Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici
legislatiamuncii.ro cauta meniu

 

Managementul resurselor umane: Cele mai frecvente cauze ale demisiilor

demisiicauze demisiifactori demisiedemisiedemisie salariati

Pierdem adesea angajati. Uneori pleaca din echipa oameni pe care ii vom inlocui cu eforturi minime. Alteori, din echipele noastre pleaca oameni deosebit de valorosi, pe care e posibil sa nu ii mai putem inlocui niciodata.



Pentru a minimaliza nivelul fluctuatiei de personal in companie, trebuie sa stim mai intai care sunt cele mai frecvente cauze ale demisiilor:

- lipsa congruentei intre promisiunile realizate de recrutori la interviul de angajare si ceea ce se intampla de fapt in timpul activitatii profesionale a salariatului

- lipsa de recunoastere a rezultatelor salariatilor

- salariatii simt ca nu li se asculta opinia, nu li se adreseaza nevoile si nu li se rezolva problemele

- lipsa oportunitatilor de dezvoltare profesionala si a cursurilor de specializare/ perfectionare

- lipsa de autonomie in randul angajatilor. Cu alte cuvinte, managerii sufla in ceafa subordonatilor si le verifica fiecare pas.

- lipsa de flexibilitate a programului de lucru in cazul angajatilor unde acest lucru chiar ar fi posibil.

207 modele si formulare OBLIGATORII in HR
207 modele si formulare OBLIGATORII in HR

Vezi detalii aici

Protectia datelor personale - Ghid pentru HR
Protectia datelor personale - Ghid pentru HR

Vezi detalii aici

Evaluarea angajatilor in 8 pasi
Evaluarea angajatilor in 8 pasi

Vezi detalii aici





- salariatii primesc sarcini care nu sunt incluse in fisa postului

- lipsa feedback-ului oferit de catre superiori angajatilor lor

- supraaglomerarea salariatilor cu sarcini si atributii, situatie care conduce la stres si frustrare

- lipsa perspectivelor de succes profesional. Salariatii realizeaza ca dupa 2 ani de activitate profesionala nu au facut decat sa stagneze profesional. Nu au castigat competente noi si valoroase pentru un CV mai bine consolidat.

- nivelul salarial stagneaza sau regreseaza. Bonusurile salariale sunt doar promisiuni pe care superiorii nu le respecta. Beneficiile extrasalariale nu sunt nici ele notabile.

- conflicte de munca pe care conducerea nu le solutioneaza si care afecteaza salariatii, chiar daca acestia nu sunt implicati in mod direct.

- existenta unei culturi organizationale sarace.

- brandul companiei este in declin

- un stil de manangement incompatibil cu profilul angajatilor.


Lista de cauze ale demisiilor nu se termina aici. Sunt numeroase cauze frecvente care duc la demisii. Fiecare companie le are pe ale sale. Esential este sa nu le nege si sa nu le submineze impactul. Se pastreaza pe termen lung.

Sa aveti succes in managementul resurselor umane!

 


Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
demisiicauze demisiifactori demisiedemisiedemisie salariati

Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!


Data aparitiei: 15 Ianuarie 2016
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele


Rating:


Managementul resurselor umane: Cele mai frecvente cauze ale demisiilor Nota: 3.92 din 5 - 12 voturi.
 

 
x
(cel putin 10 caractere)


Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!
 

 

ClubLegislatiaMuncii.ro - intrebarea zilei

 
Intrebare,calculare Ore De Noapte La PensieIntrebare: sint pensionar in perioada 01.08.1967 - 01.09.1968 am lucrat la I.M.Balan in mina supteran in schimburi cu retributia 1351 lei.Am adeverinta pentru ore de noapte si sint curios dupa recalculare cit o sa primesc la pensie,Sporul de noapte este 15% si procentul mediu 4,73 Sint curios daca casa de pensii o sa operese corect.Va multumesc
 

Raspuns: unde este raspunsul ?... citeste tot raspunsul aici


Descarca GRATUIT
“Codul Muncii: 5 modificari majore in 2018”
exclusiv abonatilor la newsletterul gratuit E-News LegislatiaMuncii.

 

eNews Resurse Umane

Importanta Work-Life Balance
Descarca GRATUIT raportul special

"Importanta Work-Life Balance"
 

 

 


 
xx
PRIORITATILE ANULUI 2018
Afla cum realizezi echilibrul intre activitatea profesionala
si viata personala a angajatilor

Descarca acum GRATUIT Raportul Special

"Importanta Work-Life Balance"

Da, vreau sa primesc revista de Resurse Umane