Angajatorii pot depune cererile pentru indemnizatia de telemunca: achizitionare de bunuri telemunca!

sprijin telemuncaachizitie bunuri telemuncaoug 1322020
Angajatorii pot depune cererile pentru indemnizatia de telemunca: achizitionare de bunuri telemunca!
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Angajatorii pot accesa platforma aici.gov.ro in vederea aplicarii pentru sprijinul financiar prevazut la  Art. 6 din OUG nr. 132/2020 – achizitionare de bunuri pentru desfasurarea activitatii in regim de telemunca.
 
Documentele necesare angajatorilor pentru obtinerea acestui sprijin financiar au fost aprobate prin Ordinul Ministrului Muncii si Protectiei Sociale nr. 1376/2020, publicat in Monitorul Oficial nr. 832/10.09.2020. Acestea se vor descarca din platforma aici.gov.ro, vor fi completate in format "PDF inteligent", incarcate si transmise agentiei judetene pentru ocuparea fortei de munca prin intermediul aceleiasi platforme.


Descarcati mai jos:

 
 
 
 
 
 
Nota ANOFM Pentru o buna functionalitate a formularelor PDF, rugam angajatorii sa nu utilizeze browserul pentru deschidere ci sa foloseasca aplicatii dedicate (ex: Adobe Reader).
 
Ordinul ministrului Muncii si Protectiei Sociale pentru stabilirea modalitatii de acordare a sprijinului financiar si a categoriilor de bunuri ce pot fi achizitionate conform art. 6 alin. (1) din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 132/2020 privind masuri de sprijin destinate salariatilor si angajatorilor in contextul situatiei epidemiologice determinate de raspandirea coronavirusului SARS-CoV-2, precum si pentru stimularea cresterii ocuparii fortei de munca, a fost publicat in Monitorul Oficial nr. 832 din 10 septembrie 2020.
 
Prin actul normativ mentionat sunt aprobate :
 
- categoriile de bunuri de pot fi achizitionate potrivit OUG nr. 132/2020 (Anexa1);
 
- modelul cererii pe care angajatorul o va depune pentru acordarea sprijinului financiar in scopul achizitionarii de pachete de bunuri si servicii tehnologice necesare desfasurarii activitatii in regim de telemunca (Anexa 2);
 
- modelul declaratiei pe propria raspundere completata de catre angajator (Anexa 3);
 
- modelul listei telesalariatilor pentru care se solicita acordarea sprijinului financiar (Anexa 4).
 
De asemenea, sunt stabilite documentele justificative pe care angajatorii trebuie sa le transmita agentiilor pentru ocuparea fortei de munca, in termen de 30 de zile de la acordarea sumelor prevazute la art. 6 alin. (1) din OUG nr. 132/2020.
 
Angajatorii vor putea descarca si transmite documentele necesare acordarii sprijinului financiar, precum si documentele justificative, prin intermediul platformei aici.gov.ro.
 
Ordinul nr. 1376 /2020 al ministrului Muncii si Protectiei Sociale intra in vigoare in termen de trei zile de la data publicarii in Monitorul Oficial.
 
Art. 6 OUG 132/2020:
 
(1) Pentru desfasurarea activitatii in regim de telemunca, in conformitate cu prevederile Legii nr. 81/2018 privind reglementarea activitatii de telemunca, se acorda, o singura data, angajatorilor pentru fiecare telesalariat un sprijin financiar in valoare de 2.500 lei in scopul achizitionarii de pachete de bunuri si servicii tehnologice necesare desfasurarii activitatii in regim de telemunca.
 
(2) Suma prevazuta la alin. (1) se acorda, in ordinea depunerii solicitarilor, pana la 31 decembrie 2020, din bugetul asigurarilor de somaj, prin ANOFM, in limita fondurilor alocate cu aceasta destinatie, angajatorilor, pentru angajatii care au lucrat in regim de telemunca in perioada starii de urgenta pentru cel putin 15 zile lucratoare.
 
(3) Modalitatea de acordare si categoriile de bunuri ce pot fi achizitionate conform alin. (1) se stabilesc prin ordin al ministrului muncii si protectiei sociale, care se publica in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, in termen de 10 zile de la publicarea prezentei ordonante de urgenta.
 
(4) In termen de 30 de zile de la acordarea sumei prevazute la alin. (1), angajatorul are obligatia de a transmite ANOFM documente justificative referitoare la achizitia categoriilor de bunuri stabilite prin ordinul ministrului muncii si protectiei sociale.
 
(5) In cazul nerespectarii obligatiei de transmitere a documentelor justificative referitoare la achizitia categoriilor de bunuri stabilite prin ordinul ministrului muncii si protectiei sociale, angajatorul restituie integral suma acordata, in termen de 30 de zile de la expirarea termenului prevazut la alin. (4).
 

NOUTATI din Legislatie aparute in 2022

Evitati reincadrarea de catre ANAF a DIURNEI!


Atentie, Legea nr. 72/2022 a adus schimbari majore privind diurna!

Principalele modificari introduse de Legea nr. 22/2022 vizeaza:

1) modalitatea de calcul al diurnei neimpozabile
2) diurna acordata administratorilor
3) indemnizatia de mobilitate

Aflati care este noul regim al diurnei din lucrarea “Diurna legala in Romania si in strainatate”!
...Vezi AICI detalii complete <<

de Isabela Alexe

Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
sprijin telemuncaachizitie bunuri telemuncaoug 1322020

Data aparitiei: 17 Septembrie 2020
Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!


Urmareste-ne pe Google News
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele


Rating:


Angajatorii pot depune cererile pentru indemnizatia de telemunca: achizitionare de bunuri telemunca! Nota: 5 din 5 - 2 voturi.
 

 

Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri

 
Munca in zi de sarbatoare legala. Tichete de masaIntrebare: Un salariat a lucrat in ziua de 01.06.2022 aceasta zi fiind zi libera nelucratoare. Salariatul a venit la servici in ziua de 01.06.2022 si a recuperat ziua in data de 29.06.2022. Intrebarea este ? Tichetul de masa pentru ziua in care a recuperat ziua de 01.06.2022 se opreste pentru ziua in care nu a venit la servici in ziua pentru care a recuperat ziua de 01.06.2022
vezi AICI raspunsul specialistilor <<
 
Desfiintare post cu timp partial. Imposibilitatea de a beneficia de indemnizatie de somajIntrebare: Administratorul firmei care este si angajat cu contract de munca part time in functia de director comercial, doreste sa desfiinteze postul de director comercial datorita problemelor financiare si scaderii vanzarilor. In ultimile 24 de luni a avut contract part time dupa cum urmeaza: iunie 2020-decembrie 2021 - 4h/zi ianuarie-iunie 2022- 2h/zi. Poate sa inceteze CIM cu art 65 alin. (1) si sa depuna dosarul pentru somaj?
vezi AICI raspunsul specialistilor <<


Descarca GRATUIT
“DIURNA. Noile modificari legislative transpuse in 13 STUDII de CAZ”

exclusiv abonatilor la newsletterul gratuit E-News LegislatiaMuncii.
Rentrop ∧ Straton

 

 

Atentie la Controalele ITM!

Descarcati gratuit Raportul Special

"DIURNA. Noile modificari legislative transpuse in 13 STUDII de CAZ"
DIURNA. Noile modificari legislative transpuse in 13 STUDII de CAZ

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


 


 
Atentie la documentele solicitate la controalele ITM!
Descarcati gratuit Raportul Special

"DIURNA. Noile modificari legislative transpuse in 13 STUDII de CAZ"

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]