Ce sa nu-ti lipseasca inainte de lansarea unui magazin de cartier

Ce sa nu-ti lipseasca inainte de lansarea unui magazin de cartier
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Schiteaza planul de afaceri
 
Primul pas este intocmirea unui plan de afaceri. Chiar daca nu planuiesti sa dezvolti o franciza sau nu vrei sa te extinzi mai mult decat o afacere de familie, tot este recomandat sa schitezi cateva idei legate de directia magazinului. Iata cateva intrebari la care ar trebui sa raspunda planul de afaceri:
 
  • Ce vei vinde?
  • Cine cumpara de la tine?
  • Ce preturi ai?
  • Cine sunt competitorii?
 
Intr-un final, obiectivul este sa vinzi si sa satisfaci nevoile clientilor, pentru ca acestia sa revina si chiar sa promoveze magazinul cunoscutilor. 
 
Nu uita de aspectele legale
 
Alege o forma de organizare a afacerii (SRL, SA, SNC etc.), obtine autorizatiile necesare pentru a vinde anumite produse, plateste taxele pentru inregistrarea business-ului.  
 
Determina metodele de plata pe care le vei accepta. Pe langa cash, este indicat sa accepti si plata cu ajutorul cardului. In acest caz, vei avea nevoie de un POS sau de o aplicatie pos. Aceasta din urma varianta vine cu numeroase avantaje:
 
  • Intri usor si rapid in posesia sa;
  • Mentenanta se realizeaza la distanta;
  • Are costuri mai mici decat un dispozitiv POS standard;
  • Poti urmari in timp real evolutia vanzarilor;
  • Tu administrezi accesul la terminal al angajatilor;
  • Este prietenos cu planeta - confirmarea platilor se face digital, deci fara consum de hartie.
 
Din punct de vedere legal, este obligatoriu sa detii un dispozitiv POS, daca ai venituri de peste 50.000 lei pe an. 
 
Alege un nume pentru magazin
 
Este important sa alegi un nume bun pentru magazinul tau. Ia in calcul:
 
  • Insemnatatea - ce inseamna magazinul pentru potentialii clienti;
  • Simplitatea - opteaza pentru un nume usor de retinut si de pronuntat. Evita cuvintele lungi;
  • Unicitatea - evita sa folosesti un nume asemanator cu un alt magazin din zona in care se afla afacerea ta. Opteaza pentru un nume autentic si original. 

Creeaza o experienta personalizata
 
De cele mai multe ori, ai succes in comert, daca oferi valoare fata de competitori. Personalizarea produselor sau a serviciilor te ajuta in acest sens. 
 
Multe magazine au succes deoarece permit clientilor sa incerce produsele. Aceasta incercare poate insemna mici gustari in magazin sau probarea unor haine, inainte de achizitie. Nu conteaza ca vinzi produse care se gasesc si in alte magazine. Clientii isi vor aminti cum te-ai purtat cu ei si vor reveni, daca sunt multumiti. 
 
Alege cu grija angajatii
 
De cati angajati ai nevoie? In functie de dimensiunile magazinului si de categoriile de produse oferite, poate fi suficient un singur angajat sau poate fi nevoie de mai multi. 
 
De exemplu, daca ai un magazin alimentar, vei avea nevoie de un casier, dar si de cel putin o persoana responsabila cu aprovizionarea. La inceput, poti lucra chiar tu in magazin. Dupa ce intelegi ce asteptari au clientii si ce categorii de produse prefera, odata ce intri intr-un ritm, poti angaja. 
 
Tine cont de fluxul financiar
 
Chiar daca oferi produse de calitate si ai preturi avantajoase, va fi nevoie de cateva luni, uneori chiar mai mult, pana cand clientii vor incepe sa iti fie fideli. Pe langa investitia initiala, este important sa ai o rezerva de bani, pentru a putea sustine plata chiriei, a utilitatilor, a taxelor, a produselor si a salariilor. 
 
Cum bugetul de marketing este limitat, alege sa atragi atentia clientilor cu flyere puse in cutiile postale din cartier si cu afise pe magazin. Pe flyer poti trece adresa si atuurile magazinului tau (preturi mici, produse proaspete etc.). 
 
 
Deschiderea unui magazin de cartier este o provocare, mai ales deoarece vei avea concurenta in apropiere. Gandeste-te bine ce vinzi, cui vinzi si cum iti poti personaliza experienta din magazin. Odata ce ai indeplinit obligatiile legale si financiare, ia in calcul promovarea prin flyere si alte modalitati ieftine. Planifica deschiderea magazinului si ofera cateva reduceri semnificative. Succes!
 
 
Sursa foto: Shutterstock
 

NOUTATI din Legislatia muncii

Atentie: Trebuie sa va actualizati Regulamentul Intern!


Important! Au aparut prevederi noi obligatorii referitoare la:

-> concediul paternal
-> distribuirea bacsisului catre salariati
-> programul flexibil de lucru
-> supravegherea video a activitatii in firma etc.
-> protectia avertizorilor de integritate !
 
Aflati informatii complete din lucrarea Regulamentul intern in avantajul dvs. Ghid complet

...Vezi AICI detaliile complete <<

de Legislatia Muncii

Data aparitiei: 02 Mai 2023
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:

Ce sa nu-ti lipseasca inainte de lansarea unui magazin de cartier Nota: 3.5 din 5 - 2 voturi.
Urmareste-ne pe Google News

Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri

 
Acordarea deducerilor personaleIntrebare: Avem urmatoarea situatie, un angajat care are salariu de incadrare de 10257 si o persoana in intretinere copil de 1 an, ore lucrate in luna 96 in valoare de 4103 , CM neimpozabil cod boala 08 -64 ore in valoare de 5053, Tichete de masa 280 lei, Alte sume 156. Venit brut 9592. Intrebarea este daca aceasta persoana beneficiaza deducere? Daca ne raportam la venitul brut atunci persoana nu beneficiaza de deducere, daca ne raportam la Venitul brut impozabil atunci beneficiaza de deducere. La care...
vezi AICI raspunsul specialistilor <<
 
Angajare salvamar cu program de lucru de 16 ore urmat de 48 de ore libereIntrebare: La solicitarea salariatilor si cu acceptul acestora se poate accepta un program de lucru de 16 ore urmat de 48 de ore de sau minim 32 libere? motivatia este lipsa de personal calificat pe piata muncii - (salvamar)
vezi AICI raspunsul specialistilor <<


Descarca GRATUIT
“Noutati despre Regulamentul Intern si CCM in 2024 - Legislatie si studii de caz”

exclusiv abonatilor la newsletterul gratuit E-News LegislatiaMuncii.
Rentrop ∧ Straton

 

 

Atentie la Controalele ITM!

Descarcati gratuit Raportul Special

"Noutati despre Regulamentul Intern si CCM in 2024 - Legislatie si studii de caz"
Noutati despre Regulamentul Intern si CCM in 2024 - Legislatie si studii de caz

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


 

 

 
 
 



 
Atentie la Controalele ITM!
Descarcati gratuit Raportul Special

"Noutati despre Regulamentul Intern si CCM in 2024 - Legislatie si studii de caz"

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]