii, concedii + alte noutati -

Descarcati gratuit Raportul Special

"Codul Muncii: 5 modificari majore in 2018"

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]