Fisa postului pentru Reprezentant comercial

Legislatia Muncii
Legislatia Muncii
31 Octombrie 2022
31 Octombrie 2022
Legislatia Muncii
Legislatia Muncii
fisa post reprezentant comercialmodel fisa post reprezentant comercialfisa post reprezentant comercial cod cor 332202
Fisa postului pentru Reprezentant comercial
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Regasiti mai jos fisa de post pentru Reprezentant comercial, cod COR 332202.
 
 
 
Reprezentant comercial
 
I.      Identificarea postului
 
1. Numele si prenumele titularului: ...........................
2. Denumirea postului: Reprezentant comercial
[Daca in organigrama dvs. denumirea postului difera de cea din COR, va trebui sa mentionati in fisa si denumirea din COR.]
 
3. Pozitia in COR / Cod: 332202
[In cazul in care denumirea postului din firma dvs. nu se regaseste in COR, va trebui sa treceti codul din COR pentru denumirea cea mai apropiata din punct de vedere al sarcinilor si responsabilitatilor.]

>> Vezi AICI peste 200 de Fise de Post editabile si actualizate conform GDPR <<
 
4. Departamentul / locatia: Vanzari online
[Repartizarea se va face conform marimii, specificului si organigramei firmei.]
 
5. Nivelul postului: Executie
 
6. Relatii ierarhice (control, indrumare, posturi supervizate):
 
Se subordoneaza Directorului Vanzari
 
[Pentru punctele 4, 5 si 6 se va tine cont de marimea, specificul si organigrama firmei.]
 
I. Descrierea postului
 
1. Scopul general al postului
 
Ocupantul postului este cel care urmareste derularea contractelor cu beneficiarii si comenzile primite online, informand È‹n permanenta seful ierarhic. 
 
[In functie de marimea, specificul si organigrama firmei, scopul poate diferi. Scopul postului se va regasi detaliat in obiectul contractului definit in CIM semnat de parti.]
 
2. Competente personale:
 
- sa aiba insusiri de personalitate: seriozitate/responsabilitate, loialitate, hotarare, adaptabilitate, autocontrol, atitudine pozitiva, sa aiba calitati psihice necesare (spirit de observatie, rabdare, viteza de reactie, capacitate de orientare in spatiu, capacitate de comunicare etc.); 
sa nu aiba antecedente penale
sa fie apt din punct de vedere medical
 
3. Descrierea sarcinilor / atributiilor / activitatilor postului
 
Sarcinile de serviciu obligatorii, reprezentand 100% din norma de baza corespunzatoare unei parti de 100% din salariul de baza.
- este direct raspunzator de indeplinirea intocmai a atributiilor si prevederilor sarcinilor de serviciu stabilite in prezenta fisa 
- este direct raspunzator de pastrarea bunurilor materiale sau de alta natura pe care le are in gestiune; 
 
Atributii
 
sa foloseasca timpul de munca exclusiv pentru indeplinirea sarcinilor de serviciu, in acest sens, nu se ocupa in timpul de munca de activitati care nu sunt cuprinse in atributiile si indatoririle sale ori nu sunt dispuse de sefi ierarhici
sa realizeze procesarea datelor si detaliilor activitatii desfasurate;
sa realizeze contactarea potentialilor clienti 
sa respecte Regulamentul de ordine interioara al societatii
sa È‹ntocmeasca si sa raspunda de corectitudinea rapoartelor solicitate de seful direct
sa respecte termenele limita pentru È‹ndeplinirea sarcinilor
sa raporteze problemele aparute È‹n activitatea sa privind vanzarea online a produselor alimentare si non-alimentara
sa urmareasca derularea contractelor cu beneficiarii (distribuitorii)
sa urmareasca atent comenzile online primite de la beneficiari
sa organizeze agenda de lucru a Directorului de vanzari
sa È‹ntocmeasca diverse informatii pentru echipa de vanzari si distribuitori cu privire la modificarile de preturi etc;
sa raspunda conform reglementarilor ȋn vigoare, pentru neȋndeplinirea sau ȋndeplinirea defectuosa a sarcinilor ce-i revin
sa organizeze campanii integrate online
sa evalueze eficient programele de vanzari online desfasurate
sa participe la eficientizarea comunicarii È‹n organizatie
sa informez conducerea È‹n legatura cu atitudinile si reactiile acestora
sa participe la implementarea de politici care demonstreaza atentia crescuta fata de public
sa realizeze derularea activitatii conform politicii companiei;
sa se preocupe de mentinerea legaturii cu companiile partenere sau cliente
sa se preocupe de intocmirea si distribuirea lunara a rapoartelor privind serviciile
sa se preocupe de centralizarea dosarelor 
sa asigure planificarea, organizarea si coordonarea vanzarilor online
sa asigure organizarea si coordonarea diferitelor evenimente speciale;
sa asigure optimizarea relatiilor cu clientii si cu agentiile din domeniu
sa asigure consolidarea unor relatii agreabile si stabile cu clientii, pentru rezolvarea in timp util si in bune conditii a tuturor problemelor ocazionale
sa fie cinstit, loial si disciplinat, dand dovada in toate imprejurarile de o atitudine civilizata si corecta fata de toate persoanele cu care vine in contact; 
sa respecte cu strictete regulile de protectie a muncii si P.S.I. din obiectivul unde desfasoara serviciul;
sa acorde ajutor, atat cat este rational posibil, oricarui alt salariat, aflat intr-o situatie de pericol;
sa-si insuseasca si sa respecte normele si instructiunile de protectie a muncii si masurile de aplicare a acestora; 
sa aduca la cunostinta de indata administratorului accidentele de munca suferite de propria persoana sau de alti angajati; 
sa coopereze cu persoanele cu atributii specifice in domeniul securitatii si sanatatii in munca, atat timp cat este necesar, pentru realizarea oricarei sarcini sau cerinte impuse de autoritate competenta pentru prevenirea accidentelor si bolilor profesionale; 
sa refuze intemeiat executarea unei sarcini de munca daca aceasta ar pune in pericol de accidentare sau imbolnavire profesionala persoana sa sau a celorlalti colegi
sa informeze de indata administratorul despre orice deficienta constatata sau eveniment petrecut;
sa execute alte activitati in legatura cu indeplinirea sarcinilor de serviciu precizate de persoanele care au acest drept. 
 
[In functie de marimea, specificul si organigrama firmei, sarcinile/ atributiile/ activitatile, responsabilitatile postului pot diferi. 
Atentie! Raspunderea juridica generata de nerespectarea obligatiilor stabilite prin prezenta se va stabili in conformitate cu prevederile legislatiei in vigoare, precum si in baza procedurilor reglementate in Regulamentul Intern al firmei.]
 
4. Obligatii si Restrictii: 
 
- nu executa nici o sarcina suplimentara legata de activitatea sa decat daca ea vine de la persoanele autorizate si daca vine pe cale ierarhica si se incadreaza in prevederile legale; 
- sa asigure pastrarea secretului profesional privind activitatile ce se desfasoara in cadrul spatiului de lucru;
- este strict interzisa consumarea de bauturi alcoolice inainte de intrarea in serviciu sau pe timpul serviciului; 
 
5.Conditiile de lucru ale postului
 
a. Desfasurarea activitatii la birou
 
Cazurile speciale sunt stabilite cu atentie in cadrul echipei de lucru;
 
Va fi raspunzator si utilizeaza:
Echipamente 
Baze de date
 
b. Conditii de formare profesionala
 
 Participa la sesiuni de formare si perfectionare
 
 [Conditiile de la punctele a si b se decid la nivelul fiecarei firme, in functie de conditiile specifice si de posibilitati, precum si de nevoile pentru postul respectiv in firma.]
 
c. Delegare (inlocuitori, sarcini delegate)
 
Doar in situatii de urgenta
 
[De obicei, fiecare firma stabileste si mentioneaza numele persoanei inlocuitoare, cu precizarea responsabilitatilor si a sarcinilor pe perioada delegarii.]
 
 
II. Specificatiile postului
 
1. Nivelul de studii – studii medii
Pregatire profesionala si experienta practica in domeniu.
 
[Nivelul de studii pentru fiecare post difera in functie de specificul si marimea firmei, precum si de nevoile pentru postul respectiv in firma.]
 
2. Aptitudini si competente personale
 
- incredere in sine;
- competente de baza in matematica, stiinte si tehnologie
- competente informatice
- competente sociale si civice
- competente antreprenoriale
- atentie distributiva
- ascultare activa
- indemanare;
- concentrare;
- punctualitate;
- capacitatea de a invata;
- spirit de echipa dezvoltat
- capacitatea de a lucra individual
- dispus intotdeauna sa-si imbogateasca bagajul de cunostinte
- solide cunostinte de cultura generala
- cunoasterea unei limbi straine
- capacitate de analiza si sinteza in valorificarea fondului de informatii la elaborarea materialului documentar
- cunostinte in domeniul economic si al vanzarilor
- operativitate in furnizarea informatiilor
- capacitatea de a gestiona echipe
- spirit cooperant in crearea si cultivarea relatiilor de parteneriat
 
 
 [In functie de specificul si marimea firmei, precum si de nevoile pentru postul respectiv in firma se pot solicita si alte competente.]
 
3. Program de lucru
 
Pentru un program normal de lucru, 8 ore/ zi.
 
Program: L-V: ............................, cu pauza de masa, 
                 S-D: ..................................................
 
Data 
 
Numele si semnatura titularului postului, 
 
A P R O B A T
 
 
Raspuns oferit de Carmen Dolores Gosa pentru PortalCodulMuncii.ro
 
NOUTATI din Legislatia muncii

Cum sa te distingi pe piata muncii?


Incepe acum transformarea companiei tale!
Acceseaza ghidul Brandul de angajator in era digitala

Afli din ghid:
• Strategii de construire a brandului de angajator
• Tehnici de comunicare interna si externa
• Rolul inteligentei artificiale in HR
• Studii de caz si exemple practice

...Vezi AICI detalii complete <<

ARTICOLE SIMILARE

Fisa postului pentru Reprezentant comercial

Mai multe articole despre fisa post reprezentant comercial

ARTICOLE SIMILARE

Fisa postului pentru Reprezentant comercial

Mai multe articole despre model fisa post reprezentant comercial

ARTICOLE SIMILARE

Fisa postului pentru Reprezentant comercial


 

 

Atentie!

Descarcati raportul GRATUIT

"CCM, RI plus alte acte ce vizeaza legislatia muncii"
CCM, RI plus alte acte ce vizeaza legislatia muncii

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


 
Descarcati raportul GRATUIT
“CCM, RI plus alte acte ce vizeaza legislatia muncii”

exclusiv abonatilor la newsletterul gratuit E-News LegislatiaMuncii.


 
Atentie la TELEMUNCA!
Cazuri practice, solutii si exemple

Descarcati acum GRATUIT Raportul Special

"Noutati privind Regulamentul Intern. TOP 3 Modele de Regulament Intern"

Da, vreau sa primesc revista de Resurse Umane
[x]