Reluarea activitatii pe santier - se va folosi acelasi registru de coordonare?

Reluarea activitatii pe santierregistru de coordonare ssmHG nr. 300/2006
Reluarea activitatii pe santier - se va folosi acelasi registru de coordonare?
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

"Avem urmatoare situatie: 1 Un contract de excutie lucrari A EXPIRAT, iar lucrarea a fost facuta partial (aprox 75%). Antreprenorul General si subantreprenorii au parasit santierul. Pe durata contractuuil initial Coordonarea de SSM in baza HG 3002006 a fost asigurata din faza de proiectare pana la sfarsitul contractului cu toate documentele coordonarii (ex. decizie CoSSM, Declaratie prealabila, Plan de ssm etc.). 2. Dupa o perioada de timp, de la expirarea contractului, s-a luat decizia finalizarii lucrarilor. Va exista un alt proiect, alt Antreprenor General. Intrebarea este : In situatia actuala (2) care sunt noile documente care sunt necesare d.p.d.v. HG 3002006 - coordonare de santier ? Nota* Se face o noua decizie pt CoSSM cu declaratie prealabila noua si transmisa la ITM? Se actualizeza sau se intocmeste un nou plan de ssm? Se continua cu aceeasi registru de coordonare?"
 
 
Raspunsul specialistului:
 
 
1. Declaratia prealabila se intocmeste conform Anexei 3 din HG nr. 300/2006 privind cerintele minime de securitate si sanatate pentru santierele temporare sau mobile.
 
2. Analizandu-se continutul declaratiei, pentru situatia data, trebuie refacuta si transmisa o noua declaratie.
 
 
Pentru situatia reluarii activitatii in santier, cu un nou antreprenor general, trebuie emisa o noua decizie de numire a coordonatorului in materie de SSM inainte de reinceperea lucrarilor.
 
3. Planul de securitate si sanatate trebuie sa faca parte din proiectul lucrarii si sa fie adaptat continutului acestuia.
 
Intrucat, reluarea activitatilor se realizeza dupa un alt proiect, implicit, trebuie elaborat un nou plan de securitate si sanatate.
 
Planul de securitate si sanatate trebuie sa fie elaborat de coordonatorul in materie de securitate si sanatate pe durata elaborarii proiectului lucrarii.
 
Planul de securitate si sanatate trebuie sa se afle in permanenta pe santier pentru a putea fi consultat, la cerere, de catre inspectorii de munca, inspectorii sanitari, membrii comitetului de securitate si sanatate in munca sau de reprezentantii lucratorilor, cu raspunderi specifice in domeniul securitatii si sanatatii.
 
4. Planurile proprii de securitate si sanatate ale antreprenorilor/suantreprenorilor trebuie sa fie integrate in planul de securitate si sanatate al antreprenorului general.
 
Planul propriu de securitate si sanatate cuprinde ansamblul de masuri de securitate si sanatate specifice fiecarui antreprenor sau subantreprenor.
 
Aceste planuri trebuie elaborate in cel mult 30 de zile de la data contractarii lucrarii.
 
 
5. Registrul de coordonare cuprinde ansamblul de documente redactate de catre coordonatorii in materie de securitate si sanatate, informatii privind evenimentele care au loc pe santier, constatarile efectuate si deciziile luate.
 
Pentru a se pastra evidenta tuturor evenimentelor produse pe santier se recomanda utilizarea aceluiasi registru de coordonare.
 
Un raspuns valabil in octombrie 2022, oferit de expertii de la PortalSSM >>>
 
 

NOUTATI din Legislatia muncii

NOU: Webinar Declaratia 112. Aspecte esentiale in 2024!


Prin Ordinul ANAF nr. 1.994/880/1.181/4.594/2023 a fost aprobat un nou model al Declaratiei 112 referitoare la plata contributiilor sociale, a impozitului pe venit si evidenta nominala a persoanelor asigurate.

Atentie, gestionarea noului model al D 112 nu este deloc facila!

Iata de ce va invitam in data de 17 mai sa participati online la webinarul Declaratia 112. Aspecte esentiale in 2024 in cadrul caruia expertul Luminita Obaciu va limpezi cu profesionalism neclaritatile, cu accent pe subiectele care creeaza cele mai mari dificultati in practica!



...Vezi AICI detalii complete <<

de Ioana Pavel


Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
Reluarea activitatii pe santierregistru de coordonare ssmHG nr. 300/2006

Data aparitiei: 27 Octombrie 2022
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:

Reluarea activitatii pe santier - se va folosi acelasi registru de coordonare? Nota: 5 din 5 - 2 voturi.
Urmareste-ne pe Google News

Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri

 
Angajare salvamar cu program de lucru de 16 ore urmat de 48 de ore libereIntrebare: La solicitarea salariatilor si cu acceptul acestora se poate accepta un program de lucru de 16 ore urmat de 48 de ore de sau minim 32 libere? motivatia este lipsa de personal calificat pe piata muncii - (salvamar)
vezi AICI raspunsul specialistilor <<
 
Zile libere platite pentru evenimente deosebiteIntrebare: Va rog sa-mi spuneti daca este specificat undeva cite zile libere se acorda la casatoria unui salariat. Suntem intreprindere mica si nu avem contract colectiv de munca doar regulament unde am prevazut 2 zile libere pentru casatorie. Este alta reglementare in afara de Codul muncii unde spune ca se acorda zile libere pentru casatorie conform contrat colectiv de munca sau regulament? Societatea a fost infiintata in anul 2020.
vezi AICI raspunsul specialistilor <<


Descarca GRATUIT
“Noutati despre Regulamentul Intern si CCM in 2024 - Legislatie si studii de caz”

exclusiv abonatilor la newsletterul gratuit E-News LegislatiaMuncii.
Rentrop ∧ Straton

 

 

Atentie la Controalele ITM!

Descarcati gratuit Raportul Special

"Noutati despre Regulamentul Intern si CCM in 2024 - Legislatie si studii de caz"
Noutati despre Regulamentul Intern si CCM in 2024 - Legislatie si studii de caz

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


 

 

 
 
 



 
Atentie la Controalele ITM!
Descarcati gratuit Raportul Special

"Noutati despre Regulamentul Intern si CCM in 2024 - Legislatie si studii de caz"

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]