Legea nr. 185 din 2015 schimba salarizarea in sistemul public sanitar!
salarii sistemul sanitarsalarii sanitar
In
Monitorul Oficial nr. 490 din 3 iulie 2015 a fost publicata
Legea nr. 185 pentru aprobarea Ordonantei de Urgenta a Guvernului nr. 70/2014 privind salarizarea personalului din cadrul sistemului public sanitar si sistemului public de asistenta sociala in anul 2015.
Citez din Ordonanta de Urgenta nr. 70 din 4 noiembrie 2014 privind salarizarea personalului din cadrul sistemului public sanitar si sistemului public de asistenta sociala in anul 2015:
avand in vedere importanta deosebita a acestor sectoare in dezvoltarea generala a societatii romanesti, se impune asigurarea unei remuneratii mai atractive pentru aceste categorii de personal.
Astfel, o mai buna motivare a acestuia ar putea conduce la cresterea performantelor profesionale si, implicit, la o mai buna desfasurare a actului medical si a serviciilor sociale pentru a raspunde nevoilor sociale si cresterii calitatii vietii prin mentinerea in sistemul public sanitar si de asistenta sociala a unui personal calificat si cu experienta.
Luarea acestor masuri in regim de urgenta se impune avandu-se in vedere necesitatea elaborarii legii bugetului de stat de stat pe anul 2015."
de LegislatiaMuncii.ro
Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
salarii sistemul sanitarsalarii sanitar
Data aparitiei: 06 Iulie 2015
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Legea nr. 185 din 2015 schimba salarizarea in sistemul public sanitar!
Nota:
4.3
din 5
-
22 voturi.
Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri
Perioada de probaIntrebare: Am urmatoarea situatie:angajez un salariat contract de munca perioada determinata de 3 luni, dupa aceste 3 luni ii prelungesc contractul pe perioada nedeterminata. Intrebarea este:dupa ce ii prelungesc contractul pe perioada nedeterminata mai este valabila perioada de proba de 90 zile?
vezi AICI raspunsul specialistilor <<
Locul muncii la domiciliu, clienti si sediul angajatorului. Prevederi CIMIntrebare: Va rog sa imi spuneti pentru angajati in functia de Administrator de retea de calculatoare respectiv Inginer de sistem in informatica care desfasoara activitate la sediul firmei, la domiciliul lor si la clienti, cum ar trebui intocmit contractul de munca, locul muncii si clauze ce ar trebui incluse in contract.
vezi AICI raspunsul specialistilor <<
Descarca
GRATUIT “Controale ITM 2021! DOCUMENTELE verificate si SOLUTIILE specialistilor”
exclusiv abonatilor la newsletterul gratuit E-News LegislatiaMuncii.