Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
legislatiamuncii.ro cauta meniu

 

Procedura de reevaluare a locurilor de munca incadrate in conditii speciale a fost aprobata

locuri de munca conditii specialeHG 1284/2011
Guvernul a aprobat, printr-o hotarare, procedura de reevaluare a locurilor de munca incadrate in conditii speciale, reevaluate potrivit art. 30 alin. (2) din Legea nr. 263/2010 privind sistemul unitar de pensii publice. Noile prevederi se aplica numai locurilor de munca in conditii speciale prevazute la art. 30 alin. (1) lit. e) din Legea nr. 263/2010, din unitatile care au obtinut hotarare de mentinere a avizului de incadrare in conditii speciale in temeiul Hotararii Guvernului nr. 1284/2011.


Documentul prevede infiintarea unei comisii speciale pentru reevaluarea locurilor de munca in conditii speciale. Aceasta va fi formata din reprezentanti ai Ministerului Muncii si Justitiei Sociale, Ministerului Sanatatii, Inspectiei Muncii, Casei Nationale de Pensii Publice si, dupa caz, ai Comisiei Nationale pentru Controlul Activitatilor Nucleare.

Comisia stabileste, prin hotarare, mentinerea sau respingerea avizului de incadrare in conditii speciale de munca a locurilor de munca in conditii speciale prevazute la art. 30 alin. (1) lit. e) din Legea nr. 263/2010, din unitatile care anterior au obtinut mentinerea avizului, conform Hotararii Guvernului nr. 1284/2011.

Pentru reevaluare, angajatorul va depune la secretariatul comisiei o solicitare, impreuna cu documentele prevazute de acest act normativ.Daca angajatorul nu initiaza procedura de reevaluare a locurilor de munca incadrate in conditii speciale din  unitatea sa, acestea nu vor primi o hotarare de mentinere a avizului de incadrare, motiv pentru care aceste locuri vor fi considerate ca fiind locuri de munca in conditii normale, in intelesul Legii nr. 263/2010.

Documentul introduce, de asemenea, reglementari care au in vedere, pe de o parte, monitorizarea masurilor luate de unitatile cu locuri de munca in conditii speciale si, pe de alta parte, monitorizarea starii de sanatate a lucratorilor de la locurile de munca in conditii speciale, urmarindu-se mentinerea sau, in masura in care este posibil, imbunatatirea conditiilor de munca.

Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
CD Consilier Ghid complet de Salarizare Revisal si Contributii sociale


Consilier Ghid complet de Salarizare Revisal si Contributii sociale este o lucrare pe CD actualizata permanent gratie unui soft special preinstalat la fiecare introducere a CD-ului in calculator veti beneficia de informatii de ultima ora care va ofera solutii complete strict la obiect cu temeiuri legale studii de caz si sfaturi...

Oferta Speciala
valabila 48h



Sursa: Ministerul Muncii



Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
locuri de munca conditii specialeHG 1284/2011

Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!


Data aparitiei: 21 Decembrie 2017
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele


Rating:


Procedura de reevaluare a locurilor de munca incadrate in conditii speciale a fost aprobata Nota: 3.5 din 5 - 3 voturi.
 

 
x
(cel putin 10 caractere)


Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!
 

 

ClubLegislatiaMuncii.ro - intrebarea zilei

 
Impozit Pe Salariu Angajat IT Fara LicentaIntrebare: Avem un angajat care a finalizat in 2012 studiile facultatii de Automatizari si Calculatoare cu o durata de 4 ani dar nu a dat examenul de licenta. Functia pe care o ocupa este de ajutor programator. De la 1 februarie 2018 ,acest angajat care a urmat o forma de invatamant superior( deci nu mai este student), poate beneficia de scutirea de impozit pe veniturile din salarii? Va multumesc,
 

Raspuns: Normal ca lucreaza intr-o firma de IT. Altfel nu ar putea avea functia de ajutor programator. ... citeste tot raspunsul aici


Descarca GRATUIT
“Codul Muncii: 5 modificari majore in 2018”

exclusiv abonatilor la newsletterul gratuit E-News LegislatiaMuncii.

 

Modificari majore in Codul Muncii 2018

- contributii sociale, noutati Revisal, concedii medicale -
 
Descarca GRATUIT raportul special
Codul Muncii: 5 modificari majore in 2018
 
Toate modificarile sunt explicate detaliat in raportul

Codul Muncii: 5 modificari majore in 2018

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


 

 


 
xx
Atentie la modificarile din Codul Muncii in 2018!
- Revisal, contributii, concedii + alte noutati -

Descarcati gratuit Raportul Special

"Codul Muncii: 5 modificari majore in 2018"

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016