legislatiamuncii.ro cauta meniu

 

Fisa postului - Responsabilitatile Agentului servicii client

fisa postuluiresponsabilitati post agent servicii clienti
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
"Agent servicii client" reprezinta unul din cele mai frecvent intalnite posturi la nivel national. In aceste conditii, specialistii Portalcodulmuncii.ro vin in ajutorul angajatorilor, pentru realizarea fisei postului.

Responsabilitatile Agentului servicii client

a) Privind relatiile interpersonale / comunicarea

- mentine relatii profesionale cu toti partenerii interni si externi (agentii de publicitate, firme de sondare de piata etc.).
- raspunde de corectitudinea informatiilor furnizate catre toate departamentele din firma.
- are o atitudine politicoasa atat fata de colegi, cat si fata de persoanele din exterior cu care vine in contact in cadrul firmei.

b) Fata de echipamentul din dotare

- respecta procedurile interne legate de utilizarea echipamentului si aparaturii din dotarea departamentului.
- raspunde de informarea tuturor angajatilor referitor la procedurile legate de utilizarea si pastrarea in bune conditii a echipamentelor, aparaturii, utilajelor etc.
- raspunde de informarea imediata a persoanelor responsabile privind orice defectiune in functionare a echipamentului cu care isi desfasoara activitatea.

c) In raport cu obiectivele postului

- raspunde de implementarea planurilor de comunicare interna.
- raspunde de realizarea sondajelor de opinie privind satisfactia angajatilor si gestionarea acestor date.
- raspunde de realizarea unei bune comunicari interpersonale, de grup, in cadrul firmei.
- raspunde de gestionarea si comunicarea datelor privind evaluarea performantelor.
- gestioneaza si raspunde de arhiva de lucrari a departamentului.
- respecta obiectivele propuse in acord cu strategia departamentului.

d) Privind securitatea si sanatatea muncii

- respecta normele de Securitate si Sanatate in Munca si de PSI.

e) Privind regulamentele / procedurile de lucru

- respecta valorile companiei si strategia de comunicare.
- raspunde de informarea tuturor angajatilor privind regulamentele si procedurile de lucru din firma.
- respecta procedurile de lucru generale specifice firmei (programul de lucru, punctualitatea in intocmirea si predarea rapoartelor etc.).
- respecta Regulamentul Intern si Regulamentul de Organizare si Functionare.
- respecta termenele impuse pentru predarea situatiilor catre sefii ierarhici, contabilitate, sectii etc.
- pastreaza confidentialitatea datelor si informatiilor la care are acces.
- respecta si aplica actele normative in vigoare si Contractul Colectiv de Munca aplicabil.

de LegislatiaMuncii.ro


Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
fisa postuluiresponsabilitati post agent servicii clienti

Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!


Data aparitiei: 26 Iulie 2016
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele


Rating:


Fisa postului - Responsabilitatile Agentului servicii client Nota: 5 din 5 - 1 vot.
 

 
x
(cel putin 10 caractere)


Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!
 

 

Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri

 
Fisa de post pentru Director Societate ComercialaIntrebare: Cu ocazia sarbatorilor, un angajator poate acorda salariatilor prime diferentiate, respectiv unui salariat sa ii acorde prima de 150 lei (suma minima neimpozabila), iar altui salariat sa ii acorde 1000 lei. In situatia in care este posibil, as dori sa stiu ce documente trebuie intocmite. Va rog frumos sa-mi trimiteti: - un Regulament Intern valabil in contextul creat de coronaviroza - fise de post pentru Director societate Comerciala, Operator vanzari prin telefon, Director Economic, Manager.
vezi AICI raspunsul specialistilor <<
 
Pauze pentru angajatii call centerIntrebare: Exista reglementari care impun/recomanda pauzele in timpul programului de munca pentru agentii call center? Dorim sa stim daca trebuie sa acordam angajatilor nostri- agenti call center si alte pauze in afara pauzei de masa de 1 ora.
vezi AICI raspunsul specialistilor <<


Descarca GRATUIT
“Fise de Post modificate de Pandemie - 12 modele actualizate la zi”

exclusiv abonatilor la newsletterul gratuit E-News LegislatiaMuncii.
Rentrop ∧ Straton

 

 

eNews Resurse Umane

Timpul de munca si Programul de lucru: 7 Studii de caz pentru 2021
Descarcati GRATUIT raportul special

"Timpul de munca si Programul de lucru: 7 Studii de caz pentru 2021"
 

 


 
Atentie la pontaj si programul de lucru!
Cazuri practice, solutii si exemple

Descarcati acum GRATUIT Raportul Special

"Timpul de munca si Programul de lucru: 7 Studii de caz pentru 2021"

Da, vreau sa primesc revista de Resurse Umane
//
[x]