Protectia muncii: Principalele forme de prevenire a situatiilor de urgenta

11 Martie 2013
11 Martie 2013
SSM. situatii de urgentaforme de prevenire
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Sub ce forma se desfasoara activitatea de prevenire si care sunt domeniile specifice ale acesteia

Principalele forme ale activitatii de prevenire sunt:

- reglementarea,
- avizarea,
- autorizarea,
- acordul,
- atestarea,
-  recunoasterea,
- desemnarea,
- supravegherea pietei,
- controlul,
- asistenta tehnica de specialitate,
- informarea preventiva a autoritatilor, organismelor, factorilor implicati si a populatiei, precum si pregatirea acestora pentru situatii de urgenta,
- coordonarea serviciilor voluntare, publice si private, pentru situatii de urgenta,
- auditul de supraveghere a persoanelor fizice si juridice atestate,
- constatarea si sanctionarea incalcarilor prevederilor legale.

Domeniile specifice activitatii de prevenire sunt:

- verificarea respectarii actelor normative si a reglementarilor privind apararea impotriva incendiilor si protectia civila la proiectarea, executarea, exploatarea si postutilizarea constructiilor, instalatiilor si amenajarilor;
- identificarea si evaluarea riscurilor teritoriale din judet/municipiul Bucuresti;
- verificarea organizarii activitatii privind identificarea si evaluarea riscurilor pe timpul exploatarii constructiilor, instalatiilor si amenajarilor;
- verificarea aplicarii conceptiei de aparare impotriva incendiilor si de protectie civila in scopul mentinerii riscurilor in limite acceptabile;
- controlul activitatilor care prezinta pericole de accidente majore in care sunt implicate substante periculoase, materiale radioactive si munitie neexploatata;
- coordonarea si controlul realizarii pregatirii si instruirii specifice a populatiei si a salariatilor, a modului de asimilare de catre acestia a regulilor si masurilor specifice, precum si a comportamentului in cazul unei situatii de urgenta;
- indrumarea, controlul si coordonarea serviciilor voluntare, publice si private, pentru situatii de urgenta;
- informarea si educarea preventiva a populatiei;
- solutionarea petitiilor si sesizarilor in domeniul specific.

NOUTATI din Legislatia muncii

Concedierea pentru inaptitudine. Etape procedurale. Greseli frecvente:


Participati in data de 15 noiembrie la webinarul specializat sustinut de expertul prof. univ. dr. Raluca Dimitriu!

Temele care vor fi abordate la webinar
- Cine poate contesta fisa de aptitudine?
- Ce facem cu salariatul declarat „apt conditionat”?
- Cum se poate executa preavizul de catre salariatul declarat „inapt”?
- Diferenta dintre inaptitudine si invaliditate
- Diferenta dintre inaptitudine si necorespundere profesionala
- Etape procedurale. Greseli frecvente
- Practica judecatoreasca

...Vezi AICI detalii complete <<


 

 

Atentie!

Descarcati raportul GRATUIT

"Noutati 2024: CCM, RI plus alte acte ce vizeaza legislatia muncii"
Noutati 2024: CCM, RI plus alte acte ce vizeaza legislatia muncii

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


 

 

 
 
 

Descarcati raportul GRATUIT
“Noutati 2024: CCM, RI plus alte acte ce vizeaza legislatia muncii”

exclusiv abonatilor la newsletterul gratuit E-News LegislatiaMuncii.


 
Atentie!
Descarcati raportul GRATUIT

"Noutati 2024: CCM, RI plus alte acte ce vizeaza legislatia muncii"

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]