Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
legislatiamuncii.ro cauta meniu

 

Ce ar trebui sa stie angajatorii care isi promoveaza companiile pe retelele de socializare

promovare facebook
Retelele de socializare au acaparat scena marketingului in ultimii ani si nu putini sunt angajatorii care isi promoveaza afacerea online.


In spatele fiecarei companii mici se afla un vis. Timp, efort si pasiune investite pentru a transforma acest vis in realitate. Acum mai trebuie doar sa va faceti cunoscuti. Cel mai simplu mod? Un cont pe o retea de socializare. Aici intervine Facebook.

Facebook a devenit din ce in ce mai important pentru proprietarii de companii mici – fie pentru a interactiona cu diferitele comunitati, a atrage noi clienti, a dezvolta si a extinde portofoliul de produse in urma unei decizii bine documentate, totul este acum posibil gratie retelei de socializare ce numara 1,9 miliarde de utilizatori activi in fiecare luna.

Fara indoiala, exista si riscuri, iar o buna intelegere a acestora este esentiala.

Specialistii Facebook va ofera cateva sfaturi pentru a va mentine pagina, profilul si afacerea in siguranta. E chiar simplu!

• Mai putini administratori: asigurati-va ca aveti reguli clare cu privire la numarul de persoane care va pot administra Pagina. Chiar daca mai multi administratori pot reprezenta o modalitate eficienta si comoda, riscul de Securitate creste odata cu numarul acestora.

• Responsabilitati bine definite: Asigurati-va ca fiecarui administrator i se atribuie rolul corect in functie de ceea ce necesita postul: Administrator, Editor, Moderator, Advertiser, sau Analist. Cautati "Roluri in Pagina" in Centrul de ajutor Facebook pentru detalii privind diferitele tipuri de acces acordate pentru fiecare rol.

• Atentie la schimbari: Asigurati-va ca retrageti rolul de administrator de Pagina unui angajat daca acesta paraseste afacerea dumneavoastra. Pentru a administra Roluri in Pagina, accesati Pagina de Facebook a afacerii dumneavoastra, apasati pe Setari si accesati Roluri in Pagina. Stergeti fostii angajati apasand pe X in dreptul numelor acestora, apoi apasati pe Salveaza modificarile.

• Fara conectari suspecte: Activati aprobarile de conectare pe orice conturi de Facebook - inclusiv ale angajatilor - care va pot administra pagina. Aprobarile de conectare sunt un mecanism de securitate prin care vi se cere sa introduceti un cod special atunci cand cineva incearca sa se conecteze la contul dumneavoastra de pe un dispozitiv nerecunoscut. Codul va fi trimis pe dispozitivul dumneavoastra mobil. Puteti activa aprobarile de conectare din setarile de securitate ale contului dumneavoastra

• Dispozitive mobile sigure, conturi la fel de sigure: Securizati-va dispozitivele mobile. Facebook se bazeaza pe telefoanele mobile pentru autentificare, ceea ce inseamna ca securizarea telefonului mobil este o parte importanta a mentinerii in siguranta si a contului si Paginii dumneavoastra de Facebook. Puteti sa va securizati dispozitivul mobil utilizand toate functiile de securitate disponibile pe telefon cum ar fi codurile, codurile PIN si parolele.


Sursa: Mediafax.biz



Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
promovare facebook

Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!


Data aparitiei: 27 Iunie 2017
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele


Rating:


Ce ar trebui sa stie angajatorii care isi promoveaza companiile pe retelele de socializare Nota: 5 din 5 - 1 vot.
 

 
x
(cel putin 10 caractere)


Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!
 

 

ClubLegislatiaMuncii.ro - intrebarea zilei

 
Adeverinta De La Lichidatorul JudiciarIntrebare: Am fost angajata la SC.Imsat Service SA din 1993 pina in 2012 cind firma a fost lichidata de catre lichidatorul judiciar Intercom Management SPRL. In vederea rectificarii deciziei de pensionare a subsemnatei , cu venituri realizate din anumite sporuri ,m-am adresat lichidatorului judiciar cu o cerere in scopul de a-mi da o adeverinta care sa ateste perioada aprilie 1993-iulie 2012, ce sume au reprezentat sporul de ore suplimentare,spor fidelitate,spor vechime, acordul global. In raspunsul p
 

Raspuns: Incepand cu data de 01.04.2001 toate veniturile salariale ( inclusiv spori permanente, ocazionale , ... citeste tot raspunsul aici


Descarca GRATUIT
“7+1 modele de fise de post actualizate conform GDPR”

exclusiv abonatilor la newsletterul gratuit E-News LegislatiaMuncii.

 

eNews Resurse Umane

7 Documente esentiale pentru Departamentul HR - actualizate 2018
Descarcati GRATUIT raportul special

"7 Documente esentiale pentru Departamentul HR - actualizate 2018"
 

 

 


 
7 modele de Documente pentru Departamentul HR
- actualizate conform GDPR in 2018 -
Cum le intocmiti rapid si corect?

Descarcati acum GRATUIT Raportul Special

"7 Documente esentiale pentru Departamentul HR - actualizate 2018"

Da, vreau sa primesc revista de Resurse Umane
[x]