Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
legislatiamuncii.ro cauta meniu

 

ANAF a suplimentat documentele acceptate pentru aprobarea inregistrarii de la distanta in Spatiul Privat Virtual

documente spatiul privat virtualdocumente anaf spvdocumente acces spv 2020
Spatiul Privat Virtual (SPV) este un serviciu destinat atat persoanelor fizice, cat si persoanelor juridice sau entitatilor fara personalitate juridica. SPV permite obtinerea informatiilor privind situatia fiscala, depunerea electronica a declaratiilor fiscale si primirea electronica a documentelor si a actelor administrativ fiscale. Documentele comunicate prin Spatiul Privat Virtual au aceeasi putere juridica, asemenea celor comunicate prin posta sau la ghiseu.
 
 Contribuabilii, persoane fizice sau juridice, care detin certificat digital calificat pot solicita inregistrarea ca utilizator SPV.
 
 Persoanele fizice, care nu detin un certificat digital calificat, pot solicita inregistrarea si pe baza de nume de utilizator si parola. Acestea, pentru a se inregistra in Spatiul Privat Virtual fara a mai fi necesara deplasarea pentru autentificare la sediile ANAF, au posibilitatea de a opta ca autentificarea sa se realizeze in mediul electronic, in baza unor documente emise de Ministerul Finantelor Publice si/sau ANAF.
 Aprobarea inrolarii in mediul electronic in Spatiul Privat Virtual a persoanelor fizice, care se inregistreaza cu nume utilizator si parola, se realizeaza prin identificarea cu numerele atribuite urmatoarelor noi documente:
 
1. Notificarea privind destinatia sumei de 2% sau 3,5% din impozitul anual pe veniturile din salarii si din pensii, pentru sustinerea entitatilor nonprofit/unitatilor de cult (emise incepand cu data de 05.03.2018)
2. Notificare privind nedepunerea in termen a Declaratiei privind venitul asigurat la sistemul public de pensii (emise incepand cu data de 09.10.2017)
3. Notificare privind indeplinirea conditiilor de rezidenta potrivit prevederilor art. 7 si art. 59 din Codul fiscal sau ale Conventiei de evitare a dublei impuneri incheiate intre Romania si _____ de catre persoana fizica sosita in Romania pentru o perioada mai mare de 183 de zile (emise incepand cu data de 07.04.2020)
4. Notificare privind indeplinirea conditiilor de rezidenta potrivit prevederilor art. 7 si art. 59 din Codul fiscal sau ale Conventiei de evitare a dublei impuneri incheiate intre Romania si _____ de catre persoana fizica plecata din Romania pentru o perioada mai mare de 183 de zile (emise incepand cu data de 07.04.2020)
5. Notificare privind nedepunerea in termen a declaratiei de venit (emise incepand cu data de 09.01.2017)
6. Notificare privind nedepunerea la termen a declaratiei de impunere (emise incepand cu data de 09.01.2017)
 
Raman valabile si urmatoarele documente:
 
a) decizie de impunere – emisa incepand cu anul 2013
b) decizie referitoare la obligatii de plata accesorii - emisa incepand cu anul 2013
c) somatie - emisa incepand cu data de 01.01.2015.
d) numarul scrisorii primita in anul 2018 de la Ministerul Finantelor Publice, referitoare la inrolarea in acest serviciu.
 
Serviciul Spatiul Privat Virtual este usor de accesat, direct din site-ul www.anaf.ro, este gratuit si disponibil 24 de ore din 24.
 Accesarea serviciului "Spatiul privat virtual" se realizeaza din pagina principala a site-ului ANAF www.anaf.ro, sectiunea “Servicii Online - Serviciul inregistrare/inrolare persoane fizice si juridice Spatiul Privat Virtual”;
 
 Pentru informatii detaliate privind pasii necesari si modalitatea de completare a formularului, precum si lista de documente care pot fi transmise si primite prin acest serviciu, atat pentru persoane fizice, cat si persoane jurdice, va rugam sa accesati sectiunea din site mai sus mentionata.

Sursa: ANAF
 

de Isabela Alexe


Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
documente spatiul privat virtualdocumente anaf spvdocumente acces spv 2020

Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!


Data aparitiei: 05 Iunie 2020
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele


Rating:


ANAF a suplimentat documentele acceptate pentru aprobarea inregistrarii de la distanta in Spatiul Privat Virtual Nota: 5 din 5 - 1 vot.
 

 
x
(cel putin 10 caractere)


Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!
 

 

Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri

 
Dreptul tatalui la CCC. Mama casnicaIntrebare: Un salariat cu contract de munca pe perioada determinata(muncitor necalificat agricultura) din 09.01.2020 pana in 15.12.2020 urmeaza sa ii nasca sotia cel de-al treilea copil in data de 10.08.2020. Acest salariat lucreaza la noi din data de 09.01.2020, dar are stagiu de cotizare de 12 luni in ultimii 2 ani si vrea sa intre in concediu de crestere copil pana la implinirea varstei de 2 ani(mentionez faptul ca sotia este casnica, in momentul de fata fiind in intretinerea sotului). Intrebarile mele...
vezi AICI raspunsul specialistilor <<
 
Detasare transnationala. Semnatarii actului aditionalIntrebare: In actul aditional de detasare transnationala, trebuie sa semneze angajatorul, salariatul si entitatea din celalalt stat membru la care urmeaza sa fie detasat salariatul? Solicitam acest raspuns in vederea depunerii documentatiei pentru obtinerea formularului A1.
vezi AICI raspunsul specialistilor <<


Descarca GRATUIT
“CORONAVIRUS - Ghid de MASURI URGENTE pentru Angajatori. Reguli impuse pentru fiecare firma”

exclusiv abonatilor la newsletterul gratuit E-News LegislatiaMuncii.
Rentrop ∧ Straton

 

 

Alerta Coronavirus - Masuri de preventie pentru Angajatori

Descarcati gratuit Raportul Special

"CORONAVIRUS - Ghid de MASURI URGENTE pentru Angajatori. Reguli impuse pentru fiecare firma"
CORONAVIRUS - Ghid de MASURI URGENTE pentru Angajatori. Reguli impuse pentru fiecare firma

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


 

 

 
 
 



 
Alerta Coronavirus - Masuri de preventie pentru Angajatori
Descarcati gratuit Raportul Special

"CORONAVIRUS - Ghid de MASURI URGENTE pentru Angajatori. Reguli impuse pentru fiecare firma"

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]