ANAF angajeaza specialisti in managementul riscului. Peste 2000 de concedieri anuntate

Legislatia Muncii
Legislatia Muncii
20 Februarie 2020
20 Februarie 2020
Legislatia Muncii
Legislatia Muncii
managementul risculuiconcedieri anafspecialisti managementul riscului
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Presedintele Agentiei Nationale de Administrare Fiscala (ANAF), Mirela Calugareanu, a anuntat in cadrul Conferintei Anuale de Taxe, organizate de  PwC Romania, ca vor fi angajati cei mai buni specialisti pentru noua directie de management al riscului care va rezulta dupa reorganizarea ANAF.
 
"ANAF trebuie sa functioneze ca o companie in viitor. Pentru popularea cu cei mai buni specialisti a Directiei de analiza de risc sau de management al riscului, cum o numim prin acest HG, vom face o recrutare interna, pe baza CV-ului personalului. Am creat un colectiv, un grup, din care fac parte oamenii cu prestigiu profesional din ANAF si cu care discutam si evaluam fiecare persoana care doreste sa acceada la conducerea acestei directii de management al riscurilor. Totodata, noi am inceput un proces puternic de pregatire profesionala a angajatilor nostri", a explicat Mirela Calugareanu, citata de Agerpres. 
 
De asemenea, presedintele ANAF a precizat ca inclusiv actiunile aferente controlului fiscal vor fi influentate de felul in care va fi implementata analiza de risc. 
 
"Am propus infiintarea unei directii generale de management al riscurilor, care se va ocupa de analiza de risc si nu numai. in Directia Generala de Mari Contribuabili exista deja o astfel de clasificare pe tot ceea ce inseamna portofoliu de mari contribuabili, dar noi vom avea la nivel national o asemenea scorizare si clasificare a contribuabililor. Acesta va insemna tratamente diferentiate pe care le vom aplica in relatia cu contribuabilii", a afirmat Mirela Calugareanu, potrivit aceleiasi surse. 
 
Potrivit unui proiect de hotarare postat pe pagina de internet a Ministerului Finantelor Publice, masurile propuse vin in aplicarea celor aprobate prin Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 24/2020 privind reorganizarea activitatii Agentiei Nationale de Administrare Fiscala.
 
"In conditiile in care intreaga coordonare a activitatilor de control se impune a fi realizata dintr-un singur punct, astfel incat intregul proces de control (inspectie fiscala si antifrauda fiscala) sa fie privit in ansamblu, nu se mai justifica existenta a doua posturi de vicepresedinte care sa coordoneze activitatile de control in mod separat", se arata in nota de fundamentare, citata de Agerpres. 
 
In ce priveste infiintarea Directiei generale de management al riscului, se mentioneaza ca analiza de risc reprezinta functia cheie a planificarii activitatii, ANAF intentionand sa perfectioneze utilizarea acestui mecanism pentru eliminarea redundantei unor activitati, a suprapunerii actiunilor de control, a abordarilor partiale ale unor riscuri fiscale, dar si pentru evitarea tratamentelor neunitare si disproportionate ale nivelului de risc. 
 
Astfel, "noua structura va contribui in mod semnificativ la stimularea conformarii fiscale voluntare a contribuabililor prin programe vizand riscurile critice identificate, la sustinerea procesului decizional al conducerii ANAF cu privire la prioritatile strategice ale institutiei, asigurand de la nivel central optimizarea procesului de alocare a resurselor Agentiei". Conform proiectului, reorganizarea ANAF va insemna si reducerea functiilor de conducere cu 150 de posturi si eliminarea a alte 2.000 de functii din cadrul institutiei. 
 
NOUTATI din Legislatia muncii

Cum sa te distingi pe piata muncii?


Incepe acum transformarea companiei tale!
Acceseaza ghidul Brandul de angajator in era digitala

Afli din ghid:
• Strategii de construire a brandului de angajator
• Tehnici de comunicare interna si externa
• Rolul inteligentei artificiale in HR
• Studii de caz si exemple practice

...Vezi AICI detalii complete <<


 

 

Atentie!

Descarcati raportul GRATUIT

"CCM, RI plus alte acte ce vizeaza legislatia muncii"
CCM, RI plus alte acte ce vizeaza legislatia muncii

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


 
Descarcati raportul GRATUIT
“CCM, RI plus alte acte ce vizeaza legislatia muncii”

exclusiv abonatilor la newsletterul gratuit E-News LegislatiaMuncii.


 
Atentie la TELEMUNCA!
Cazuri practice, solutii si exemple

Descarcati acum GRATUIT Raportul Special

"Noutati privind Regulamentul Intern. TOP 3 Modele de Regulament Intern"

Da, vreau sa primesc revista de Resurse Umane
[x]