Aceste informatii au fost oferite de Ministerului Finantelor, fiind vorba despre un buget de 106,29 milioane de lei. Pentru ca aceste companii sa obtina finantare este necesar sa creeze cel putin 10 locuri de munca, iar 3 dintre aceste joburi trebuie sa fie destinate persoanelor defavorizate.
Acestea trebuie pastrate pentru cel putin 5 ani, in cazul companiilor mari si 3 ani in cazul companiilor mici si mijlocii.
Obiectivul schemei de ajutor de stat il reprezinta dezvoltarea regionala prin sprijinirea investitiilor si crearea de noi locuri de munca, prin acordarea de sume sub forma de granturi, de la bugetul de stat, precum cheltuieli eligibile de natura costurilor salariale.
Cererile de acord pentru finantare, insotite de documuntele justificative necesare in prima etapa de evaluare, se transmit prin posta sau servicii de curierat, cu solicitarea confirmarii de primire, sau se depun la Registratura generala a Ministerului Finantelor Publice, str. Apolodor, nr.17, sector 5, Bucuresti, mentionandu-se pe plic: ”Unitatea de implementare a schemei de ajutor de stat instituite prin H.G. nr. 332/2014”.
Consilier Ghid complet de Salarizare ReviSal si Contributii sociale
Contractul de Munca 160 de formulare EDITABILE obligatorii prin lege
40 Modele de Regulament Intern
Este demn de mentionat ca Ministerul Finantelor Publice va finaliza prima etapa de evaluare a cererilor de acord pentru finantare in termen de maximum 30 de zile lucratoare de la data inchiderii sesiunii de depunere si publica pe site rezultatul procesului de selectie.
Cererile de acord pentru finantare inregistrate in afara perioadei 12-23 iunie 2017 se restituie intreprinderilor, fara a fi considerate ulterior in procesul de analiza.
Sursa: gov.ro