I. Identificarea postului
1. Numele si prenumele titularului: ............
2. Denumirea postului: Asistent Comercial
[Daca in organigrama denumirea postului difera de cea din COR, va trebui sa mentionati in fisa si denumirea din COR.]
3. Pozitia in COR / Cod: 243219
[In cazul in care denumirea postului din firma dvs. nu se regaseste in COR, va trebui sa treceti codul din COR pentru denumirea cea mai apropiata din punct de vedere al sarcinilor si responsabilitatilor.]
4. Departamentul / locatia: Departament Comercial
[Repartizarea se va face conform marimii, specificului si organigramei firmei.]
5. Nivelul postului:
a. Conducere/Coordonare: Nivel minim
b. Executie: Nu este cazul
6. Relatii:
a. Ierarhice
se subordoneaza: Directorului de Comercial
are in subordine: Nu este cazul
b. Functionale (colaborare, pe orizontala): Cu Departamentele Marketing, Financiar, Logistica si IT
c. Reprezentare (colaborare, consultanta): In relatiile cu clientii, furnizorii, distribuitorii
[Pentru punctele a, b si c se va tine cont de marimea, specificul si organigrama firmei.]
II. Descrierea postului
1. Scopul general al postului
Asigurarea interfetei intre angajatii Departamentului Comercial si alte departamente ale firmei, precum si cu clientii, furnizorii si distribuitorii.
[In functie de marimea, specificul si organigrama firmei, scopul poate diferi. Scopul postului se va regasi detaliat in obiectul contractului definit in CIM semnat de parti.]
2. Obiectivele postului:
Corelarea si ajustarea programului de livrari in functie de suplimentarile/ diminuarile comenzilor
Rezolvarea rapida si eficienta a reclamatiilor referitoare la calitate, cantitate, ambalaje, termene de livrare sau alte conditii prevazute in contractele interne
Eficientizarea capacitatilor de transport
[In functie de marimea, specificul si organigrama firmei, obiectivele pot diferi.]
3. Descrierea sarcinilor / atributiilor / activitatilor postului
• Elaboreaza si propune spre aprobare informari cu suplimentari de comenzi sau privind lipsa acestora pentru a se gasi rapid solutii
• Pregatirea intalnirilor si gestionarea planningului directorului comercial;
• Realizarea corespondentei conform cu activitatea (redactare profesionista a emailurilor, gerarea casutei de mail);
• Prelucrarea informatica a dosarelor clienti si a potentialilor clienti;
• Realizarea facturarii- clienti;
• Realizeaza gestiunea si monotorizarea tarifelor ;
• Urmareste indicatorii definiti cu privire la atingerea obiectivelor fixate;
• Primeste note de comenzi, reclamatii produse livrate etc.
• Participa impreuna cu alte compartimente la rezolvarea reclamatiilor referitoare la calitate, cantitate, ambalaje, termene de livrare sau alte conditii prevazute in contracte
• Realizeaza evidenta portofoliului de comenzi, intocmeste si urmareste graficele de livrari produse.
• Transmite documentatia de aprovizionare, cerintele comenzilor, termenele de livrare si centralizeaza informatiile.
• Transmite situatia aprovizionarii in termen, a eventualelor necorelari si neconcordante, precum si lipsa de aprovizionare.
• Urmareste conformitatea dintre facturi si preturile negociate.
• Rezolva cererile de suplimentare a cantitatilor de produse.
• Asigura transportul la timp si de calitate pentru produsele ce urmeaza a fi vandute, atat la interior, cat si in strainatate.
• Urmareste efectuarea platilor pentru transportul auto.
• Executa orice alte dispozitii date de superiorul ierarhic direct sau de supraordonatii acestuia in realizarea strategiilor pe termen scurt ale companiei in limitele respectarii temeiului legal.
[In functie de marimea, specificul si organigrama firmei, sarcinile/ atributiile/ activitatile, responsabilitatile postului pot diferi.]
4. Descrierea responsabilitatilor postului:
...citeste mai multe pe PortalCodulMuncii >>>