legislatiamuncii.ro cauta meniu

 

Procedura achizitie laptop-uri sau tablete pentru telesalariati! Acte indemnizatie 2.500 lei pentru telemunca

achizitie bunuri telemuncaacte achizitie laptop telemuncaindemnizatie telemunca 2500 lei stare de alerta
Procedura achizitie laptop-uri sau tablete pentru telesalariati! Acte indemnizatie 2.500 lei pentru telemunca
In Monitorul Oficial nr. 832 din 10 septembrie 2020 a fost publicat Ordinul nr. 1.376/2020 al ministrului muncii si protectiei sociale pentru stabilirea modalitatii de acordare a sprijinului financiar si a categoriilor de bunuri ce pot fi achizitionate conform art. 6 alin. (1) din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 132/2020 privind masuri de sprijin destinate salariatilor si angajatorilor in contextul situatiei epidemiologice determinate de raspandirea coronavirusului SARS-CoV-2, precum si pentru stimularea cresterii ocuparii fortei de munca.
 
Bunurile care pot fi achizitionate potrivit art. 6 alin. (1) din ordonanta de urgenta sunt bunuri noi, din categoriile prevazute in Anexa nr. 1. si veti regasi mai jos lista completa. Angajatorii pot achizitiona aceste bunuri pentru salariatii aflati in telemunca fie in starea de urgenta, fie in starea de alerta, pentru o perioada de cel putin 15 zile. 
 
Prin servicii tehnologice, in sensul art. 6 alin. (1) din ordonanta de urgenta, se intelege totalitatea mijloacelor aferente tehnologiei informatiei si comunicatiilor pe care angajatorul este obligat sa le asigure telesalariatului in conditiile art. 7 lit. a) din Legea nr. 81/2018.
 

Acte necesare depunere cerere indemnizatie 2500 lei telemunca si achizie bunuri
 

 In vederea acordarii sumei prevazute la art. 6 alin. (1) din ordonanta de urgenta, angajatorii transmit, prin mijloace electronice, respectiv prin incarcarea pe platforma aici.gov.ro, la agentiile pentru ocuparea fortei de munca judetene sau, dupa caz, a municipiului Bucuresti, in raza carora isi au sediul social, urmatoarele documente, pentru care isi asuma raspunderea privind corectitudinea si veridicitatea datelor inscrise: 
 
a) o cerere semnata si datata de reprezentantul legal, potrivit modelului prevazut in anexa nr. 2; 
 
b) o declaratie pe propria raspundere, data prin reprezentantul legal, potrivit modelului prevazut in anexa nr. 3; 
 
c) lista telesalariatilor pentru care se solicita acordarea sumei prevazute de art. 6 alin. (1) din ordonanta de urgenta, potrivit modelului prevazut in anexa nr. 4.

 
Lista bunuri telemunca OUG 132/2020

 
Categoriile de bunuri ce pot fi achizitionate potrivit art. 6 alin. (1) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 132/2020 privind masuri de sprijin destinate salariatilor si angajatorilor in contextul situatiei epidemiologice determinate de raspandirea coronavirusului SARS-CoV-2, precum si pentru stimularea cresterii ocuparii fortei de munca:
 
 
 
1. Sisteme de calcul tip laptop/notebook
 
2. Tablete
 
3. Smartphone
 
4. Echipamente periferice de intrare si iesire aferente bunurilor prevazute la pct. 1-3
 
5. Echipamente necesare conectarii la internet a bunurilor prevazute la pct. 1-3
 
6. Licente aferente sistemelor de operare si aplicatiilor software aferente bunurilor prevazute la pct. 1-3 necesare pentru desfasurarea activitatii in regim de telemunca, in conformitate cu prevederile Legii nr. 81/2018 privind reglementarea activitatii de telemunca.
 

de Ioana Pavel


Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
achizitie bunuri telemuncaacte achizitie laptop telemuncaindemnizatie telemunca 2500 lei stare de alerta

Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!


Data aparitiei: 11 Septembrie 2020
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele


Rating:


Procedura achizitie laptop-uri sau tablete pentru telesalariati! Acte indemnizatie 2.500 lei pentru telemunca Nota: 2.92 din 5 - 6 voturi.
 

 
x
(cel putin 10 caractere)


Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!
 

 

Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri

 
Cercetare disciplinaraIntrebare: In cazul unei cercetari disciplinare, convocarea la cercetare disciplinara se poate efectua prin e-mail sau alta metoda online? De asemenea, intrevederea comisiei cu salariatul cercetat poate avea loc online, mai ales ca salariatul are contract de munca la domiciliu?
vezi AICI raspunsul specialistilor <<
 
Salariata revenita din CCC. Modificare functie. Incetare CIM in perioada de probaIntrebare: O salariata revine din concediu crestere copil pana la 2 ani pe postul suspendat. Angajatorul ii propune un alt post in alt departament, salariata accepta. Se poate pune perioada de proba pentru noua pozitie? In aceasta situatie pot sa ii incetez contractul dupa perioada de proba? sau trebuie sa respect cele 6 luni de la revenirea din suspendare?
vezi AICI raspunsul specialistilor <<


Descarca GRATUIT
“Fise de Post modificate de Pandemie - 12 modele actualizate la zi”

exclusiv abonatilor la newsletterul gratuit E-News LegislatiaMuncii.
Rentrop ∧ Straton

 

 

Atentie la Fisele de Post ale angajatilor!

Descarcati gratuit Raportul Special

"Fise de Post modificate de Pandemie - 12 modele actualizate la zi"
Fise de Post modificate de Pandemie - 12 modele actualizate la zi

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


 

 

 
 
 



 
Atentie la Fisele de Post ale angajatilor!
Descarcati gratuit Raportul Special

"Fise de Post modificate de Pandemie - 12 modele actualizate la zi"

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]