Cercetarea evenimentului produs pe un drum public - cum se identifica angajatorul?

Cercetarea evenimentului produs pe un drum publicaccidente de circulatie
Cercetarea evenimentului produs pe un drum public - cum se identifica angajatorul?
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

"Dosarul de cercetare eveniment include conform HG nr. 1.425/2006 (cu modificarile si completarile ulterioare ): Cap. g. Datele de identificare a angajatorului pe teritoriul caruia s-a produs evenimentul, numele reprezentantului sau legal, precum si denumirea numele angajatorului la care este angajat accidentatul, numele reprezentantului sau legal. In cazul unui eveniment petrecut pe un drum public cine este angajatorul pe teritoriul caruia s-a produs evenimentul?"
 
Raspunsul specialistului: 
 
In cadrul capitolului respectiv se vor identifica angajatorii la care sunt/au fost angajate victima/victimele:
 
Denumirea societatii:…………………………………………………………
Reprezentantul legal …………………………………………………………
Domiciliat in ……………………………, Str.………………………………, 
Nr. …, Bl. …, Sc. …, Ap. …, Sector ……. CNP…………………………
Forma juridica ………………………………………………………………
Numarul si data inregistrarii la Registrul Comertului ………………………
C.U.I.…………………………………………………………………………
Forma de proprietate:…………………………………………………………
Adresa sediu:  Judetul………………… Localitatea………………………… Str.………………………………..… Nr. ….., Bl. …, Sc. , Ap. …, Sector …
Adresa punct de lucru: Jude?ul……………… Localitatea………...………… ………..Str.……………..…………Nr.…..,Bl.……,Sc.…,Ap…...,Sector ….
Activitatea desfasurata la punctul de lucru …………………………………
……………………………………………………………………………
Telefon / fax: …………………………………………………………………
Numarul total de angajati:……………………………………………………
Activitati desfasurate: denumire activitate principala ………………………………………………………………………………     Cod CAEN ………
denumire activitate secundara …………………………………………          Cod CAEN………… (pentru cazurile in care evenimentul s-a produs in situatia desfasurarii unei activitati secundare)
 
Documentul prin care s-a certificat autorizarea de functionare din punct de vedere al securitatii si sanatatii in munca pentru activitatile desfasurate:
……………………………..............................................................................
 
In cazul accidentelor de circulatie se vor identifica, in acelasi mod, si ceilalti angajatori detinatori ai autovehiculelor implicate in eveniment, chiar daca lucratorii acestora nu au suferit vatamari soldate cu incapacitate temporara de munca, invaliditate sau deces. 
 
In situatia unui eveniment soldat cu incapacitate temporara de munca (ce intra in competenta de cercetare a comisiei numita de angajator), nu se mentioneaza administratorul drumului public ca si angajator la care s-a produs evenimentul.
 
Totusi, prin exceptie, ITM-urile au luat in considerare si administratorul drumului public cand s-a dovedit ca evenimentul s-a produs ca urmare a unei semnalizari necorespunzatoare a sectoarelor de drum, a unor degradari a covorului asfaltic (denivelari sau gropi), a unor poduri deteriorate etc.
 
Un raspuns valabil in noiembrie 2022, realizat de expertii de la PortalSSM >>>
 

de Isabela Alexe


Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
Cercetarea evenimentului produs pe un drum publicaccidente de circulatie

Data aparitiei: 21 Noiembrie 2022
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:

Cercetarea evenimentului produs pe un drum public - cum se identifica angajatorul? Nota: 5 din 5 - 1 vot.
Urmareste-ne pe Google News

Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri

 
Fisa de post Montator elemente prefabricate din beton armatIntrebare: Suntem o firma de constructii ,va rugam sa ne ajutati cu o fisa de post pentru Montator elemente prefabricate din beton armat Cor: 711403.
vezi AICI raspunsul specialistilor <<
 
Pensie limita de varsta cu reducerea varstei standard de pensionareIntrebare: Angajata - in varsta de 59 ani si 1 luna, primeste decizia de pensionare pentru limita de varsta in data de 16.04.2024 ( plata drepturilor de pensie se va face incepand cu data de 01.04.2024 ). Salariata a adus copie dupa decizie la angajator in data de 17.04.2024. 1. Cu ce data inceteaza CIM si cu ce articol? 2. Pot incheia un nou CIM cu angajatul dupa incetarea celui vechi pe perioada determinata de 1 luna - pentru a putea gasi alta persoana in locul acesteia? Mentionez ca salariata este de...
vezi AICI raspunsul specialistilor <<


Descarca GRATUIT
“Noutati despre Regulamentul Intern si CCM in 2024 - Legislatie si studii de caz”

exclusiv abonatilor la newsletterul gratuit E-News LegislatiaMuncii.
Rentrop ∧ Straton

 

 

Atentie la Controalele ITM!

Descarcati gratuit Raportul Special

"Noutati despre Regulamentul Intern si CCM in 2024 - Legislatie si studii de caz"
Noutati despre Regulamentul Intern si CCM in 2024 - Legislatie si studii de caz

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


 

 

 
 
 



 
Atentie la Controalele ITM!
Descarcati gratuit Raportul Special

"Noutati despre Regulamentul Intern si CCM in 2024 - Legislatie si studii de caz"

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]