Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
legislatiamuncii.ro cauta meniu

 

Documentele care se depun la ANAF si consimtamantul GDPR. Ce trebuie sa stie managerii HR?

documente depunere anafdocumente anaf gdprdocumente gdprdocumente date caracter personal
Va reamintim ca, daca intocmiti dosarele de personal ale angajatilor, operati inregistrari si modificari in Revisal, transmiteti Declaratia 112 sau arhivati diverse documente care contin date personale ale salariatilor este foarte important sa respectati Regulamentul de Protectie a Datelor cu Caracter Personal (GDPR). 
 
Regulamentul se aplica tuturor companiilor care prelucreaza date cu caracter personal si nu este vorba aici doar despre companiile din Europa, ci si despre cele din afara spatiului UE care prelucreaza date personale ale cetatenilor UE. Orice companie care lucreaza cu informatii legate de cetatenii europeni trebuie sa se supuna prevederilor GDPR!
 
Ghidul GDPR pentru managerii HR va arata care sunt aceste proceduri si ce aveti de facut pas cu pas, detalii AICI >>>
 
 
 
"Suntem o societate care comercializeaza case de marcat fiscale. Pentru obtinere NUI (nr fiscal casa de marcat) se completeaza o serie de documente in care sunt trecute si datele personale ale administratorului sau imputenicitului (nume prenume, CNP, nr si serie CI). Aceste documente (inclusiv copie dupa CI) se depun la ANAF- ei atribuie acest nr. fiscal pentru casa de marcat. La noi va ramane doar o declaratie de instalare care cuprinde pe langa datele societatii si datele personaleale administratorului. Trebuie sa solicitam consimtamantul in vederea prelucrarii datelor personale?" 
 
 
 
Este demn de mentionat inca de la inceput ca, in ceea ce priveste documentele care se depun la ANAF, datele cu caracter personal se colecteaza si se prelucreaza in temeiul unei obligatii legale. 
 
 
ATENTIE!
 
ANAF solicita aceste documente in baza unei legi si, ca atare, pentru documentele respective nu este necesara obtinerea consimtamantului.
 
 
Nu este necesara obtinerea consimtamantului nici pentru declaratia de instalare deoarece, acest document face dovada executarii unui contract si este necesar a fi pastrat potrivit reglementarilor legale (perioada de garantie, mentenanta) etc.
 
In concluzie, prelucrarea datelor cu caracter personal nu se va face in temeiul consimtamantului ci se va face in temeiul unei obligatii legale, iar in ceea ce priveste datele cu caracter personal ale reprezentantului societatii acestea vor fi prelucrate in temeiul contractului.
 
 
Un raspuns oferit de specialistii de la PortalProtectiaDatelor >>>


 

Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
documente depunere anafdocumente anaf gdprdocumente gdprdocumente date caracter personal

Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!


Data aparitiei: 01 Iulie 2019
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele


Rating:


Documentele care se depun la ANAF si consimtamantul GDPR. Ce trebuie sa stie managerii HR? Nota: 4.75 din 5 - 2 voturi.
 

 
x
(cel putin 10 caractere)


Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!
 

 

ClubLegislatiaMuncii.ro - intrebarea zilei

 
Incetare Contract De Munca In Perioada De ProbaIntrebare: Buna ziua! Am un salariat caruia i-am dat notificarea din partea angajatorului cu incetarea cim in perioada de proba, in data de 17.05.2019, aceasta fiind ultima zi lucrata. Incetarea in Revisal trebuie facuta azi sau luni? Multumesc
 

Raspuns: Buna ziua,<br />Inregistrarea in revisal se face in data de 17.05.2019, data incetarii CIM.<... citeste tot raspunsul aici


Descarca GRATUIT
“SALARIZAREA: modificari majore in 2019 - 7 Cazuri Practice explicate de specialisti”

exclusiv abonatilor la newsletterul gratuit E-News LegislatiaMuncii.

 

Afla totul despre modificarile din SALARIZARE in 2019!

Cazuri practice si mod de calcul
 
Descarcati gratuit Raportul Special
"SALARIZAREA: modificari majore in 2019 - 7 Cazuri Practice explicate de specialisti"
SALARIZAREA: modificari majore in 2019 - 7 Cazuri Practice explicate de specialisti

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


 

 


 
Afla totul despre modificarile din SALARIZARE in 2019!
Cazuri practice si mod de calcul

Descarcati gratuit Raportul Special

"SALARIZAREA: modificari majore in 2019 - 7 Cazuri Practice explicate de specialisti"

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]