I. Identificarea postului
1. Numele si prenumele titularului: ............
2. Denumirea postului: Sef birou Marketing Vanzari
[Daca in organigrama denumirea postului difera de cea din COR, va trebui sa mentionati in fisa si denumirea din COR.]
Diurna legala in Romania si in strainatate
40 Modele de Regulament Intern
Instruire si testare SSM 5 modele de teste si instructiuni proprii SSM
3. Pozitia in COR / Cod: 122102
[In cazul in care denumirea postului din firma dvs. nu se regaseste in COR, va trebui sa treceti codul din COR pentru denumirea cea mai apropiata din punct de vedere al sarcinilor si responsabilitatilor.]
4. Departamentul / locatia: Marketing-vanzari
Nivelul postului: Middle Management
[Repartizarea se va face conform marimii, specificului si organigramei firmei.]
5. Relatii ierarhice (control, indrumare, posturi supervizate):
Se subordoneaza Directorului.
[Pentru punctele 4, 5 si 6 se va tine cont de marimea, specificul si organigrama firmei.]
II. Descrierea postului
1. Scopul general al postului
Coordonarea eficienta a tuturor activitatilor economice, in vederea atingerii obiectivelor stabilite la cele mai inalte standarde de calitate.
[In functie de marimea, specificul si organigrama firmei, scopul poate diferi. Scopul postului se va regasi detaliat in obiectul contractului definit in CIM semnat de parti.]
2. Competente personale:
sa aiba insusiri de personalitate: seriozitate/responsabilitate, loialitate, hotarare, adaptabilitate, autocontrol, atitudine pozitiva, sa aiba calitati psihice necesare (spirit de observatie, rabdare, viteza de reactie, capacitate de orientare in spatiu, capacitate de comunicare etc.);
sa nu aiba antecedente penale
sa fie apt din punct de vedere medical
3. Descrierea sarcinilor / atributiilor / activitatilor postului
Sarcinile de serviciu obligatorii, reprezentand 100% din norma de baza, corespunzatoare unei parti de 100% din salariul de baza.
este direct raspunzator de indeplinirea intocmai a atributiilor si prevederilor sarcinilor de serviciu stabilite in prezenta fisa
este direct raspunzator de pastrarea bunurilor materiale sau de alta natura pe care le are in gestiune;
Atributii
- sa evalueze si sa autoevalueze nivelul de pregatire permanent prin comparație cu noutațile din domeniu
- sa conceapa si sa execute instrumentele de marketing pentru departamentul vanzari
- sa asigure implementarea pe termen scurt, mediu si lung a planurilor de marketing pentru indeplinirea obiectivelor firmei;
- sa aigure urmarirea incadrarii in bugetul aprobat a promotiilor, reclamelor, studii de piata etc.
- sa asigure negocierea si monitorizarea executiei bugetului de marketing;
- sa asigure pregatirea materialelor de training pentru departamentul vanzari;
- sa asigure reprezentarea firmei in relatiile cu clientii, autoritatile publice pe segmentul sau de activitate;
- sa se asigure de cunoasterea si punerea in aplicare a dispozitiilor legale privind punerea pe piata a produselor comercializate;
- sa se asigure ca raspunde de activitatea personalului din subordine
- sa pregateasca si sa organizeze planurile de activitate in cadrul departamentului
- sa asigure resursele necesare pentru atingerea obiectivelor
- sa administreze bugetul in conformitate cu procedurile interne aplicabile si cu conditiile finantatorului
- sa stabileasca relatii de colaborare pe termen lung cu partenerii, clientii, beneficiarii si finantatorii
- sa pregateasca bugetul si cash-flow-ul firmei pentru contractele finale in conformitate cu propunerea inaintata, cu comentariile beneficiarului si cu activitatile prevazute a se desfasura, asigurand resursele necesare bunei desfasurari a acestuia
...citeste continuarea pe PortalCodulMuncii >>>