legislatiamuncii.ro cauta meniu

 

Produse de birotica si papetarie necesare in orice departament de HR

Produse de birotica si papetarie necesare in orice departament de HR
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Dacă lucrezi într-un departament de HR, cu siguranță știi că nu ți-ai putea desfășura activitatea de zi cu zi fără produsele de papetărie și birotică. Hârtia pentru imprimantă, dosarele, bibliorafturile, instrumentele de scris, agendele, formularele tipizate și altele de acest tip te ajută să lucrezi eficient și să te organizezi mai bine. 
 
Știi că ai avut zi productivă la job atunci când nu te-ai întrerupt des din treabă fiindcă ai rămas fie fără coli A4, plicuri, fie fără dosare ori alte produse de papetărie care îți ușurează sarcinile office.
 
Așadar, ca să te asiguri că activitatea se desfășoară în condiții optime în departamentul de HR, întocmește o listă cu cele mai importante obiecte de birotică și papetărie. 
 

Produse de birotică și papetarie utile pentru departamentul de HR

Hartie pentru imprimanta Coli A4 

Nu mai încape îndoială că hartia pentru copiator este cel mai utilizat obiect de papetărie dintr-o firmă. Deși oamenii și-au mutat multe activități în online în ultima perioadă, totuși hârtia A4 rămâne în continuare o achiziție de nelipsit din toate departamentele. Ca să uiți de grija că se termină repede topul, cumpără un pachet de 500 de file. Investește într-o hârtie de copiator care are grad ridicat de alb fiindcă garantează rezultate excelente. 
 

Instrumente de scris

Pe lista obiectelor de birotică fără de care activitatea unui departament HR nu ar putea funcționa se află și instrumentele de scris. Nimic nu poate să înlocuiască pixurile, stilourile, creioanele și markerele colorate.
 

Dosarele și bibliorafturile

Realizezi cât de utile sunt dosarele și bibliorafturile în departament atunci când observi dezordinea de pe birouri și piedicile care apar în desfășurarea activității. Nu există aliat mai bun ca aceste produse atunci când vine vorba despre depozitare și organizare. În funcție de necesitățile colegilor și de regulile interne, poți achiziționa dosare de incopciat, dosare plic, dosare cu șină, dosare de carton ori de plastic. Găsești tot ce ai nevoie din categoria produselor de birotică pe papetărie.ro
 

Post it-uri

Indiferent că lucrezi de acasă ori de la birou, post it-urile îți sunt buni camarazi în notarea ideilor și a obligațiilor. Notițele autoadezive se găsesc pe diferite culori și forme, cu adeziv pe spate ori fără. 
 

Plicuri

Alte produse care nu trebuie să lipsească de pe lista de cumpărături sunt plicurile. Cu fereastră, cu burduf, pentru CD-uri și DVD-uri, antișoc, din hârtie ori din plastic siliconic, fiecare își are rolul lui bine stabilit. Plicurile burduf se folosesc pentru expedieri mai mari ori grele, fiind potrivite dacă vrei să trimiți declarații, contracte, cataloage sau broșuri. În timp ce plicurile antișoc sau cu bule sunt utile pentru expedierea obiectelor fragile, ascuțite ori a actelor ce necesită o protecție ridicată.
 

Formulare tipizate

Statele de salarii, contractele, fișele de pontaj, decontul de cheltuieli, ordinul de deplasare, fișa PSM, fișa PSI și altele de acest tip sunt acte sfinte pentru personalul din biroul de resurse umane. Pentru a scăpa de corvoada creării lor, le poți cumpăra ca atare și utiliza cu încredere în task-urile administrative. Poți găsi în comerț diverse modele de adeverințe, cereri, fișe de pontaje și alte documente utile în activitatea oricărei firme. 
 
Acestea sunt principalele produse de birotică și papetărie utile în activitatea departamentului de HR, însă listă poate fi personalizată după necesitățile și regulile fiecărei companii. 

de LegislatiaMuncii.ro


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!


Data aparitiei: 16 Noiembrie 2020
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele


Rating:


Produse de birotica si papetarie necesare in orice departament de HR Nota: 5 din 5 - 1 vot.
 

 
x
(cel putin 10 caractere)


Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!
 

 

Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri

 
Revenirea din CCC si intrarea in concediu de maternitateIntrebare: Am o salariata care este in concediu de crestere copil, copilul implinind varsta de 2 ani pe data de 3 martie 2021. Salariata a anuntat ca este insarcinata cu al doilea copil, urmand sa nasca la sfarsitul lunii mai 2021. Cum procedez cu revenirea salariatei, aceasta dorind sa intre direct in concediu medical, avand recomandare de la medicul specialist, drept urmare, nu poate sa mai vina efectiv la serviciu. Care este perioada maxima pana la care poate sa stea in concediu crestere copil pentru...
vezi AICI raspunsul specialistilor <<
 
Detasare transnationala. Lipsa A1. ConsecinteIntrebare: O societate de constructii din Romania a semnat un contract cu o firma din Olanda pentru prestarea unor lucrari in Olanda, pentru o perioada de maximum 6 luni. Societatea a facut demersurile necesare pentru detasarea salariatilor: a intocmit acte de detasare, a transmis in revisal detasarea transnationala, a depus documentatia pentru obtinerea formularului A1 la CNPP si a inregistrat salariatii detasati pe site-ul autoritatilor din Olanda. 1. Ce se intampla in situatia in care angajatorului nu-i...
vezi AICI raspunsul specialistilor <<


Descarca GRATUIT
“Fise de Post modificate de Pandemie - 12 modele actualizate la zi”

exclusiv abonatilor la newsletterul gratuit E-News LegislatiaMuncii.
Rentrop ∧ Straton

 

 

Atentie la Fisele de Post ale angajatilor!

Descarcati gratuit Raportul Special

"Fise de Post modificate de Pandemie - 12 modele actualizate la zi"
Fise de Post modificate de Pandemie - 12 modele actualizate la zi

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


 


 
Atentie la Fisele de Post ale angajatilor!
Descarcati gratuit Raportul Special

"Fise de Post modificate de Pandemie - 12 modele actualizate la zi"

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
//
[x]