Criza financiara nu aduce numai probleme. Un aspect pozitiv pentru companii este acela ca angajatii devin mai stabili, nu mai sunt la fel de dornici sa treaca de la o firma la alta si chiar reduc din asteptarile pe care le au fata de locul lor de munca si fata de angajator.
Va propunem sa priviti situatia de criza dintr-o perspectiva pozitiva, si anume ca un moment de analiza a proceselor care se deruleaza in firma in vederea identificarii activitatilor neproductive.
Iata cateva aspecte pe care este de dorit sa le analizati:
• Care este rata absenteismului in firma?
• Care sunt responsabilitatile fiecarei pozitii din firma dvs.?
• Care sunt costurile necesare si cele inregistrate pentru aceste responsabilitati?
• Cum puteti actiona pentru reducerea costurilor?
• Care este programul de lucru in firma? Este acesta optim din perspectiva normei de lucru a angajatilor?
• Cat de eficient se comunica in firma dvs.?
Sfatul nostru este sa vedeti perioada de criza ca pe un moment care va ajuta sa gasiti solutii noi pentru a spori eficienta activitatilor derulate in firma dvs.
Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri
Ajutorul pentru nastere si contributia la pensia facultativa in perioada CCCIntrebare: Societate comerciala A din Romania, platitoare de TVA si impozit pe profit, achita pentru salariatii sai o contributie lunara de 160 lei / salariat la BT Pensii, reprezentand pensie facultativa pilonul 3, deductibil in limita a 400 euro / an / salariat. Sumele sunt cuprinse la venituri neimpozabile pe statul de plata si apar in D112 pentru fiecare salariat care beneficiaza de aceasta facilitate. Unul dintre salariati intra in concediu medical de sarcina si lauzie iar ulterior va intra in...
vezi AICI raspunsul specialistilor <<
Locul de munca la sediul clientuluiIntrebare: Avem un angajator fara punct de lucru ce are salariati care lucreaza la sediul clientului sau la mai multu clienti diferiti pe parcursul unei luni. In cazul acesta, toti salariatii ce nu lucreaza la sediul angajatorului trebuie sa beneficieze de spor de mobilitate sau doar cei ce lucreaza la clienti clienti diferiti? Asteptam raspunssul dumneavoastra.
vezi AICI raspunsul specialistilor <<