legislatiamuncii.ro cauta meniu

 

ANAF angajeaza specialisti in managementul riscului. Peste 2000 de concedieri anuntate

managementul risculuiconcedieri anafspecialisti managementul riscului
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Presedintele Agentiei Nationale de Administrare Fiscala (ANAF), Mirela Calugareanu, a anuntat in cadrul Conferintei Anuale de Taxe, organizate de  PwC Romania, ca vor fi angajati cei mai buni specialisti pentru noua directie de management al riscului care va rezulta dupa reorganizarea ANAF.
 
"ANAF trebuie sa functioneze ca o companie in viitor. Pentru popularea cu cei mai buni specialisti a Directiei de analiza de risc sau de management al riscului, cum o numim prin acest HG, vom face o recrutare interna, pe baza CV-ului personalului. Am creat un colectiv, un grup, din care fac parte oamenii cu prestigiu profesional din ANAF si cu care discutam si evaluam fiecare persoana care doreste sa acceada la conducerea acestei directii de management al riscurilor. Totodata, noi am inceput un proces puternic de pregatire profesionala a angajatilor nostri", a explicat Mirela Calugareanu, citata de Agerpres. 
 
De asemenea, presedintele ANAF a precizat ca inclusiv actiunile aferente controlului fiscal vor fi influentate de felul in care va fi implementata analiza de risc. 
 
"Am propus infiintarea unei directii generale de management al riscurilor, care se va ocupa de analiza de risc si nu numai. in Directia Generala de Mari Contribuabili exista deja o astfel de clasificare pe tot ceea ce inseamna portofoliu de mari contribuabili, dar noi vom avea la nivel national o asemenea scorizare si clasificare a contribuabililor. Acesta va insemna tratamente diferentiate pe care le vom aplica in relatia cu contribuabilii", a afirmat Mirela Calugareanu, potrivit aceleiasi surse. 
 
Potrivit unui proiect de hotarare postat pe pagina de internet a Ministerului Finantelor Publice, masurile propuse vin in aplicarea celor aprobate prin Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 24/2020 privind reorganizarea activitatii Agentiei Nationale de Administrare Fiscala.
 
"In conditiile in care intreaga coordonare a activitatilor de control se impune a fi realizata dintr-un singur punct, astfel incat intregul proces de control (inspectie fiscala si antifrauda fiscala) sa fie privit in ansamblu, nu se mai justifica existenta a doua posturi de vicepresedinte care sa coordoneze activitatile de control in mod separat", se arata in nota de fundamentare, citata de Agerpres. 
 
In ce priveste infiintarea Directiei generale de management al riscului, se mentioneaza ca analiza de risc reprezinta functia cheie a planificarii activitatii, ANAF intentionand sa perfectioneze utilizarea acestui mecanism pentru eliminarea redundantei unor activitati, a suprapunerii actiunilor de control, a abordarilor partiale ale unor riscuri fiscale, dar si pentru evitarea tratamentelor neunitare si disproportionate ale nivelului de risc. 
 
Astfel, "noua structura va contribui in mod semnificativ la stimularea conformarii fiscale voluntare a contribuabililor prin programe vizand riscurile critice identificate, la sustinerea procesului decizional al conducerii ANAF cu privire la prioritatile strategice ale institutiei, asigurand de la nivel central optimizarea procesului de alocare a resurselor Agentiei". Conform proiectului, reorganizarea ANAF va insemna si reducerea functiilor de conducere cu 150 de posturi si eliminarea a alte 2.000 de functii din cadrul institutiei. 
 

de LegislatiaMuncii.ro


Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
managementul risculuiconcedieri anafspecialisti managementul riscului

Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!


Data aparitiei: 20 Februarie 2020
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele


Rating:


ANAF angajeaza specialisti in managementul riscului. Peste 2000 de concedieri anuntate Nota: 5 din 5 - 1 vot.
 

 
x
(cel putin 10 caractere)


Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!
 

 

Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri

 
Fisa postului pentru Specialist Protocol si CeremonialIntrebare: Sunt interesat de o fisa de post pentru Specialist Protocol si Ceremonial, COR 243204.
vezi AICI raspunsul specialistilor <<
 
Temeiul legal al incetarii CIM stabileste modul de incetare a raportului de muncaIntrebare: Angajatorul a emis o decizie prin care se acorda un preaviz de 30 zile lucratoare incepand cu data de 30.09.2020 si se mai precizeza ca la terminarea perioadei de preaviz inceteaza CIM. Temeiul este art. 65 alin. (1) din Codul muncii. Intrebare: La data efectiva la care inceteaza CIM, data stabilita prin numararea zilelor lucratoare in care salariatul a fost prezent la serviciu (nu au existat motive de suspendare), ce document trebuie sa emita angajatorul in acest sens astfel incat sa nu fie...
vezi AICI raspunsul specialistilor <<


Descarca GRATUIT
“Fise de Post modificate de Pandemie - 12 modele actualizate la zi”

exclusiv abonatilor la newsletterul gratuit E-News LegislatiaMuncii.
Rentrop ∧ Straton

 

 

eNews Resurse Umane

Regulamentul Intern - Ce verifica inspectorii veniti in control?
Descarcati GRATUIT raportul special

"Regulamentul Intern - Ce verifica inspectorii veniti in control?"
 

 


 
Angajarea - pasii catre o recrutare de succes
Cazuri practice, solutii si exemple

Descarcati acum GRATUIT Raportul Special

"Regulamentul Intern - Ce verifica inspectorii veniti in control?"

Da, vreau sa primesc revista de Resurse Umane
//
[x]