Modificari ale standardului de formare a mediatorului

29 Noiembrie 2011
29 Noiembrie 2011
Mediatortabloul mediatorilorformare mediator
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X


In Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 842 din data de 28 noiembrie 2011 a fost publicata Hotararea Consiliului de mediere nr. 2826/2011 privind modificarea si completarea Standardului de formare a mediatorului, aprobat prin Hotararea Consiliului de mediere nr. 12/2007.

Noul act normativ impune o serie de conditii pentru persoanele care doresc sa fie acreditate in calitatate de formator in domeniul medierii, cu mentiunea «formator debutant». Acestea trebuie sa indeplineasca cumulativ urmatoarele aspecte:

a)este mediator autorizat in conditiile Legii, isi exercita profesia in una dintre formele prevazute de Lege, este inscrisa in Tabloul mediatorilor si nu este inregistrata cu nicio cauza de suspendare;

b)are experienta in domeniul medierii de minimum 3 ani de la data inceperii activitatii practice, conform datelor inscrise in Tabloul mediatorilor;

c)a actionat ca mediator in minimum 25 de cazuri, dovedite prin depunerea copiei registrului propriu in care tine evidenta contractelor de mediere in care a actionat ca mediator, certificata de mediator prin semnatura pentru conformitate cu originalul;

d)are pregatire in domeniul formarii adultilor, conform legislatiei in vigoare. 

In vederea acreditarii si inregistrarii in Tabloul formatorilor in domeniul medierii sau in Tabloul examinatorilor si evaluatorilor, persoanele interesate vor depune la Consiliul de mediere o cerere la care sunt atasate documentele doveditoare pentru indeplinirea conditiilor prevazute de prezentul standard. Acreditarea ca formator, examinator sau expert evaluator se face pentru o perioada de 4 ani de la data adoptarii hotararii privind aprobarea cererii.

Acreditarea inceteaza in urmatoarele situatii:

a)la expirarea termenului de 4 ani pentru care a fost acreditat sau reacreditat, daca nu a fost anterior depusa o cerere de reacreditare in acest sens;

b)la cererea scrisa a titularului, adresata Consiliului de mediere;

c)prin incetarea calitatii de mediator.

NOUTATI din Legislatia muncii

Cum sa te distingi pe piata muncii?


Incepe acum transformarea companiei tale!
Acceseaza ghidul Brandul de angajator in era digitala

Afli din ghid:
• Strategii de construire a brandului de angajator
• Tehnici de comunicare interna si externa
• Rolul inteligentei artificiale in HR
• Studii de caz si exemple practice

...Vezi AICI detalii complete <<


 

 

Atentie!

Descarcati raportul GRATUIT

"CCM, RI plus alte acte ce vizeaza legislatia muncii"
CCM, RI plus alte acte ce vizeaza legislatia muncii

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


 
Descarcati raportul GRATUIT
“CCM, RI plus alte acte ce vizeaza legislatia muncii”

exclusiv abonatilor la newsletterul gratuit E-News LegislatiaMuncii.


 
Atentie la TELEMUNCA!
Cazuri practice, solutii si exemple

Descarcati acum GRATUIT Raportul Special

"Noutati privind Regulamentul Intern. TOP 3 Modele de Regulament Intern"

Da, vreau sa primesc revista de Resurse Umane
[x]