Tableta Managerului este multifunctionala, portabila, usoara, performanta si profesionista. Ajuta la solutionarea rapida a celor mai controversate probleme de Legislatia Muncii si HR, precum:
- modificarea elementelor CIM
- angajarea, incetarea CIM sau acordarea concediilor de odihna
- orele suplimentare si timpul de lucru in zi de repaus
- crearea fiselor de post obligatorii
- evaluarea angajatilor
- eficientizarea proceselor de HR
Iata cele trei aplicatii pe care le veti regasi in cadrul tabetei special concepute pentru managerii HR si legislatia muncii:
1. Cartea Verde a Legislatiei Muncii
NOU! Editia a II-a, revizuita si actualizata conform modificarilor din 2014
Este o lucrare de utilitate majora pentru toti profesionistii care au contact cu subiecte precum:

KIT-ul de documente instant obligatorii in Legislatia Muncii si Salarizare

Consilier - Codul Muncii abonament 12 actualizari

40 Modele de Regulament Intern












Click aici pentru a vi se livra Tableta Managerului de HR si Legislatia Muncii>>>
2. Evaluarea angajatilor in 8 pasi
Evaluarea angajatilor in 8 pasi va ajuta acum sa stabiliti obiective de performanta individuala orientate spre profitul afacerii dvs.! In plus, primiti un ajutor practic si eficient in evaluarea corecta a angajatilor dvs., in conditiile prevazute de lege!
Aici gasiti:




Aflati:



Click aici pentru a vi se livra Tableta Managerului de HR si Legislatia Muncii>>>
3. Orele suplimentare si munca in zi de repaus
Subiecte « fierbinti » dezbatute in cuprinsul CD-ului:








Click aici pentru a vi se livra Tableta Managerului de HR si Legislatia Muncii>>>
4. 202 Modele de Fise de Post
Lucrarea vine in ajutorul dvs. pentru a va completa lista cu fisele de post pe care deja le aveti. Cele 202 de modele acopera cu profesionalism toate punctele pe care trebuie sa le contina acest document:
1. denumirea postului

2. pozitia din COR
3. nivelul postului
4. relatiile ierarhice si functionale
5. definirea scopului general si a obiectivelor postului.
6. definirea principalelor sarcini/atributii/activitati
7. aspecte referitoare la conditiile de munca
8. studiile si calificarile necesare postului
9. competentele postului
Click aici pentru a vi se livra Tableta Managerului de HR si Legislatia Muncii>>>