Reteaua de socializare nou lansata este perceputa ca o incercare evidenta de a lua locul pe care il ocupa in acest moment reteaua Facebook si de a-si mentine suprematia in mediul online, indiferent de sectoarele in care activeaza.
Chiar daca pana in prezent au mai existat astfel de incercari, asa cum a declarat directorul general al companiei, Larry Page, reteaua de socializare Google+ reprezinta cel mai semnificativ efort al companiei de a trece pe primul loc in topul retelelor de socializare.
Asa cum considera Ray Valdes, analist Gartner, aceasta retea isi propune sa obtina fidelitatea utilizatorilor si, in cele din urma, sa incaseze venituri uriase din publicitatea aferenta noii retele de socializare.
Aflata inca in perioada de testare, noua platforma de socializare dispune de o organizare similara cu cea a binecunoscutei retele Facebook, si ofera aceleasi optiuni de distribuire a fotografiilor si a fluxurilor de informatii.
Cu toate acestea, succesul acestei retele este puternic dezbatut de analisti ai tehnologiei moderne. Acestia considera ca o noua platforma are sanse mici sa devina populara, dat fiind faptul ca Facebook se afla inca intr-o perioada de apogeu, insumand nu mai putin de 700 milioane de utilizatori.
Ghid practic de Securitate si Sanatate in Munca
Manual de prim ajutor si interventie in situatii de urgenta
250 Modele Fise de Post
Google+ incearca sa se promoveze prin informarea utilizatorilor asupra serviciilor eficiente de protejare a datelor personale si printr-o grija crescuta fata de securitatea informatiilor pe care potentialii utillizatori le detin.