Exista trei modalitati corecte pentru a transmite catre inspectoratul teritorial de munca a registrului de evidenta a salaritilor, pentru prezentarea inspectorilor de munca.
Atentie! Angajatorii care neglijeaza aceasta obligatie pot primi amenzi ce ajung si la suma de 8.000 de lei.
Cum transmitem registrul de evidenta a salariatilor? Acesta poate fi transmis prin trei modalitati, toate corecte:
1. Transmitem online, prin intermediul portalului de inspectia muncii: www.reges.inspectiamuncii.ro
Atentie! Prin intermediul portalului se efectueaza depunuerea doar dupa ce solicitarea si obtinerea de catre angajator a numerlui de utilizator si a parolei necesare pentru a activa accesul la portalul Inspectia Muncii.
Hartuirea si discriminarea la locul de munca Legislatie explicata si studii de caz
Contributii aferente veniturilor impozabile si neimpozabile in 2024
Totul despre pontaj si programul de lucru
Numele de utilizator si parola se obtin dupa depunerea la ITM a urmatoarelor acte: cerere scrisa pentru eliberarea numelui de utilizator si a parolei, copia certificatului de inmatriculare.
Atentie: In cazul in care la ITM se prezinta o alta persoana decat reprezentantul legal al angajatorului, se vor prezenta si imputernicirea semnata si stampilata de anagajator si copia dupa actul de indentitate a persoanei imputernicite.
2. Transmitem registrul de evidenta a salariatilor prin email, cu semnatura electronica.
Daca detineti semnatura electronica, bazata pe certificat digital calificat, puteti depune prin email registrul general de evidenta a salariatilor la adresa de email suportregistru@inspectiamuncii.ro.
3. Registrul general de evidenta a salariatilor poate fi depus la sediul ITM in a carui raza teritoriala persoanele fizice sau juridice au domiciliul sau sediul, in raza teritoriala in care isi desfasoara activitatea unitatile fara personalitate jiridica.