In Monitorul Oficial nr. 865 din 22 septembrie 2020 s-a publicat Ordinul 1426/2020 privind modificarea Ordinului 741/2020 pentru aprobarea modelului documentelor prevazute la art. XII alin. (1) din OUG 30/2020 astfel cum a fost modificata prin OUG 32/2020.
Astfel ministrul muncii inlocuieste formularele reglementate prin Ordinul 741/2020 cu noile formulare dupa urmatorul model:
CERERE
Angajator ......................................................
Adresa sediului social ..................................
CUI/CIF ........................................................
Cont bancar nr. .............................................
Telefon ..........................................................
E-mail ...........................................................
Catre
AGENTIA PENTRU OCUPAREA FORTEI DE MUNCA JUDETEANA ................/A MUNICIPIULUI BUCURESTI
Subsemnatul/(a), ..................................., in calitate de administrator/reprezentant legal al angajatorului .............................., cu sediul social in localitatea ......................, str. ..................... nr. ......, judetul .............../municipiul ......................., sectorul ........, va solicit plata contravalorii indemnizatiei prevazute la art. XI alin. (1) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 30/2020 pentru modificarea si completarea unor acte normative, precum si pentru stabilirea unor masuri in domeniul protectiei sociale in contextul situatiei epidemiologice determinate de raspandirea coronavirusului SARS-CoV-2, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 59/2020, pentru un numar de .................. persoane, in suma totala de ........................... lei brut, aferenta perioadei ......................... .
Anexez prezentei*):
|_| declaratie pe propria raspundere privind suspendarea activitatii in baza deciziei emise de catre Directia de Sanatate Publica a Judetului ............../Municipiului Bucuresti ca urmare a anchetei epidemiologice (anexa nr. 1);
|_| copia deciziei de suspendare a activitatii emise de Directia de Sanatate Publica a Judetului .................../Municipiului Bucuresti;
|_| lista persoanelor care urmeaza sa beneficieze de indemnizatie (anexa nr. 2);
Numele si prenumele administratorului/reprezentantului legal (in clar) ..........................
Semnatura ................................
Data ......................
_______
*) Se va bifa in mod corespunzator de catre solicitant.
DECLARATIE PE PROPRIA RASPUNDERE
(- Anexa nr. 1 la cerere)
Subsemnatul/(a), ................................, in calitate de administrator/reprezentant legal al angajatorului ........................, CUI/CIF ................. cu sediul social in localitatea ......................., str. ................... nr. ......., judetul .............../municipiul .............., sectorul ........, cunoscand prevederile art. 326 din Legea nr. 286/2009 privind Codul penal, cu modificarile si completarile ulterioare, cu privire la falsul in declaratii, declar pe propria raspundere ca, drept urmare a anchetei efectuate de Directia de Sanatate Publica (DSP) a Judetului ........................../Municipiului Bucuresti, pe perioada starii de alerta, activitatea a fost suspendata pentru perioada ...................., potrivit Deciziei nr. ......./............... DSP .............................., pe care o atasez, in copie, la prezenta declaratie.
Numele si prenumele administratorului/reprezentantului legal (in clar) ..........................
Semnatura ............................................
Data .........................
In cazul in care avem un salariat detasat in UE de 5 ani de zile cu reinnoire detasare la 6 luni, unde trebuie sa ii fie declarate taxele, in Romania sau in tara unde isi desfasoara activitatea, tinand cont de Articolul 12 Reguli speciale in care se mentioneaza: (1) Persoana care desfasoara o activitate salariata intr-un stat membru, pentru un angajator care isi desfasoara in mod obisnuit activitatile in acest stat membru, si care este detasata de angajatorul respectiv in alt stat membru pentru...
OUG 34/2024 care intra in vigoare incepand cu data de 12 aprilie prevede eliminarea CASS CM 08 Intrebarea mea este: Daca am o salariata care a beneficiat de CM 08 din data 27.12 2023 (CM initial dec 2023) pana la data de 30.04.2024 (perioada de acordare inceteaza dupa data de 12.04.2024), conform Oug 32 trebuie sa ii fac recalculul indemnizatiei nete (sa nu mai retin CASS) pentru perioada ian-martie? Pentru luna aprilie nu retin CASS.