Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
legislatiamuncii.ro cauta meniu

 

Fisa de evaluare pentru secretara

fisa de postfisa de evaluare secretaraevaluare secretare


Va prezentam mai jos modelul orientativ al fisei de evaluare pentru postul de secretara, conform Fisa-Postului.ro.  Vom puncta gradul de indeplinire al sarcinilor individuale, evaluarea privind munca in echipa, respectarea procedurilor si regulilor SSM (Sanatate si Securitate in Munca), PSI (Prevenirea si Stingerea Incendilor) si SU (Situatii de urgenta), calitate rezultatelor obtinute, disciplina in munca.




Unitatea: ___________________________________
Nr. ord. Reg. Com./an: _________________________
CUI: ____________________
Sediu: __________________________________________________


Fisa de evaluare a performantelor individuale
 

Evaluare dupa perioada de proba/Evaluare semestriala/Evaluare anuala/Promovare
Numele si prenumele persoanei evaluate:
Departament: Administrativ
Postul: Secretara (cod COR 412001)
Nr. de Marca:

Se noteaza de la 1 la 5
5 - Foarte bine
4 - Bine
3 - Mediu
2 - Satisfacator
1 - Nesatisfacator

A.    Gradul de indeplinire a sarcinilor individuale

A.1.    Comunicare profesionala
A.1.1.    Obtine informatii prin receptarea de mesaje orale, legate de indeplinirea de sarcini de serviciu, in contexte profesionale semnificative    
A.1.2.    Obtine informatii prin receptarea de mesaje scrise specializate, legate de indeplinirea de sarcini de serviciu, in contexte profesionale semnificative    
A.1.3.    Exprima mesaje orale in limbaj complex, in contexte profesionale semnificative, in scopul indeplinirii sarcinilor de serviciu     
A.1.4.    Elaboreaza mesaje scrise specializate, in contexte profesionale semnificative, in scopul indeplinirii sarcinilor de serviciu     
A.1.5.    Participa la interactiuni orale si in scris legate de indeplinirea de sarcini de serviciu, in contexte profesionale semnificative    
Daca unul din puncte nu este aplicabil, procentajul se calculeaza dupa totalul de intrebari aplicabile.      Total: _____pct.   Procentaj: _____ (din total maxim de 25 puncte posibile)

A.2.    Managementul calitatii
A.2.1.    Actioneaza pentru  implementarea si buna functionare a sistemelor de management al calitatii     
A.2.2.    Aplica actiuni corective si preventive pentru  imbunatatirea continua a calitatii    
Daca unul din puncte nu este aplicabil, procentajul se calculeaza dupa totalul de intrebari aplicabile.    Total: _____pct.   Procentaj: _____ (din total maxim de 10 puncte posibile)

A.3.      Coordonare si lucrul in echipa
A.3.1.    Dezvolta o strategie de lucru in echipa    
A.3.2.    Monitorizeaza activitatea echipei     
A.3.3.    Contribuie la consolidare echipei     
Daca unul din puncte nu este aplicabil, procentajul se calculeaza dupa totalul de intrebari aplicabile.    Total: _____pct.   Procentaj: _____ (din total maxim de 15 puncte posibile)

A.4.      Administratie
A.4.1.    Asigurarea administrarii documentatiei    
A.4.2.    Clasificarea si arhivarea documentelor    
A.4.3.    Securitatea documentelor    
A.4.4.    Asigurarea preluarii si transmiterii informatiilor     
A.4.5.    Folosirea tehnicilor de comunicare si a aparaturii de birotica    
A.4.6.    Participarea la discutiile organizate la nivelul companiei    
A.4.7.    Efectuarea de traduceri si retroversiuni    
A.4.8.    Intretinerea relatiilor de protocol    
A.4.9.    Stenografierea materialelor    
Daca unul din puncte nu este aplicabil, procentajul se calculeaza dupa totalul de intrebari aplicabile.    Total: _____pct.   Procentaj: _____ (din total maxim de 45 puncte posibile)

A.5.      Planificare
A.5.1.    Organizarea deplasarilor    
A.5.2.    Organizarea locului de munca    
A.5.3.    Organizarea sedintelor de lucru    
A.5.4.    Planificarea activitatii proprii    
A.5.5.    Planificarea intalnirilor    
Daca unul din puncte nu este aplicabil, procentajul se calculeaza dupa totalul de intrebari aplicabile.    Total: _____pct.   Procentaj: _____ (din total maxim de 25 puncte posibile)

A.6.      Corespondenta
A.6.1.    Intocmirea si administrarea corespondentei cu partenerii de afaceri    
A.6.2.    Intocmirea si administrarea corespondentei cu diverse institutii     
A.6.3.    Asigurarea transmiterii corespondentei    
Daca unul din puncte nu este aplicabil, procentajul se calculeaza dupa totalul de intrebari aplicabile.    Total: _____pct.   Procentaj: _____ (din total maxim de 15 puncte posibile)

A.7.      Gestionarea informatiilor
A.7.1.    Adunarea informatiilor    
A.7.2.    Clasificarea informatiilor    
A.7.3.    Efectuarea analizei informatiilor semnificative     
A.7.4.    Asigurarea prelucrarii informatiilor semnificative    
A.7.5.    Folosirea informatiilor semnificative    
A.7.6.    Pastrarea informatiilor    
A.7.7.    Asigurarea actualizarii informatiilor    
Daca unul din puncte nu este aplicabil, procentajul se calculeaza dupa totalul de intrebari aplicabile.    Total: _____pct.   Procentaj: _____ (din total maxim de 35 puncte posibile)

B.    Munca in echipa
B.1.    Adecveaza formele de comunicare in echipa activitatilor specifice si procedurilor interne, pentru transmiterea rapida si corecta a informatiilor.    
B.2.    Comunica cu promptitudine si claritate propunerile de imbunatatire a activitatii in echipa.    
B.3.    Identifica rolurile specifice muncii in echipa, in functie de sarcina specifica ce este realizata de echipa si de indicatiile sefului ierarhic.    
B.4.    Se incadreaza in activitatile echipei, in normele de lucru si de timp, prin respectarea rolurilor specifice si a responsabilitatilor individuale ale membrilor echipei.    
B.5.    Ofera prompt si corect informatii altor angajati, prin mijloace specifice.    
B.6.    Participa impreuna cu membrii echipei la activitatile, manevrele si manipularile necesare pentru rezolvarea problemelor comune.    B.7.    Rezolva sarcinile proprii printr-un proces agreat si acceptat de toti membrii echipei.    
Daca unul din puncte nu este aplicabil, procentajul se calculeaza dupa totalul de intrebari aplicabile.    Total: _____pct.   Procentaj: _____ (din total maxim de 35 puncte posibile)

C.    Respectarea procedurilor si regulilor SSM (Sanatate si Securitate in Munca), PSI (Prevenirea si Stingerea Incendilor) si SU (Situatii de urgenta)
C.1.    Aplica legislatia si reglementarile privind securitatea si sanatatea la locul de munca, prevenirea si stingerea incendiilor si situatiile de urgenta    Insusirea drepturilor si responsabilitatilor la locul de munca in functie de normele prevazute la instructajele, procedurile si regulile in materie de sanatatea si securitatea muncii, de prevenirea si stingerea incendiilor si cu privire la modul de comportare in cazul situatiilor de urgenta
Verificarea existentei si integritatii mijloacelor de protectie la locul de munca
Raportarea situatiilor care pun in pericol securitatea individuala si colectiva    
C.2.    Ia masuri pentru reducerea factorilor de risc     Identificarea factorilor de risc  
Raportarea prezentei factorilor de risc
Inlaturarea factorilor de risc    
Daca unul din puncte nu este aplicabil, procentajul se calculeaza dupa totalul de intrebari aplicabile.    Total: _____pct.   Procentaj: _____ (din total maxim de 10 puncte posibile)

D.    Calitate rezultatelor obtinute
D.1    Cunoaste si respecta instructiunile de lucru aplicabile    
D.2    Colaboreaza eficient cu alte departamente pe probleme de calitate    
D.3    Demonstreaza responsabilitatea calitatii in activitatea desfasurata    
D.4    Trateaza corespunzator neconformitatile constatate in activitate    
D.5    Cand intuieste o posibila problema de calitate, actioneaza prompt pentru evitarea aparitiei acesteia    
D.6    Completeaza corespunzator documentele de calitate aplicabile     
D.7    Dovedeste responsabilitate in gestionarea si arhivarea documentelor si inregistrarilor calitatii    
Daca unul din puncte nu este aplicabil, procentajul se calculeaza dupa totalul de intrebari aplicabile.    Total: _____pct.   Procentaj: _____ (din total maxim de 35 puncte posibile)

E.    Disciplina in munca
E.1    Mentine in buna stare echipamentele din dotare    
E.2    Isi anunta absenta motivata din timp si corect    
E.3    Respecta programul de lucru    
E.4    Utilizeaza in mod responsabil documentatia de lucru    
E.5    Este onest cu colegii si superiorii    
E.6    Este receptiv la un program de lucru flexibil    
Daca unul din puncte nu este aplicabil, procentajul se calculeaza dupa totalul de intrebari aplicabile.    Total: _____pct.   Procentaj: _____ (din total maxim de 30 puncte posibile)
TOTAL GENERAL: _________ puncte, procentaj: ____________ (din total maxim de 280 puncte posibile)


Obiective stabilite pentru angajat:


    Termen:

INTOCMIT    ANGAJAT    VERIFICAT    VIZAT
Coordonator direct        Management    Sef Resurse Umane
Data :
    Semnatura:    Data :
    Semnatura:    Data :
    Semnatura:    Data :
    Semnatura:
CONTESTAREA REZULTATELOR EVALUARII
Continutul contestatiei:





Semnatura persoanei evaluate:

PUNCTAJUL ACORDAT IN URMA CONTESTATIEI
Punctajul:


Semnatura Cordonatorului direct:
Data:

J. LUAREA LA CUNOSTINTA A REZULTATULUI CONTESTATIEI
Semnatura persoanei evaluate:

Data:



Sursa: PortalCodulMuncii.ro



Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
fisa de postfisa de evaluare secretaraevaluare secretare

Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!


Data aparitiei: 26 Martie 2014
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele


Rating:


Fisa de evaluare pentru secretara Nota: 2.5 din 5 - 2 voturi.
 

 
x
(cel putin 10 caractere)


Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!
 

 

ClubLegislatiaMuncii.ro - intrebarea zilei

 
Concediul Fara Plata Pentru O Luna Este Suspendare A Contractului De Munca?Intrebare: Un salariat al unei societati comerciale solicita concediu fara plata pentru o luna intreaga. Angajatorul aproba cererea de concediu fara plata. Pentru perioada de o luna in care salariatul nu vine la serviciu si nu realizeaza venituri contractul individual de munca este suspendat? Trebuie declarata aceasta perioada de o luna de concediu fara plata la ITM prin REVISAL?
 

Raspuns: Da, contractul de munca este suspendat timp de o luna.<br />Trebuie sa transmiteti Revisal cu ... citeste tot raspunsul aici


ARTICOLE SIMILARE

Model FISA DE POST pentru Functionar Administrativ, cod COR 411001Model de FISA DE POST pentru Controlor de calitate la protejari metaliceFISA DE POST pentru conducator de asociatiiEvaluarea performantei, grija de sfarsit de anComunicarea fisei postului de catre angajator

ULTIMELE ARTICOLE

Telemunca - masuri tehnice si organizatorice pentru a respecta normele GDPRFISA DE POST receptionist 2019FISA DE POST pentru specialist in achizitiiFISA DE POST pentru stivuitorist in 2019FISA DE POST pentru traducator in 2019
Mai multe articole despre fisa de post

ARTICOLE SIMILARE

Fisa de evaluare pentru secretara

Mai multe articole despre fisa de evaluare secretara

ARTICOLE SIMILARE

Fisa de evaluare pentru secretara

Mai multe articole despre evaluare secretare
Descarca GRATUIT
“SALARIZAREA: modificari majore in 2019 - 7 Cazuri Practice explicate de specialisti”

exclusiv abonatilor la newsletterul gratuit E-News LegislatiaMuncii.

 

eNews Resurse Umane

Angajarea - pasii catre o recrutare de succes - Cazuri practice, solutii si exemple
Descarcati GRATUIT raportul special

"Angajarea - pasii catre o recrutare de succes - Cazuri practice, solutii si exemple"
 

 

 


 
Angajarea - pasii catre o recrutare de succes
Cazuri practice, solutii si exemple

Descarcati acum GRATUIT Raportul Special

"Angajarea - pasii catre o recrutare de succes - Cazuri practice, solutii si exemple"

Da, vreau sa primesc revista de Resurse Umane
[x]