70 de documente ce va sunt solicitate de inspectorii de munca

Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
In exercitarea atributiilor de control, inspectorii de munca au dreptul de a solicita o serie de documente cu caracter general, precum si documente relevante in domeniul SSM:

1. Certificatul de inmatriculare la Registrul Comertului cu anexele aferente
2. Autorizatia de functionare din punctul de vedere al protectiei muncii
3. Decizii interne pentru:
– personalul cu atributii in domeniul SSM;
– componenta serviciului de SSM;
– conducatorii locurilor de munca;
– personalul cu responsabilitati conform NSSM (ex.: manipulare-depozitare recipiente cu oxigen; deservire instalatii aer comprimat).
4. Documentele Comitetului de Securitate si Sanatate in Munca (CSSM):
– decizia de infiintare;
– raportul anual al conducatorului unitatii in CSSM cu privire la situatia securitatii si sanatatii in munca;
– raportul medicului care asigura supravegherea starii de sanatate a salariatilor;
– planul anual de masuri in domeniul SSM si fondul de cheltuieli necesar;
– programul de activitate al serviciului de SSM.




5. Evaluarea riscurilor de accidentare si imbolnavire profesionala la locurile de munca
6. Dosarul medical individual
7. Fisa de aptitudini
8. Inscrierea in fisa de instructaj „Apt pentru lucru la inaltime“
9. Foaia de parcurs
10. Raport de sedinta siguranta circulatiei
11. Nota de comanda reparatii
12. Programe de instruire, testare pe meserii sau activitati
13. Masuri tehnico-organizatorice de prevenire alarmare, interventie, evacuare si prim-ajutor
14. Tematici de instruire
15. Diploma de absolvire a cursurilor de protectie a muncii
16. Verificarea testelor utilizate pentru evaluarea cunostintelor in procesul de instruire
17. Fisele individuale de instructaj de protectie a muncii
18. Procese-verbale care sa ateste modul de efectuare a instructajului periodic
19. Foaie de prezenta
20. Normativul intern de acordare a echipamentelor individuale de protectie (EIP) si de lucru (EIL), corespunzator riscurilor activitatii
21. Certificate de conformitate pentru EIP si EIL
22. Fise de magazie pentru dotarea cu EIP
23. Documentele care sa ateste ca ET utilizate in cadrul unitatii sunt certificate de organismele competente, potrivit legii
24. Registre de supraveghere a parametrilor tehnologici ai instalatiilor in functiune
25. Contractul colectiv de munca intocmit la nivelul unitatii (clauzele referitoare la protectia muncii, la timpul de munca, regimul pauzelor, munca in schimburi si intensitatea acesteia)




26. Regulamentul de Organizare si Functionare si Regulamentul Intern
27. Masuri tehnice si/sau organizatorice luate pentru protectia impotriva electrocutarii prin atingere directa si indirecta
28. Buletine de verificari PRAM
29. Determinarile de noxe, in cazul unitatilor cu tehnologii care degaja noxe chimice (in vederea stabilirii masurilor specifice de protectie a muncii)
30. Determinarea limitelor de zgomot la locurile de munca (daca sunt sub ce le maxim admise pentru protectia neuropsihica si psihosenzoriala a executantilor)
31. Reguli proprii pentru aplicarea normelor de protectie a muncii corespunzator conditiilor in care se desfasoara activitatea la locurile de munca
32. Autorizarea din punctul de vedere al protectiei muncii pentru salariatii care exercita meserii ce trebuie autorizate
33. Evidenta locurilor de munca cu conditii deosebite: vatamatoare, grele si periculoase
34. Certificate medicale cu diagnostic „accident“
35. Implementarea noilor prescriptii minime pentru semnalizarea de securitate si/sau sanatate in munca
36. Documentul privind protectia la explozie si evaluarea riscurilor de explozie
37. Buletine de verificare metrologica a AMC-urilor din dotare
38. Verificarile ISCIR
39. Fisa postului
40. Permisul de lucru cu foc
41. Permis gass free, in situatiile de lucrari in spatii inchise unde exista pericol de explozie
42. Autorizatie de lucru in zone Ex
43. Proiect de zonare Ex si clasificarea ariilor periculoase
44. Plan tehnic de exploatare
45. Registrul cu orele de functionare a echipamentelor tehnice (ET) (ex. compresoare)
46. Programul de revizii si reparatii a ET din dotare
47. Plan de evacuare in caz de urgenta
48. Registre de evidenta a accidentatilor in munca
49. Registre de evidenta a accidentelor usoare
70 de documente ce va sunt solicitate de inspectorii de munca
50. Registre de evidenta a incidentelor periculoase




51. Registre de evidenta a imbol na virilor profesionale
52. Raportare semestriala a accidentelor de munca
53. Registrul de serviciu la bordul navelor
54. Registrul pentru substante toxice
55. Registrul de evidenta a materialelor explozive
56. Formular comanda si indeplinirea comenzii pentru utilizarea materialelor explozive
57. Cartea tehnica a utilajului
58. Instructiuni de lucru
59. Proces-verbal de punere in functiune a schelei
60. Conventiile de lucru
61. Masurile preventive si metodele de lucru stabilite de angajator
62. Proces-verbal de control propriu din punctul de vedere al protectiei muncii
63. Materiale necesare informarii si educarii angajatilor
64. Fisele tehnice de securitate pentru substante toxice
65. Contractele de lucrari
66. Modul de acordare a materialelor igienico-sanitare
67. Fisa de expunere la riscuri profesionale
68. Evidenta nominala a angajatilor cu handicap si a celor cu varsta sub 18 ani
69. Dosare de cercetare a accidentelor cu ITM
70. Registrul unic de control

NOUTATI din Legislatia muncii

NOU: Webinar Declaratia 112. Aspecte esentiale in 2024!


Prin Ordinul ANAF nr. 1.994/880/1.181/4.594/2023 a fost aprobat un nou model al Declaratiei 112 referitoare la plata contributiilor sociale, a impozitului pe venit si evidenta nominala a persoanelor asigurate.

Atentie, gestionarea noului model al D 112 nu este deloc facila!

Iata de ce va invitam in data de 17 mai sa participati online la webinarul Declaratia 112. Aspecte esentiale in 2024 in cadrul caruia expertul Luminita Obaciu va limpezi cu profesionalism neclaritatile, cu accent pe subiectele care creeaza cele mai mari dificultati in practica!



...Vezi AICI detalii complete <<

de Legislatia Muncii

Data aparitiei: 25 Iunie 2010
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:

70 de documente ce va sunt solicitate de inspectorii de munca Nota: 5 din 5 - 1 vot.
Urmareste-ne pe Google News

Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri

 
Fisa de post Montator elemente prefabricate din beton armatIntrebare: Suntem o firma de constructii ,va rugam sa ne ajutati cu o fisa de post pentru Montator elemente prefabricate din beton armat Cor: 711403.
vezi AICI raspunsul specialistilor <<
 
Pensie limita de varsta cu reducerea varstei standard de pensionareIntrebare: Angajata - in varsta de 59 ani si 1 luna, primeste decizia de pensionare pentru limita de varsta in data de 16.04.2024 ( plata drepturilor de pensie se va face incepand cu data de 01.04.2024 ). Salariata a adus copie dupa decizie la angajator in data de 17.04.2024. 1. Cu ce data inceteaza CIM si cu ce articol? 2. Pot incheia un nou CIM cu angajatul dupa incetarea celui vechi pe perioada determinata de 1 luna - pentru a putea gasi alta persoana in locul acesteia? Mentionez ca salariata este de...
vezi AICI raspunsul specialistilor <<


Descarca GRATUIT
“Noutati despre Regulamentul Intern si CCM in 2024 - Legislatie si studii de caz”

exclusiv abonatilor la newsletterul gratuit E-News LegislatiaMuncii.
Rentrop ∧ Straton

 

 

Atentie la Controalele ITM!

Descarcati gratuit Raportul Special

"Noutati despre Regulamentul Intern si CCM in 2024 - Legislatie si studii de caz"
Noutati despre Regulamentul Intern si CCM in 2024 - Legislatie si studii de caz

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


 

 

 
 
 



 
Atentie la Controalele ITM!
Descarcati gratuit Raportul Special

"Noutati despre Regulamentul Intern si CCM in 2024 - Legislatie si studii de caz"

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]