Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

 

SSM: Obligativitatea dezinfectiei echipamentelor individuale de protectie

dezinfectie echipamente individualessm obligatie dezinfectie echipamente individualelegea 3192006
"Care este legislatia in domeniu care reglementeaza obligativitatea dezinfectiei echipamentelor individuale de protectie?"



Raspunsul specialistilor de la PortalSSM:



1) HG nr. 1.048/2006 privind cerintele minime de securitate si sanatate pentru utilizarea de catre lucratori a echipamentelor individuale de protectie la locul de munca:

    Echipamentul individual de protectie trebuie utilizat atunci cand riscurile nu pot fi evitate sau limitate suficient prin mijloacele tehnice de protectie colectiva ori prin masurile, metodele sau procedurile de organizare a muncii.
    Conditiile de utilizare a echipamentului individual de protectie, in special durata purtarii, sunt determinate in functie de gravitatea riscului, frecventa expunerii la risc, caracteristicile postului de lucru al fiecarui lucrator si de performanta echipamentului individual de protectie.
    Echipamentul individual de protectie se distribuie gratuit de angajator, care asigura buna sa functionare si o stare de igiena satisfacatoare prin intermediul intretinerii, repararii si inlocuirilor necesare (art.10, alin. 1).


2) REGULAMENTUL (UE) 2016/425 AL PARLAMENTULUI EUROPEAN sI AL CONSILIULUI din 9 martie 2016 privind echipamentele individuale de protectie si de abrogare a Directivei 89/686/CEE a Consiliului:

    Producatorii se asigura ca echipamentele individuale de protectie sunt insotite de instructiunile si de informatiile prevazute in anexa II punctul 1.4, redactate intr-o limba usor de inteles de catre consumatori si alti utilizatori finali, determinata de statul membru in cauza.
    Instructiunile si informatiile in cauza, precum si orice text imprimat pe etichete trebuie sa fie clare, usor de inteles, inteligibile si lizibile (art.8, alin.7).


Pe langa denumirea si adresa producatorului, instructiunile care trebuie furnizate odata cu echipamentele individuale de protectie trebuie sa cuprinda toate informatiile relevante privind instructiunile de depozitare, utilizare, curatare, intretinere, revizie si dezinfectie. Produsele de curatare, de intretinere sau de dezinfectie recomandate de producatori nu trebuie sa aiba efecte negative asupra EIP sau asupra utilizatorilor daca sunt folosite conform instructiunilor relevante (Anexa II, pct.1.4, lit.a).

3) Legea nr. 319/2006 a securitatii si sanatatii in munca:


continuarea pe PortalSSM >>>




Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
dezinfectie echipamente individualessm obligatie dezinfectie echipamente individualelegea 3192006

Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!


Data aparitiei: 12 Decembrie 2018
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele


Rating:


SSM: Obligativitatea dezinfectiei echipamentelor individuale de protectie Nota: 5 din 5 - 2 voturi.
 

 
x
(cel putin 10 caractere)


Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!
 

 

ClubLegislatiaMuncii.ro - intrebarea zilei

 
Modalitate De Calcul Concediu De Odihna Neefectuat La Incetarea ContractuluiIntrebare: Pana in 24.04.2018 inclusiv am fost angajata in cadrul unei autoritati publice locale (personal contractual), perioada de preaviz fiind din data de 05.03.2018 pana in data de 24.04.2018, in aceasta perioada avand si 15 zile de concediu de odihna solicitate de mine (mi-a fost intrerupt preavizul pentru a efectua cele 15 zile de concediu). La data incetarii raportului de munca mai aveam inca 28 de zile de concediu neefectuate, astfel: 24 de zile de concediu aferente anului 2017 si 4 zile de conc
 

Raspuns: Multumesc frumos!... citeste tot raspunsul aici


Descarca GRATUIT
“SALARIZAREA: modificari majore in 2019 - 7 Cazuri Practice explicate de specialisti”

exclusiv abonatilor la newsletterul gratuit E-News LegislatiaMuncii.

 

Afla totul despre modificarile din SALARIZARE in 2019!

Cazuri practice si mod de calcul
 
Descarcati gratuit Raportul Special
"SALARIZAREA: modificari majore in 2019 - 7 Cazuri Practice explicate de specialisti"
SALARIZAREA: modificari majore in 2019 - 7 Cazuri Practice explicate de specialisti

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


 

 


 
Afla totul despre modificarile din SALARIZARE in 2019!
Cazuri practice si mod de calcul

Descarcati gratuit Raportul Special

"SALARIZAREA: modificari majore in 2019 - 7 Cazuri Practice explicate de specialisti"

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]