Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
legislatiamuncii.ro cauta meniu

 

Fisa postului - Responsabilitatile Agentului servicii client

fisa postuluiresponsabilitati post agent servicii clienti
"Agent servicii client" reprezinta unul din cele mai frecvent intalnite posturi la nivel national. In aceste conditii, specialistii Portalcodulmuncii.ro vin in ajutorul angajatorilor, pentru realizarea fisei postului.

Responsabilitatile Agentului servicii client

a) Privind relatiile interpersonale / comunicarea

- mentine relatii profesionale cu toti partenerii interni si externi (agentii de publicitate, firme de sondare de piata etc.).
- raspunde de corectitudinea informatiilor furnizate catre toate departamentele din firma.
- are o atitudine politicoasa atat fata de colegi, cat si fata de persoanele din exterior cu care vine in contact in cadrul firmei.

b) Fata de echipamentul din dotare

- respecta procedurile interne legate de utilizarea echipamentului si aparaturii din dotarea departamentului.
- raspunde de informarea tuturor angajatilor referitor la procedurile legate de utilizarea si pastrarea in bune conditii a echipamentelor, aparaturii, utilajelor etc.
- raspunde de informarea imediata a persoanelor responsabile privind orice defectiune in functionare a echipamentului cu care isi desfasoara activitatea.

c) In raport cu obiectivele postului

- raspunde de implementarea planurilor de comunicare interna.
- raspunde de realizarea sondajelor de opinie privind satisfactia angajatilor si gestionarea acestor date.
- raspunde de realizarea unei bune comunicari interpersonale, de grup, in cadrul firmei.
- raspunde de gestionarea si comunicarea datelor privind evaluarea performantelor.
- gestioneaza si raspunde de arhiva de lucrari a departamentului.
- respecta obiectivele propuse in acord cu strategia departamentului.

d) Privind securitatea si sanatatea muncii

- respecta normele de Securitate si Sanatate in Munca si de PSI.

e) Privind regulamentele / procedurile de lucru

- respecta valorile companiei si strategia de comunicare.
- raspunde de informarea tuturor angajatilor privind regulamentele si procedurile de lucru din firma.
- respecta procedurile de lucru generale specifice firmei (programul de lucru, punctualitatea in intocmirea si predarea rapoartelor etc.).
- respecta Regulamentul Intern si Regulamentul de Organizare si Functionare.
- respecta termenele impuse pentru predarea situatiilor catre sefii ierarhici, contabilitate, sectii etc.
- pastreaza confidentialitatea datelor si informatiilor la care are acces.
- respecta si aplica actele normative in vigoare si Contractul Colectiv de Munca aplicabil.

de LegislatiaMuncii.ro


Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
fisa postuluiresponsabilitati post agent servicii clienti

Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!


Data aparitiei: 26 Iulie 2016
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele


Rating:


Fisa postului - Responsabilitatile Agentului servicii client Nota: 5 din 5 - 1 vot.
 

 
x
(cel putin 10 caractere)


Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!
 

 

ClubLegislatiaMuncii.ro - intrebarea zilei

 
Calcul Pensie Dupa Noua Lege 215 / 2019Intrebare: Buna ziua, Va rugam, raspuns ptr o doamna care munceste cu contract de munca permanent din 03.08.1987 - pana in prezent. Total 33 ani munca. In perioada 03.08.1987 - 31.03.2001 a lucrat in grupa a -2 -a de munca. Daca se ia in considerare mentionam ca a facut facultatea economica de 5 ani in timpul programului de munca. Doamna doreste sa stie, dupa noua lege a pensiilor, cand si in ce conditii se poate pensiona? Toate cele trei categorii. Limita de varsta, anticipat, anticipat partial.
 

Raspuns: Va puteti pensiona anticipatat dupa anul 2025 luna Septembrie la virsta de 58 ani daca indepliniti c... citeste tot raspunsul aici


Descarca GRATUIT
“CONTRACTELE Part Time - modificari majore in 2020. Model de Contract + Calcul contributii”

exclusiv abonatilor la newsletterul gratuit E-News LegislatiaMuncii.

 

eNews Resurse Umane

Recrutarea si selectia angajatilor. Trucuri si sfaturi de la specialisti
Descarcati GRATUIT raportul special

"Recrutarea si selectia angajatilor. Trucuri si sfaturi de la specialisti"
 

 

 


 
Angajarea - pasii catre o recrutare de succes
Cazuri practice, solutii si exemple

Descarcati acum GRATUIT Raportul Special

"Recrutarea si selectia angajatilor. Trucuri si sfaturi de la specialisti"

Da, vreau sa primesc revista de Resurse Umane
[x]