7 sfaturi esentiale pentru a-ti imbunatati reputatia la locul de munca!

reputatia la muncacum sa iti imbunatatesti reputatia la locul de muncamanagementul reputatieimanagementul resurselor umane
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Reputatia este palaria pe care nu o poti spala la fel de usor cum procedezi cu o camasa banala, dupa ce se termina o zi de lucru. Reputatia nu se curata asa de usor si se formeaza din fiecare decizie pe care o iei, cu fiecare aspect pe care se prea poate sa il consideri un detaliu neinsemnat.

O vorba aruncata in vant poate sa iti pecetluiasca reputatia in mod negativ si iremediabil. O expresie pe care o folosesti prea des, o asociere intre tine si un partid politic, o asemanare intre tonul folosit de tine si cel al unui leader faimos, toate, cumulat, duc la conturarea reputatiei tale.

Iata cateva sfaturi esentiale de care sa tii cont daca vrei sa iti pastrezi reputatia intacta la locul de munca:

1. Arata  ca esti un om de incredere si corect.
Faptul ca iti tii mereu promisiunile si nu barfesti poate fi o buna fundatie pe care sa iti cladesti reputatia. Nimeni nu doreste sa aiba de-a face cu persoanele in care nu au incredere si care le-au demonstrat in trecut faptul ca se pot deda la fapte incorecte.

2. Ce anturaj ai? Oamenii care iti alcatuiesc anturajul arunca o imagine importanta asupra ta. Daca te asociezi cu oameni cu reputatie subreda, la fel vei fi perceput si tu!

3. Ai grija la limbajul nonverbal pe care il folosesti. Un gest poate face mai mult decat o mie de cuvinte. Faptul ca ai o postura nu tocmai dreapta poate trada probleme de incredere in propriile tale forte samd.

4. Ce subiecte abordezi in 90% din timp? Discuti despre politica sau despre sport? Esti un om ultra-religios si povestesti tuturor in mod constant despre predicile din Biblie? Discuti despre femei frumoase si intalnirile tale recente. Sau poate ca discuti despre noile conferinte la care ai participat si rolul specialistilor HR in calitatea culturii organizationale.  Ce faci in mod constant te compune ca persoana, cel putin in ochii celor din jurul tau.

5. Cum ii faci pe ceilalti sa se simta? Multi nu stiu dar modul in care ii faci pe ceilalti sa se simta spune multe despre tine. Esti un om care trezeste ce e mai bun in oameni sau esti o persoana care declanseaza in ceilalti teama, anxietate si drama?

6. Cat de mult ii ajuti pe cei din jurul tau, fie ca sunt angajati sau sefi? Faptul ca oferi voluntar o mana de ajutor spune foarte multe despre tine si iti contureaza in mare parte reputatia.

7. Ce spui despre tine? Cum te prezinti? Ce parere ai despre propria ta persoana? In mod clar, ce spui despre tine va avea un impact enorm asupra reputatiei tale.

Din pacate, uneori este nevoie de un cateva greseli care sa iti puna reputatia pe butuci. Sunt neintelegeri, decizii luate in graba, cuvinte care ti-au scapat sau greseli de comunicare.

Din fericire, nimic nu se intampla din coincidenta. Din toate aceste greseli ai de invatat. Nu este capatul pamantului daca exista oameni care te inteleg gresit. Cu fiecare noua decizie ai sansa sa le schimbi opinia.


Mult succes, cariere stralucite si afaceri prospere!
 
Maria Nicutar


NOUTATI din Legislatia muncii

NOU: Webinar Declaratia 112. Aspecte esentiale in 2024!


Prin Ordinul ANAF nr. 1.994/880/1.181/4.594/2023 a fost aprobat un nou model al Declaratiei 112 referitoare la plata contributiilor sociale, a impozitului pe venit si evidenta nominala a persoanelor asigurate.

Atentie, gestionarea noului model al D 112 nu este deloc facila!

Iata de ce va invitam in data de 17 mai sa participati online la webinarul Declaratia 112. Aspecte esentiale in 2024 in cadrul caruia expertul Luminita Obaciu va limpezi cu profesionalism neclaritatile, cu accent pe subiectele care creeaza cele mai mari dificultati in practica!



...Vezi AICI detalii complete <<

de Legislatia Muncii


Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
reputatia la muncacum sa iti imbunatatesti reputatia la locul de muncamanagementul reputatieimanagementul resurselor umane

Data aparitiei: 20 Noiembrie 2014
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:

7 sfaturi esentiale pentru a-ti imbunatati reputatia la locul de munca! Nota: 4.8 din 5 - 5 voturi.
Urmareste-ne pe Google News

Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri

 
Acordarea deducerilor personaleIntrebare: Avem urmatoarea situatie, un angajat care are salariu de incadrare de 10257 si o persoana in intretinere copil de 1 an, ore lucrate in luna 96 in valoare de 4103 , CM neimpozabil cod boala 08 -64 ore in valoare de 5053, Tichete de masa 280 lei, Alte sume 156. Venit brut 9592. Intrebarea este daca aceasta persoana beneficiaza deducere? Daca ne raportam la venitul brut atunci persoana nu beneficiaza de deducere, daca ne raportam la Venitul brut impozabil atunci beneficiaza de deducere. La care...
vezi AICI raspunsul specialistilor <<
 
Angajare salvamar cu program de lucru de 16 ore urmat de 48 de ore libereIntrebare: La solicitarea salariatilor si cu acceptul acestora se poate accepta un program de lucru de 16 ore urmat de 48 de ore de sau minim 32 libere? motivatia este lipsa de personal calificat pe piata muncii - (salvamar)
vezi AICI raspunsul specialistilor <<


Descarca GRATUIT
“Noutati despre Regulamentul Intern si CCM in 2024 - Legislatie si studii de caz”

exclusiv abonatilor la newsletterul gratuit E-News LegislatiaMuncii.
Rentrop ∧ Straton

 

 

eNews Resurse Umane

Noutati privind Regulamentul Intern. TOP 3 Modele de Regulament Intern
Descarcati GRATUIT raportul special

"Noutati privind Regulamentul Intern. TOP 3 Modele de Regulament Intern"
 

 


 
Atentie la TELEMUNCA!
Cazuri practice, solutii si exemple

Descarcati acum GRATUIT Raportul Special

"Noutati privind Regulamentul Intern. TOP 3 Modele de Regulament Intern"

Da, vreau sa primesc revista de Resurse Umane
[x]