Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
legislatiamuncii.ro cauta meniu

 

Model Fisa de post pentru referent de specialitate forta de munca si somaj

model fisa post referent forta de munca si somajfisa postului referent forta de munca si somaj 2017
In atentia angajatorilor, iti prezentam modelul unei fise de post pentru un referent de specialitate in forta de munca si somaj, conform PortalCodulMuncii.ro:

 
I. Identificarea postului
 
1. Numele si prenumele titularului: ............
2. Denumirea postului: Referent de specialitate forta de munca si somaj
[Daca in organigrama denumirea postului difera de cea din COR, va trebui sa mentionati in fisa si denumirea din COR.]
 
3. Pozitia in COR / Cod: 242305
[In cazul in care denumirea postului din firma dvs. nu se regaseste in COR, va trebui sa treceti codul din COR pentru denumirea cea mai apropiata din punct de vedere al sarcinilor si responsabilitatilor.]
 
4. Departamentul / locatia: Forta de munca si somaj
[Repartizarea se va face conform marimii, specificului si organigramei firmei.]
 
5. Nivelul postului: Executie
 
6. Relatii ierarhice (control, indrumare, posturi supervizate): Se subordoneaza Directorului.
[Pentru punctele 4, 5 si 6 se va tine cont de marimea, specificul si organigrama firmei.]
 
II. Descrierea postului
 
1. Scopul general al postului
 
Coordonarea eficienta a resuselor umane in vederea atingerii obiectivelor privind gestionarea activitatii de recrutare, orientare profesionala si mediere a fortei de munca.
[In functie de marimea, specificul si organigrama firmei, scopul poate diferi. Scopul postului se va regasi detaliat in obiectul contractului definit in CIM semnat de parti.]
 
2. Competente personale:
- sa aiba insusiri de personalitate: seriozitate/responsabilitate, loialitate, hotarare, adaptabilitate, autocontrol, atitudine pozitiva, sa aiba calitati psihice necesare (spirit de observatie, rabdare, viteza de reactie, capacitate de orientare in spatiu, capacitate de comunicare etc.);
- sa nu aiba antecedente penale
- sa fie apt din punct de vedere medical
 
3. Descrierea sarcinilor / atributiilor / activitatilor postului
 
Sarcinile de serviciu obligatorii, reprezentand 100% din norma de baza, corespunzatoare unei parti de 100% din salariul de baza.
- este direct raspunzator de indeplinirea intocmai a atributiilor si prevederilor sarcinilor de serviciu stabilite in prezenta fisa
- este direct raspunzator de pastrarea bunurilor materiale sau de alta natura pe care le are in gestiune;
 
Atributii

• sa asigure recrutarea personalului pe baza specificatiilor postului
• sa asigure selectia personalului pe baza analizei postului
• sa asigure formularea specificatiilor postului pe baza analizei postului
• sa asigure orientarea profesionala dupa analiza coerenta a caracteristicilor personale ale personae careia ii ofera servicii de orientare profesionala impreuna cu aceasta
• sa aplice tehnici coerente de analiza personal si orientare profesionala a candidatilor/ clientilor
• sa asigure plasarea fortei de munca in functie de caracteristicile personale si profesionale ale persoanei mediate, in conformitate cu cerintele postului
• sa reprezinte compartimentul de resurse umane
• sa respecte strategia de resuse umane
• sa respecte sistemul de relatii de munca al organizatiei
• sa evalueze si sa autoevalueze nivelul de pregatire permanent prin comparatie cu noutatile din domeniu
• sa supervizeze si sa ofere consultanta fiecarui proiect programat ori persoana care are nevoie de consultanta
• sa identifice surse de instruire si autoinstruire
• sa respecte planurile de activitate in cadrul institutiei
• sa asigure resursele necesare pentru atingerea obiectivelor
• sa monitorizeze in timp progresul atins fata de obiectivele propuse
• sa asigure circulatia informatiei
• sa asigure rezolvarea problemelor aparute
• sa pregateasca noi proiecte care valorifica expertiza existenta la nivelul organizatiei si rezultatele anterioare
• sa verifice gradul de imbunatatire a stilului de lucru pentru a maximiza eficienta atingerii obiectivelor propuse
• sa evalueze impactul activitatii asupra obiectivelor propuse si asupra resurselor umane
• sa execute orice alte dispozitii date de superiorul ierarhic in realizarea strategiilor pe termen scurt ale institutiei in limitele respectarii temeiului legal
• sa raspunda la toate solicitarile venite din partea administratorului pentru indeplinirea unor sarcini conforme fisei postului;
• sa fie cinstit, loial si disciplinat, dand dovada in toate imprejurarile de o atitudine civilizata si corecta fata de toate persoanele cu care vine in contact;
• sa respecte cu strictete regulile de protectie a muncii si P.S.I. din obiectivul unde desfasoara serviciul;
• sa acorde ajutor, atat cat este rational posibil, oricarui alt salariat aflat intr-o situatie de pericol;
• sa-si insuseasca si sa respecte normele si instructiunile de protectie a muncii si masurile de aplicare a acestora;
• sa aduca la cunostinta de indata directorului Bibliotecii judetene accidentele de munca suferite de propria persoana sau de alti angajati;
• sa coopereze cu persoanele cu atributii specifice in domeniul securitatii si sanatatii in munca, atat timp cat este necesar, pentru realizarea oricarei sarcini sau cerinte impuse de autoritate competenta pentru prevenirea accidentelor si bolilor profesionale;
• sa refuze intemeiat executarea unei sarcini de munca daca aceasta ar pune in pericol de accidentare sau imbolnavire profesionala persoana sa sau a celorlalti colegi.
• sa informeze de indata administratorul despre orice deficienta constatata sau eveniment petrecut;
• sa execute alte activitati in legatura cu indeplinirea sarcinilor de serviciu precizate de persoanele care au acest drept


...citeste mai multe aici >>>


Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
model fisa post referent forta de munca si somajfisa postului referent forta de munca si somaj 2017

Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!


Data aparitiei: 04 Septembrie 2017
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele


Rating:


Model Fisa de post pentru referent de specialitate forta de munca si somaj Nota: 5 din 5 - 1 vot.
 

 
x
(cel putin 10 caractere)


Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!
 

 

ClubLegislatiaMuncii.ro - intrebarea zilei

 
Reducerea Varstei Standard De PensionareIntrebare: In adeverinta primita de la Casa Judeteana de Pensii sunt mai multe luni in care figureaza atat zile lucrate in conditii de munca normale cat si zile lucrate in conditii de munca deosebite. De exemplu in luna iunie 2009 sunt 4 zile in conditii normale si 17 zile in conditii deosebite. In dreptul acelor 4 zile de conditii normale, in coloana "Tip asigurare", apare "OUG28/09 iar pentru zilele cu conditii deosebite apare "CM". Va rog sa-mi spuneti daca acele 17 zile lucrate in conditii deosebite co
 

Raspuns: Cele 17 zile sunt incadrate in coloana: "Numar zile lucrate in conditii deosebite", "... citeste tot raspunsul aici


ARTICOLE SIMILARE

Model Fisa de post pentru referent de specialitate forta de munca si somaj

Descarca GRATUIT
“7+1 modele de fise de post actualizate conform GDPR”

exclusiv abonatilor la newsletterul gratuit E-News LegislatiaMuncii.

 

eNews Resurse Umane

7 Documente esentiale pentru Departamentul HR - actualizate 2018
Descarcati GRATUIT raportul special

"7 Documente esentiale pentru Departamentul HR - actualizate 2018"
 

 

 


 
7 modele de Documente pentru Departamentul HR
- actualizate conform GDPR in 2018 -
Cum le intocmiti rapid si corect?

Descarcati acum GRATUIT Raportul Special

"7 Documente esentiale pentru Departamentul HR - actualizate 2018"

Da, vreau sa primesc revista de Resurse Umane
[x]