“In urma unei modificari pe baza de Revisal am pierdute date, iar istoricul pe fiecare angajat a fost afectat. Am atasat un model al unui angajat dintr-o baza mai veche de Revisal si baza actuala. Ne dorim sa refacem baza si dorim sa aflam daca putem inregistra pornind de la baza veche documentele, in ordine cronologica per salariat, pe toata durata pana la zi sau daca este obligatorie inregistrarea lunara a tuturor actelor. De asemenea, dupa inregistrare, salvam baza de date pe statia de lucru si se va trimite la ITM cu prima noua modificare survenita?”
Raspunsul specialistului:
In caz de pierdere a bazei de date angajatorii pot sa refaca manual baza de date, introducand in aplicatie informatiile, respectand ordinea exacta in care au fost introduse pana la momentul pierderii bazei de date.
Instructiuni clare, pas cu pas, privind absolut orice inregistare in ReviSal in 2023 cu ajutorul Caietului practic de completare in ReviSal!
Contine indicatii complete, exemple, studii de caz, situatii atipice, DETALII AICI >>>
Inregistrarile se pot efectua pornind de la utima baza pe care o detineti. Se poate folosi functia Restaurare baze de date din meniul Instrumente.
Concluzie
Consideram ca registrul general de evidenta a salariatilor reconstituit nu trebuie transmis inspectoratului teritorial de munca.
ATENTIE! Obligatia de transmitere exista in situatia in care se modifica contractele individuale de munca.
Altfel, registrul general de evidenta se transmite in ansamblu asa cum a fost reconstituit odata cu prima modificare survenita.
Daca un angajator acorda tichete de masa, acestea trebuie trecute in regulamentul intern astfel incat sa beneficieze toti salariatii ? sau se fac acte aditionale si se acorda preferential?
Va rog frumos sa ma ajutati cu fisa postului pentru Director de productie/tehnic cod cor 112024.