Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
legislatiamuncii.ro cauta meniu

 

Mijloace si materiale pentru instruire in domeniul prevenirii si stingerii incendiilor

instruire in domeniul prevenirii si stingerii incendiilorinstruire prevenire incendii
Va reamintim ca, in activitatea de instruire in domeniul prevenirii si stingerii incendiilor si al protectiei civile se pot utiliza patru categorii de mijloace:
 
l. Mijloace vizuale
 
Il. Mijloace audiovizuale
 
IIl. Mijloace auditive

lV. Mijloace practic-aplicative



Care sunt cerintele ce trebuie respectate cand se intocmesc materialele pentru instruirea in domeniul prevenirii si stingerii incendiilor si al protectiei civile?
 
Toate materialele utilizate in activitatea de instruire in domeniul prevenirii si stingerii incendiilor si al protectiei civile trebuie sa respecte urmatoarele cerinte generale:

  •     continutul materialelor sa fie in concordanta cu bazele teoretice ale activitatii de aparare impotriva incendiilor si management al situatiilor de urgenta, corelate cu legislatia specifica in vigoare;
  •     realizarea materialelor se va baza pe principiile pedagogiei moderne;
  •     continutul si realizarea materialelor sa fie adecvate nivelului de pregatire al subiectilor carora li se adreseaza.

 
Pe langa aceste cerinte generale, materialele utilizate in activitatea de instruire va trebui sa respecte si anumite cerinte specifice in functie de tipul lor, astfel:
 

1. Cerinte specifice pentru cursuri si manuale

  •     sa fie elaborate in baza unei documentatii bibliografice actualizate;
  •     sa foloseasca terminologia specifica domeniului situatiilor de urgenta;
  •     redactarea sa fie clara, concisa, fara formulari sablon;
  •     cunostintele sa fie expuse in mod sistematic, intr-o ordine logica;
  •     gradul de abstractizare sa fie in concordanta cu nivelul de pregatire a persoanelor carora li se adreseaza;
  •     structura materialelor sa asigure o alternativa si un raport optim intre cunostintele teoretice si practice corespunzatoare nivelului de pregatire a personalului caruia ii sunt adresate


...citeste continuarea pe PortalSSM >>>


de Isabela Alexe


Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
instruire in domeniul prevenirii si stingerii incendiilorinstruire prevenire incendii

Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!


Data aparitiei: 19 Aprilie 2018
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele


Rating:


Mijloace si materiale pentru instruire in domeniul prevenirii si stingerii incendiilor Nota: 5 din 5 - 1 vot.
 

 
x
(cel putin 10 caractere)


Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!
 

 

Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri

 
Conditii lucrator desemnat pentru activitati de prevenire si protectieIntrebare: Un salariat prin decizie a directorului general este desemnat pentru a indeplini atributiile angajatorului privind intreaga activitate de protectia muncii. Ce conditii trebuie sa indeplineasca acesta? Printre conditii este si cea a programului de lucru de 8 ore pe zi?
vezi AICI raspunsul specialistilor <<
 
Control medical in caz de cumul de functiiIntrebare: Prezentam urmatoarea speta: salariat cu 2 CIM incheiate la acelasi angajator, respectiv cumul de functii. Angajatul a efectuat controlul medical anterior angajarii pt primul CIM, data angajarii fiind 25.07.2017, precum si controalele medicale periodice ulterioare. Ultimul control medical periodic a fost efectuat in 13.05.2019. Data de angajare pt al doilea CIM este 26.05.2020, CIM semnat si transmis in Revisal, dar pentru care nu a fost efectuat controlul medical anterior datei de angajare....
vezi AICI raspunsul specialistilor <<


Descarca GRATUIT
“CORONAVIRUS - Ghid de MASURI URGENTE pentru Angajatori. Reguli impuse pentru fiecare firma”

exclusiv abonatilor la newsletterul gratuit E-News LegislatiaMuncii.
Rentrop ∧ Straton

 

Alerta Coronavirus - Masuri de preventie pentru Angajatori

Descarcati gratuit Raportul Special

"CORONAVIRUS - Ghid de MASURI URGENTE pentru Angajatori. Reguli impuse pentru fiecare firma"
CORONAVIRUS - Ghid de MASURI URGENTE pentru Angajatori. Reguli impuse pentru fiecare firma

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


 

 

 

 
 
 



 
Alerta Coronavirus - Masuri de preventie pentru Angajatori
Descarcati gratuit Raportul Special

"CORONAVIRUS - Ghid de MASURI URGENTE pentru Angajatori. Reguli impuse pentru fiecare firma"

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]