Exista trei modalitati corecte pentru a transmite catre inspectoratul teritorial de munca a registrului de evidenta a salaritilor, pentru prezentarea inspectorilor de munca.
Atentie! Angajatorii care neglijeaza aceasta obligatie pot primi amenzi ce ajung si la suma de 8.000 de lei.
Cum transmitem registrul de evidenta a salariatilor? Acesta poate fi transmis prin trei modalitati, toate corecte:
1. Transmitem online, prin intermediul portalului de inspectia muncii: www.reges.inspectiamuncii.ro
Atentie! Prin intermediul portalului se efectueaza depunuerea doar dupa ce solicitarea si obtinerea de catre angajator a numerlui de utilizator si a parolei necesare pentru a activa accesul la portalul Inspectia Muncii.
Ghid complet Instructiuni proprii de securitate a muncii
Hartuirea si discriminarea la locul de munca Legislatie explicata si studii de caz
Portal Codul Muncii
Numele de utilizator si parola se obtin dupa depunerea la ITM a urmatoarelor acte: cerere scrisa pentru eliberarea numelui de utilizator si a parolei, copia certificatului de inmatriculare.
Atentie: In cazul in care la ITM se prezinta o alta persoana decat reprezentantul legal al angajatorului, se vor prezenta si imputernicirea semnata si stampilata de anagajator si copia dupa actul de indentitate a persoanei imputernicite.
2. Transmitem registrul de evidenta a salariatilor prin email, cu semnatura electronica.
Daca detineti semnatura electronica, bazata pe certificat digital calificat, puteti depune prin email registrul general de evidenta a salariatilor la adresa de email suportregistru@inspectiamuncii.ro.
3. Registrul general de evidenta a salariatilor poate fi depus la sediul ITM in a carui raza teritoriala persoanele fizice sau juridice au domiciliul sau sediul, in raza teritoriala in care isi desfasoara activitatea unitatile fara personalitate jiridica.