legislatiamuncii.ro cauta meniu

 

Ce ar trebui sa stie angajatorii care isi promoveaza companiile pe retelele de socializare

promovare facebook
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Retelele de socializare au acaparat scena marketingului in ultimii ani si nu putini sunt angajatorii care isi promoveaza afacerea online.

In spatele fiecarei companii mici se afla un vis. Timp, efort si pasiune investite pentru a transforma acest vis in realitate. Acum mai trebuie doar sa va faceti cunoscuti. Cel mai simplu mod? Un cont pe o retea de socializare. Aici intervine Facebook.

Facebook a devenit din ce in ce mai important pentru proprietarii de companii mici – fie pentru a interactiona cu diferitele comunitati, a atrage noi clienti, a dezvolta si a extinde portofoliul de produse in urma unei decizii bine documentate, totul este acum posibil gratie retelei de socializare ce numara 1,9 miliarde de utilizatori activi in fiecare luna.

Fara indoiala, exista si riscuri, iar o buna intelegere a acestora este esentiala.

Specialistii Facebook va ofera cateva sfaturi pentru a va mentine pagina, profilul si afacerea in siguranta. E chiar simplu!

• Mai putini administratori: asigurati-va ca aveti reguli clare cu privire la numarul de persoane care va pot administra Pagina. Chiar daca mai multi administratori pot reprezenta o modalitate eficienta si comoda, riscul de Securitate creste odata cu numarul acestora.

• Responsabilitati bine definite: Asigurati-va ca fiecarui administrator i se atribuie rolul corect in functie de ceea ce necesita postul: Administrator, Editor, Moderator, Advertiser, sau Analist. Cautati "Roluri in Pagina" in Centrul de ajutor Facebook pentru detalii privind diferitele tipuri de acces acordate pentru fiecare rol.

• Atentie la schimbari: Asigurati-va ca retrageti rolul de administrator de Pagina unui angajat daca acesta paraseste afacerea dumneavoastra. Pentru a administra Roluri in Pagina, accesati Pagina de Facebook a afacerii dumneavoastra, apasati pe Setari si accesati Roluri in Pagina. Stergeti fostii angajati apasand pe X in dreptul numelor acestora, apoi apasati pe Salveaza modificarile.

• Fara conectari suspecte: Activati aprobarile de conectare pe orice conturi de Facebook - inclusiv ale angajatilor - care va pot administra pagina. Aprobarile de conectare sunt un mecanism de securitate prin care vi se cere sa introduceti un cod special atunci cand cineva incearca sa se conecteze la contul dumneavoastra de pe un dispozitiv nerecunoscut. Codul va fi trimis pe dispozitivul dumneavoastra mobil. Puteti activa aprobarile de conectare din setarile de securitate ale contului dumneavoastra

• Dispozitive mobile sigure, conturi la fel de sigure: Securizati-va dispozitivele mobile. Facebook se bazeaza pe telefoanele mobile pentru autentificare, ceea ce inseamna ca securizarea telefonului mobil este o parte importanta a mentinerii in siguranta si a contului si Paginii dumneavoastra de Facebook. Puteti sa va securizati dispozitivul mobil utilizand toate functiile de securitate disponibile pe telefon cum ar fi codurile, codurile PIN si parolele.


Sursa: Mediafax.biz


de Mara Dobrin


Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
promovare facebook

Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!


Data aparitiei: 27 Iunie 2017
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele


Rating:


Ce ar trebui sa stie angajatorii care isi promoveaza companiile pe retelele de socializare Nota: 5 din 5 - 1 vot.
 

 
x
(cel putin 10 caractere)


Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!
 

 

Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri

 
Salariati in somaj tehnic. Declaratia 112Intrebare: In situatia in care angajatii au fost in somaj tehnic pe perioada martie-decembrie 2020, urmare a neconcordantelor de comunicare calitate asigurat sanatate dintre ANAF si Casa de sanatate, este obligatorie depunerea de declaratii rectificative pentru toata aceasta perioada, in care sa fie setata ca si data asigurat 27.03.2020, data intrare in somaj tehnic, pentru toate aceste luni?
vezi AICI raspunsul specialistilor <<
 
Indemnizatii somaj tehnic in suma bruta. Amanare la plata a taxelor salarialeIntrebare: Conform OUG 29/2020, OUG 99/2020 si OUG 181/2020, impozitul si contributiile aferente somaj tehnic OUG 30/2020 nu au generat dobanzi si penalitati si au fost esalonate pentru 12 luni incepand cu ianuarie 2021. Primeaza sursa platii si termenul de plata prevazut OUG 30/2020 ((5) In cazul indemnizatiei prevazute la alin. (1), calculul, retinerea si plata impozitului pe venit, a contributiei de asigurari sociale de stat si a contributiei de asigurari sociale de sanatate se realizeaza de catre...
vezi AICI raspunsul specialistilor <<


Descarca GRATUIT
“Fise de Post modificate de Pandemie - 12 modele actualizate la zi”

exclusiv abonatilor la newsletterul gratuit E-News LegislatiaMuncii.
Rentrop ∧ Straton

 

 

eNews Resurse Umane

Timpul de munca si Programul de lucru: 7 Studii de caz pentru 2021
Descarcati GRATUIT raportul special

"Timpul de munca si Programul de lucru: 7 Studii de caz pentru 2021"
 

 


 
Atentie la pontaj si programul de lucru!
Cazuri practice, solutii si exemple

Descarcati acum GRATUIT Raportul Special

"Timpul de munca si Programul de lucru: 7 Studii de caz pentru 2021"

Da, vreau sa primesc revista de Resurse Umane
//
[x]