Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

 

Fisa postului - Responsabilitatile Agentului servicii client

fisa postuluiresponsabilitati post agent servicii clienti
"Agent servicii client" reprezinta unul din cele mai frecvent intalnite posturi la nivel national. In aceste conditii, specialistii Portalcodulmuncii.ro vin in ajutorul angajatorilor, pentru realizarea fisei postului.


Responsabilitatile Agentului servicii client

a) Privind relatiile interpersonale / comunicarea

- mentine relatii profesionale cu toti partenerii interni si externi (agentii de publicitate, firme de sondare de piata etc.).
- raspunde de corectitudinea informatiilor furnizate catre toate departamentele din firma.
- are o atitudine politicoasa atat fata de colegi, cat si fata de persoanele din exterior cu care vine in contact in cadrul firmei.

b) Fata de echipamentul din dotare

- respecta procedurile interne legate de utilizarea echipamentului si aparaturii din dotarea departamentului.
- raspunde de informarea tuturor angajatilor referitor la procedurile legate de utilizarea si pastrarea in bune conditii a echipamentelor, aparaturii, utilajelor etc.
- raspunde de informarea imediata a persoanelor responsabile privind orice defectiune in functionare a echipamentului cu care isi desfasoara activitatea.

c) In raport cu obiectivele postului

- raspunde de implementarea planurilor de comunicare interna.
- raspunde de realizarea sondajelor de opinie privind satisfactia angajatilor si gestionarea acestor date.
- raspunde de realizarea unei bune comunicari interpersonale, de grup, in cadrul firmei.
- raspunde de gestionarea si comunicarea datelor privind evaluarea performantelor.
- gestioneaza si raspunde de arhiva de lucrari a departamentului.
- respecta obiectivele propuse in acord cu strategia departamentului.

d) Privind securitatea si sanatatea muncii

- respecta normele de Securitate si Sanatate in Munca si de PSI.

e) Privind regulamentele / procedurile de lucru

- respecta valorile companiei si strategia de comunicare.
- raspunde de informarea tuturor angajatilor privind regulamentele si procedurile de lucru din firma.
- respecta procedurile de lucru generale specifice firmei (programul de lucru, punctualitatea in intocmirea si predarea rapoartelor etc.).
- respecta Regulamentul Intern si Regulamentul de Organizare si Functionare.
- respecta termenele impuse pentru predarea situatiilor catre sefii ierarhici, contabilitate, sectii etc.
- pastreaza confidentialitatea datelor si informatiilor la care are acces.
- respecta si aplica actele normative in vigoare si Contractul Colectiv de Munca aplicabil.

Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
fisa postuluiresponsabilitati post agent servicii clienti

Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!


Data aparitiei: 26 Iulie 2016
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele


Rating:


Fisa postului - Responsabilitatile Agentului servicii client Nota: 5 din 5 - 1 vot.
 

 
x
(cel putin 10 caractere)


Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!
 

 

ClubLegislatiaMuncii.ro - intrebarea zilei

 
Cum Pontez O Zi Lipsa Cu Adeverinta Medicala Pentru A Servi Ca JustificareIntrebare: O salariata aduce azi, 13.02.2018, o adeverinta medicala pentru ziua de luni, 12.02.2018, ca si justificare ca a fost la medic, dar nu aduce si concediu medical. Eu ce fac in aceasta situatie, cum o pontez, firma nu este de acord sa-i plateasca ziua lipsa. Ca si suspendare trebuia sa o transmit in revisal vineri, 09.02.2018, nemotivata nu pot sa o pontez ca a adus motivare/justificare. Cum fac sa fiu in litera legii, dar nici sa nu o platesc, deoarece nu a fost la munca? Va rog mult sa ma ajutat
 

Raspuns: Nefiind reglementata in legislatie suspendarea CIM pentru absente motivate, nu se opereaza in Revisa... citeste tot raspunsul aici


Descarca GRATUIT
“7+1 modele de fise de post actualizate conform GDPR”

exclusiv abonatilor la newsletterul gratuit E-News LegislatiaMuncii.

 

eNews Resurse Umane

7 Documente esentiale pentru Departamentul HR - actualizate 2018
Descarcati GRATUIT raportul special

"7 Documente esentiale pentru Departamentul HR - actualizate 2018"
 

 

 


 
7 modele de Documente pentru Departamentul HR
- actualizate conform GDPR in 2018 -
Cum le intocmiti rapid si corect?

Descarcati acum GRATUIT Raportul Special

"7 Documente esentiale pentru Departamentul HR - actualizate 2018"

Da, vreau sa primesc revista de Resurse Umane
[x]