In Romania ni se cere aplicarea Regulamentului 679/2016 cu privire la protectia datelor cu caracter personal, fara a avea insa la dispozitie prea multe norme si bune practici. Documentele ori deciziile autoritatii sunt putine si destul de vagi, lasand la latitudinea fiecarei firme particularizarea propriilor politici de GDPR privind diversele activitati.
Unica in domeniul politicilor destinate implementarii GDPR, va pune la dispozitie acum o serie de modele de politici GDPR pentru diverse activitati obligatorii, precum si sfaturi pentru implementarea lor rapida si eficienta.
1. supravegherea video
2. securitatea firmei
3. incidentele de securitate
4. copierea si stocarea datelor
5. utilizarea parolelor
6. confidentialitatea datelor
7. retinerea si stergerea datelor
8. confidentialitatea website-ului
9. utilizarea de cookies
10. arhivarea datelor
11. monitorizarea comunicatiilor electronice
12. schimbul de date cu caracter personal.
Manualul de proceduri GDPR este UNICUL ghid practic dedicat intocmirii si redactarii imediate, in mod perfect legal, a celor mai importante proceduri GDPR care stau la baza implementarii corecte, conform cerintelor UE, a sistemului de protectie a datelor personale in firma ta.
Cele 7 proceduri va ajuta la implementarea rapida, corecta si fara batai de cap a Regulamentului European privind Protecia Datelor cu caracter personal.
E simplu cand cineva specializat va ghideaza in ceea ce aveti de facut! Mai ales cand vorbim despre lege! Exact acest lucru l-au realizat specialistii nostri in lucrarea
Manual de proceduri GDPR.
Beneficiezi acum de informatii clare, explicite, privind alcatuirea procedurilor GDPR specifice activitatilor desfasurate in firma dvs. Cu ajutorul lor puteti simplifica si securiza procesul de implementarea a sistemului GDPR cerut de lege.
In lucrare gasiti:
- Procedura de raspuns la drepturile persoanelor vizate
- Procedura de obtinere/revocare consimtamant
- Procedura raportare si tratare incidente de securitate
- Procedura generala de monitorizare
- Procedura de arhivare si nomenclator arhivistic
- Procedura de cartografiere a datelor cu caracter personal
- Procedura de analiza a interesului legitim
BONUS: Primiti 2 documente extrem de importante pentru orice firma care are angajati, dar si clienti. Cele 2 documente va usureaza munca pe care o depuneti pentru implementarea regulamentului:
Registrul de evidenta a prelucrarilor datelor
Evaluarea de impact privind protectia datelor cu caracter personal in conformitate cu decizia ANSPDCP nr. 174/2018.
Cu ajutorul modelelor editabile de proceduri, a explicatiilor, a atentionarilor si a sfaturilor specialsitilor va asigurati ca:
- respectati intocmai legislatia in vigoare
- munciti usor si eficient
- creati un mediu de lucru legal pentru angajatii dvs., evitand conflictele/litigiile de munca
- asigurati clientilor protectia legala a datelor personale.
Avem urmatoarea situatie, un angajat care are salariu de incadrare de 10257 si o persoana in intretinere copil de 1 an, ore lucrate in luna 96 in valoare de 4103 , CM neimpozabil cod boala 08 -64 ore in valoare de 5053, Tichete de masa 280 lei, Alte sume 156. Venit brut 9592. Intrebarea este daca aceasta persoana beneficiaza deducere? Daca ne raportam la venitul brut atunci persoana nu beneficiaza de deducere, daca ne raportam la Venitul brut impozabil atunci beneficiaza de deducere. La care...
La solicitarea salariatilor si cu acceptul acestora se poate accepta un program de lucru de 16 ore urmat de 48 de ore de sau minim 32 libere? motivatia este lipsa de personal calificat pe piata muncii - (salvamar)