I. Identificarea postului
1. Numele si prenumele titularului: ............
2. Denumirea postului: Arhivist
[Daca in organigrama denumirea postului difera de cea din COR, va trebui sa mentionati in fisa si denumirea din COR.]
3. Pozitia in COR / Cod: 262101
[În cazul in care denumirea postului din firma dvs. nu se regaseste in COR, va trebui sa treceti codul din COR pentru denumirea cea mai apropiata din punct de vedere al sarcinilor si responsabilitatilor.]
4. Departamentul / locatia: Arhiva
[Repartizarea se va face conform marimii, specificului si organigramei firmei.]
5. Nivelul postului: Executie
6. Relatii ierarhice (control, indrumare, posturi supervizate):
Se subordoneaza Directorului.
[Pentru punctele 4, 5 si 6 se va tine cont de marimea, specificul si organigrama firmei.]
II. Descrierea postului
1. Scopul general al postului
Ocupantul postului colecteaza, evalueaza, arhiveaza si gestioneaza documentele pentru a asigura buna pastrare si rapida identificare a acestora.
[În functie de marimea, specificul si organigrama firmei, scopul poate diferi. Scopul postului se va regasi detaliat in obiectul contractului definit in CIM semnat de parti.]
2. Competente personale:
sa aiba insusiri de personalitate: seriozitate/responsabilitate, loialitate, hotarare, adaptabilitate, autocontrol, atitudine pozitiva, sa aiba calitati psihice necesare (spirit de observatie, rabdare, viteza de reactie, capacitate de orientare in spatiu, capacitate de comunicare etc.);
sa nu aiba antecedente penale
sa fie apt din punct de vedere medical
3. Descrierea sarcinilor / atributiilor / activitatilor postului
Sarcinile de serviciu obligatorii, reprezentand 100% din norma de baza, corespunzatoare unei parti de 100% din salariul de baza.
este direct raspunzator de indeplinirea intocmai a atributiilor si prevederilor sarcinilor de serviciu stabilite in prezenta fisa
este direct raspunzator de pastrarea bunurilor materiale sau de alta natura pe care le are in gestiune;
Atributii
- sa asigure prelucrarea colectiilor de documente
- sa asigure accesul optim al utilizatorului la documentele arhivate in conformitate cu legislatia in vigoare
- sa asigure conservarea informatiilor si arhivarea acestora
- sa stabileasca valoarea istorica si practica a documentelor
- sa elaboreze instrumentele de lucru pentru pastrarea in siguranta a inregistrarilor si documentelor de valoare
- sa asigure constituirea si administrarea arhivei conform criteriilor stabilite in nomenclator
- sa asigure corecta ȋntocmire a documentelor care asigura gestionarea documentelor si a informatiilor arhivate
- sa verifice existenta si valabilitatea documentelor necesare;
- sa raspunda la toate solicitarile venite din partea administratorului pentru indeplinirea unor sarcini conforme fisei postului;
- sa fie cinstit, loial si disciplinat, dand dovada in toate imprejurarile de o atitudine civilizata si corecta fata de toate persoanele cu care vine in contact;
- sa respecte cu strictete regulile de protectie a muncii si P.S.I. din obiectivul unde desfasoara serviciul;
- sa acorde ajutor, atat cat este rational posibil, oricarui alt salariat, aflat intr-o situatie de pericol;
- sa-si insuseasca si sa respecte normele si instructiunile de protectie a muncii si masurile de aplicare a acestora;
- sa aduca la cunostinta de indata administratorului accidentele de munca suferite de propria persoana sau de alti angajati;
- sa coopereze cu persoanele cu atributii specifice in domeniul securitatii si sanatatii in munca, atat timp cat este necesar, pentru realizarea oricarei sarcini sau cerinte impuse de autoritate competenta pentru prevenirea accidentelor si bolilor profesionale;
- sa refuze intemeiat executarea unei sarcini de munca daca aceasta ar pune in pericol de accidentare sau imbolnavire profesionala persoana sa sau a celorlalti colegi.
- sa informeze de indata administratorul despre orice deficienta constatata sau eveniment petrecut;
- sa execute alte activitati in legatura cu indeplinirea sarcinilor de serviciu precizate de persoanele care au acest drept
...citeste mai multe pe PortalCodulMuncii >>>