Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
legislatiamuncii.ro cauta meniu

 

Documentele care se depun la ANAF si consimtamantul GDPR. Ce trebuie sa stie managerii HR?

documente depunere anafdocumente anaf gdprdocumente gdprdocumente date caracter personal
Va reamintim ca, daca intocmiti dosarele de personal ale angajatilor, operati inregistrari si modificari in Revisal, transmiteti Declaratia 112 sau arhivati diverse documente care contin date personale ale salariatilor este foarte important sa respectati Regulamentul de Protectie a Datelor cu Caracter Personal (GDPR). 
 
Regulamentul se aplica tuturor companiilor care prelucreaza date cu caracter personal si nu este vorba aici doar despre companiile din Europa, ci si despre cele din afara spatiului UE care prelucreaza date personale ale cetatenilor UE. Orice companie care lucreaza cu informatii legate de cetatenii europeni trebuie sa se supuna prevederilor GDPR!
 
Ghidul GDPR pentru managerii HR va arata care sunt aceste proceduri si ce aveti de facut pas cu pas, detalii AICI >>>
 
 
 
"Suntem o societate care comercializeaza case de marcat fiscale. Pentru obtinere NUI (nr fiscal casa de marcat) se completeaza o serie de documente in care sunt trecute si datele personale ale administratorului sau imputenicitului (nume prenume, CNP, nr si serie CI). Aceste documente (inclusiv copie dupa CI) se depun la ANAF- ei atribuie acest nr. fiscal pentru casa de marcat. La noi va ramane doar o declaratie de instalare care cuprinde pe langa datele societatii si datele personaleale administratorului. Trebuie sa solicitam consimtamantul in vederea prelucrarii datelor personale?" 
 
 
 
Este demn de mentionat inca de la inceput ca, in ceea ce priveste documentele care se depun la ANAF, datele cu caracter personal se colecteaza si se prelucreaza in temeiul unei obligatii legale. 
 
 
ATENTIE!
 
ANAF solicita aceste documente in baza unei legi si, ca atare, pentru documentele respective nu este necesara obtinerea consimtamantului.
 
 
Nu este necesara obtinerea consimtamantului nici pentru declaratia de instalare deoarece, acest document face dovada executarii unui contract si este necesar a fi pastrat potrivit reglementarilor legale (perioada de garantie, mentenanta) etc.
 
In concluzie, prelucrarea datelor cu caracter personal nu se va face in temeiul consimtamantului ci se va face in temeiul unei obligatii legale, iar in ceea ce priveste datele cu caracter personal ale reprezentantului societatii acestea vor fi prelucrate in temeiul contractului.
 
 
Un raspuns oferit de specialistii de la PortalProtectiaDatelor >>>


 

de Mara Dobrin


Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
documente depunere anafdocumente anaf gdprdocumente gdprdocumente date caracter personal

Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!


Data aparitiei: 27 Septembrie 2019
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele


Rating:


Documentele care se depun la ANAF si consimtamantul GDPR. Ce trebuie sa stie managerii HR? Nota: 3.5 din 5 - 3 voturi.
 

 
x
(cel putin 10 caractere)


Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!
 

 

ClubLegislatiaMuncii.ro - intrebarea zilei

 
Punctaj Peste 5 In Perioada 2011-2013Intrebare: Buna ziua! In perioada 2011-2013 am obtinut venituri din 4 surse: loc de munca cu contract individual de munca si indemnizatii de administrator de la 3 societati comerciale unde am fost membru al consiliului de administratie. In acea perioada, mi s-a retinut si virat conributia CAS de la toate sursele de venit, conform prevederilor legale in acea perioada. Ca urmare, in fiecare din cei 3 ani am obtinut punctaj pentru pensie mai mare de 5 puncte, respectiv 5,96545 in 2011, 5,90515 in 2012 si 5,8
 

Raspuns: Vi se vor restitui banii platiti pe asigurare pentru ceea ce a depasit cinci salarii medii brute pe ... citeste tot raspunsul aici


Descarca GRATUIT
“CONTRACTELE Part Time - modificari majore in 2020. Model de Contract + Calcul contributii”

exclusiv abonatilor la newsletterul gratuit E-News LegislatiaMuncii.

 

Aflati totul despre modificarile din contractele part-time
in 2020!

Descarcati gratuit Raportul Special
"CONTRACTELE Part Time - modificari majore in 2020. Model de Contract + Calcul contributii"
CONTRACTELE Part Time - modificari majore in 2020. Model de Contract + Calcul contributii

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


 

 

 

 
 
 



 
Aflati totul despre modificarile din contractele part-time in 2020!
Descarcati gratuit Raportul Special

"CONTRACTELE Part Time - modificari majore in 2020. Model de Contract + Calcul contributii"

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]