Atelierul de dezvoltare personala pentru Asistent Manager

28 Aprilie 2014
28 Aprilie 2014
atelier asistent managerasistent managercompetente asistent manager
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Una dintre pozitiile cheie din orice organizatie este cea ocupata de Asistentul Managerului. Discutam despre un om-cheie pentru intreaga organizatie, fie ca suntem sau nu pregatiti sa acceptam aceasta situatie. In fapt, cu cat vom intelege acest lucru mai rapid, cu atat mai bine va merge firma/ companie/ organizatia pe care o conducem.

Insa nu toti Asistentii de Manager isi pot valorifica abilitatile si competentele la maxim. Exista lacune mari, lipsuri pe care Corina Neagu, un speaker de top in acest domeniu, doreste sa le acopere, prin intermediul unui atelier de dezvoltare personala pentru Asistent Manager.

Evenimentul in linii mari, prezentat mai jos:


Tematica Atelierului de dezvoltare personala pentru Asistent Manager

- Responsabilitati principale
- Competente/abilitati
- Do’s and Don’t’s in activitatea zilnica
- Tips & Tricks
- Cum sa faci performanta in aceasta pozitie
- Eticheta si reguli
- Intrebari si raspunsuri
 
Lector:  Corina Neagu

  • HR Director & Legal Advisor
  • Specialist in Administrarea personalului si Dezvoltare (certificat CIPD UK)
  • Consultant Legal, Uniunea Colegiilor Consilierilor Juridici din Romania, Licenta 40S-7557
  • Experienta de peste 17 ani in probleme legislative si de management al Resurselor Umane, in sectorul privat!
  • Autoare a cartii "Despre oameni si experiente"

Program
 
15.45 – 16.00 Intampinarea participantilor
16.00 – 17.30 Sesiunea 1
17.30 – 18.00 Sesiune de networking
Veti avea ocazia sa interactionati cu persoane interesate de acelasi subiect, colegi din domeniu si oameni interesanti. Veti pleca de la eveniment nu doar cu niste carti de vizita, ci cu un numar de contacte pretioase.
18.00 – 19.30 Sesiunea 2
 
Pretul participarii la eveniment: 400 lei + 24%TVA = 496 lei/participant.
Atentie! Numar limitat de persoane!
– 30 participanti


Evenimentul, pe scurt!
 
Data: 23 mai 2014
Durata evenimentului: 16:00 -19.30
Loc: Centrul de Conferinte Crowne Plaza Bucuresti (Bd. Poligrafiei nr. 1, Sector 1, Bucuresti)
Limita de participare: 30 de persoane


Click aici pentru rezervarea unui loc de participare in cadrul acestui eveniment>>>



NOUTATI din Legislatia muncii

Cum sa te distingi pe piata muncii?


Incepe acum transformarea companiei tale!
Acceseaza ghidul Brandul de angajator in era digitala

Afli din ghid:
• Strategii de construire a brandului de angajator
• Tehnici de comunicare interna si externa
• Rolul inteligentei artificiale in HR
• Studii de caz si exemple practice

...Vezi AICI detalii complete <<


 

 

Atentie!

Descarcati raportul GRATUIT

"Noutati 2024: CCM, RI plus alte acte ce vizeaza legislatia muncii"
Noutati 2024: CCM, RI plus alte acte ce vizeaza legislatia muncii

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


 
Descarcati raportul GRATUIT
“Noutati 2024: CCM, RI plus alte acte ce vizeaza legislatia muncii”

exclusiv abonatilor la newsletterul gratuit E-News LegislatiaMuncii.


 
Atentie la TELEMUNCA!
Cazuri practice, solutii si exemple

Descarcati acum GRATUIT Raportul Special

"Noutati privind Regulamentul Intern. TOP 3 Modele de Regulament Intern"

Da, vreau sa primesc revista de Resurse Umane
[x]