In Monitorul Oficial nr. 865 din 22 septembrie 2020 s-a publicat Ordinul 1426/2020 privind modificarea Ordinului 741/2020 pentru aprobarea modelului documentelor prevazute la art. XII alin. (1) din OUG 30/2020 astfel cum a fost modificata prin OUG 32/2020.
Astfel ministrul muncii inlocuieste formularele reglementate prin Ordinul 741/2020 cu noile formulare dupa urmatorul model:
CERERE
Angajator ......................................................
Adresa sediului social ..................................
CUI/CIF ........................................................
Cont bancar nr. .............................................
Telefon ..........................................................
E-mail ...........................................................
Catre
AGENTIA PENTRU OCUPAREA FORTEI DE MUNCA JUDETEANA ................/A MUNICIPIULUI BUCURESTI
Subsemnatul/(a), ..................................., in calitate de administrator/reprezentant legal al angajatorului .............................., cu sediul social in localitatea ......................, str. ..................... nr. ......, judetul .............../municipiul ......................., sectorul ........, va solicit plata contravalorii indemnizatiei prevazute la art. XI alin. (1) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 30/2020 pentru modificarea si completarea unor acte normative, precum si pentru stabilirea unor masuri in domeniul protectiei sociale in contextul situatiei epidemiologice determinate de raspandirea coronavirusului SARS-CoV-2, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 59/2020, pentru un numar de .................. persoane, in suma totala de ........................... lei brut, aferenta perioadei ......................... .
Anexez prezentei*):
|_| declaratie pe propria raspundere privind suspendarea activitatii in baza deciziei emise de catre Directia de Sanatate Publica a Judetului ............../Municipiului Bucuresti ca urmare a anchetei epidemiologice (anexa nr. 1);
|_| copia deciziei de suspendare a activitatii emise de Directia de Sanatate Publica a Judetului .................../Municipiului Bucuresti;
|_| lista persoanelor care urmeaza sa beneficieze de indemnizatie (anexa nr. 2);
Numele si prenumele administratorului/reprezentantului legal (in clar) ..........................
Semnatura ................................
Data ......................
_______
*) Se va bifa in mod corespunzator de catre solicitant.
DECLARATIE PE PROPRIA RASPUNDERE
(- Anexa nr. 1 la cerere)
Subsemnatul/(a), ................................, in calitate de administrator/reprezentant legal al angajatorului ........................, CUI/CIF ................. cu sediul social in localitatea ......................., str. ................... nr. ......., judetul .............../municipiul .............., sectorul ........, cunoscand prevederile art. 326 din Legea nr. 286/2009 privind Codul penal, cu modificarile si completarile ulterioare, cu privire la falsul in declaratii, declar pe propria raspundere ca, drept urmare a anchetei efectuate de Directia de Sanatate Publica (DSP) a Judetului ........................../Municipiului Bucuresti, pe perioada starii de alerta, activitatea a fost suspendata pentru perioada ...................., potrivit Deciziei nr. ......./............... DSP .............................., pe care o atasez, in copie, la prezenta declaratie.
Numele si prenumele administratorului/reprezentantului legal (in clar) ..........................
Semnatura ............................................
Data .........................
Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri
Varsta de pensionare. Data incetare CIMIntrebare: Salariata nascuta in 23 iulie 1962, indeplineste conditiile de pensionare limita de varsta luna aceasta, octombrie 2024. Va rog, sa-mi spuneti, cu ce data trebuie sa incetez CIM, avand in vedere ca la femei varsta de pensionare este diferita?
vezi AICI raspunsul specialistilor <<
Concediu de odihna in functie de vechimeIntrebare: Ma puteti ajuta cu o nelamurire privind acordarea zilelor concediu pt angajati, in functie de vechimea in munca? Este aceasta o posibilitate sau o obligativitate pentru angajatori? Vechimea in munca Durata minima a concediului de odihna normal (in zile lucratoare) pana la 5 ani 21 zile de la 5 la 10 ani 22 zile de la 10 la 15 ani 23 zile de la 15 la 20 ani 24 zile peste 20 ani 25 zile
vezi AICI raspunsul specialistilor <<