Documentele necesare accesarii serviciilor destinate diminuarii efectelor pandemiei asupra mediului economic vor fi transmise direct, prin email, agentiilor pentru ocuparea fortei de munca.
Urmare a diminuarii numarului de solicitari transmise de beneficiarii serviciilor de ocupare catre agentiile pentru ocuparea fortei de munca, toate procedurile aferente masurilor aplicate de ANOFM in contextul pandemiei generate de raspandirea virusului SARS-CoV-2, publicate in platforma aici.gov.ro, au fost dezactivate.
Pentru accesarea in continuare a acestor masuri, documentele necesare vor fi transmise in format electronic la adresele de e-mail ale agentiilor pentru ocuparea fortei de munca.
Va reamintim ca modelul documentelor prevazute la art. 2 alin. (1) din OUG nr. 2/2022 privind stabilirea unor masuri de protectie sociala a angajatilor si a altor categorii profesionale in contextul interzicerii, suspendarii ori limitarii activitatilor economice, determinate de situatia epidemiologica generata de raspandirea coronavirusului SARS-CoV-2, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative, aprobate prin Ordinul nr. 94/2022 al ministrului Muncii si Solidaritatii Sociale.
De asemenea, pentru detalii suplimentare, agentii economici sunt rugati sa contacteze agentiile teritoriale pentru ocuparea fortei de munca in raza carora au sediul social, informeaza ANOFM.
Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri
Salariatii nu pot renunta la perioada de preavizIntrebare: Daca angajatii renunta la perioada de preaviz, este in regula?
vezi AICI raspunsul specialistilor <<
SRL. Ce activitati pot presta administratoriiIntrebare: In situatia in care exista un asociat si 2 administratori, pot presta servicii ambii administratori (unul este si asociatul unic) ce tin de obiectul de activitate al societatii (transport alternativ-Bolt) fara sa detina CIM sau contract de administrare?
vezi AICI raspunsul specialistilor <<