Produse de birotica si papetarie necesare in orice departament de HR

Legislatia Muncii
Legislatia Muncii
16 Noiembrie 2020
16 Noiembrie 2020
Legislatia Muncii
Legislatia Muncii
Produse de birotica si papetarie necesare in orice departament de HR
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Dacă lucrezi într-un departament de HR, cu siguranță È™tii că nu È›i-ai putea desfășura activitatea de zi cu zi fără produsele de papetărie È™i birotică. Hârtia pentru imprimantă, dosarele, bibliorafturile, instrumentele de scris, agendele, formularele tipizate È™i altele de acest tip te ajută să lucrezi eficient È™i să te organizezi mai bine. 
 
Știi că ai avut zi productivă la job atunci când nu te-ai întrerupt des din treabă fiindcă ai rămas fie fără coli A4, plicuri, fie fără dosare ori alte produse de papetărie care îÈ›i uÈ™urează sarcinile office.
 
AÈ™adar, ca să te asiguri că activitatea se desfășoară în condiÈ›ii optime în departamentul de HR, întocmeÈ™te o listă cu cele mai importante obiecte de birotică È™i papetărie. 
 

Produse de birotică și papetarie utile pentru departamentul de HR

Hartie pentru imprimanta Coli A4 

Nu mai încape îndoială că hartia pentru copiator este cel mai utilizat obiect de papetărie dintr-o firmă. DeÈ™i oamenii È™i-au mutat multe activități în online în ultima perioadă, totuÈ™i hârtia A4 rămâne în continuare o achiziÈ›ie de nelipsit din toate departamentele. Ca să uiÈ›i de grija că se termină repede topul, cumpără un pachet de 500 de file. InvesteÈ™te într-o hârtie de copiator care are grad ridicat de alb fiindcă garantează rezultate excelente. 
 

Instrumente de scris

Pe lista obiectelor de birotică fără de care activitatea unui departament HR nu ar putea funcÈ›iona se află È™i instrumentele de scris. Nimic nu poate să înlocuiască pixurile, stilourile, creioanele È™i markerele colorate.
 

Dosarele și bibliorafturile

Realizezi cât de utile sunt dosarele È™i bibliorafturile în departament atunci când observi dezordinea de pe birouri È™i piedicile care apar în desfășurarea activității. Nu există aliat mai bun ca aceste produse atunci când vine vorba despre depozitare È™i organizare. În funcÈ›ie de necesitățile colegilor È™i de regulile interne, poÈ›i achiziÈ›iona dosare de incopciat, dosare plic, dosare cu È™ină, dosare de carton ori de plastic. GăseÈ™ti tot ce ai nevoie din categoria produselor de birotică pe papetărie.ro
 

Post it-uri

Indiferent că lucrezi de acasă ori de la birou, post it-urile îÈ›i sunt buni camarazi în notarea ideilor È™i a obligaÈ›iilor. NotiÈ›ele autoadezive se găsesc pe diferite culori È™i forme, cu adeziv pe spate ori fără. 
 

Plicuri

Alte produse care nu trebuie să lipsească de pe lista de cumpărături sunt plicurile. Cu fereastră, cu burduf, pentru CD-uri È™i DVD-uri, antiÈ™oc, din hârtie ori din plastic siliconic, fiecare îÈ™i are rolul lui bine stabilit. Plicurile burduf se folosesc pentru expedieri mai mari ori grele, fiind potrivite dacă vrei să trimiÈ›i declaraÈ›ii, contracte, cataloage sau broÈ™uri. În timp ce plicurile antiÈ™oc sau cu bule sunt utile pentru expedierea obiectelor fragile, ascuÈ›ite ori a actelor ce necesită o protecÈ›ie ridicată.
 

Formulare tipizate

Statele de salarii, contractele, fiÈ™ele de pontaj, decontul de cheltuieli, ordinul de deplasare, fiÈ™a PSM, fiÈ™a PSI È™i altele de acest tip sunt acte sfinte pentru personalul din biroul de resurse umane. Pentru a scăpa de corvoada creării lor, le poÈ›i cumpăra ca atare È™i utiliza cu încredere în task-urile administrative. PoÈ›i găsi în comerÈ› diverse modele de adeverinÈ›e, cereri, fiÈ™e de pontaje È™i alte documente utile în activitatea oricărei firme. 
 
Acestea sunt principalele produse de birotică È™i papetărie utile în activitatea departamentului de HR, însă listă poate fi personalizată după necesitățile È™i regulile fiecărei companii. 

NOUTATI din Legislatia muncii

Ce obligatii noi a adus pentru dvs. Legea nr. 367/2022?


Pe 25 decembrie 2022 a intrat in vigoare Legea nr. 367/2022, care a abrogat celebra Lege nr. 62/2011 a dialogului social si a adus obligatii noi pentru dvs., cu aplicabilitate imediata. Aceste obligatii, care au schimbat multe lucruri din vechea legislatie, vizeaza aspecte importante ale relatiei cu angajatii, cum ar fi:
  •     incheierea contractele colective de munca si clauzele minime ale acestora
  •     alegerea reprezentantilor salariatilor
  •     conditiile de infiintare a sindicatelor (...mai multe aici >>)

Explicatii pe larg gasiti in lucrarea Ghid practic. Contractul colectiv de munca. Legislatie explicata + modele de formulare!
...Vezi AICI detalii complete <<


 

 

Atentie!

Descarcati raportul GRATUIT

"Noutati 2024: CCM, RI plus alte acte ce vizeaza legislatia muncii"
Noutati 2024: CCM, RI plus alte acte ce vizeaza legislatia muncii

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


 
Descarcati raportul GRATUIT
“Noutati 2024: CCM, RI plus alte acte ce vizeaza legislatia muncii”

exclusiv abonatilor la newsletterul gratuit E-News LegislatiaMuncii.


 
Atentie!
Descarcati raportul GRATUIT

"Noutati 2024: CCM, RI plus alte acte ce vizeaza legislatia muncii"

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]