Facturarea electronica pentru firme si institutii publice

factura electronicafacturare electronica institutii publicefacturare electronica firme institutii publice
Facturarea electronica pentru firme si institutii publice
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
 
Ministerul Finantelor a anuntat ca in perioada imediat urmatoare, in cadrul unui program pilot, va fi implementat un sistem de facturare electronica - e-factura - care va permite incarcarea, stocarea si descarcarea facturilor emise de agentii economici in relatia cu institutiile statului. 
 
 
"Dincolo de problemele cauzate de criza sanitara, cercetarile arata ca 30% dintre IMM-uri considera ca mediul de afaceri este favorabil, una dintre marile probleme fiind birocratia. Aceasta perioada ne-a oferit un bun prilej pentru a impune noi metode de lucru in diverse zone ale administratiei centrale si locale. IMM-urile dispun acum de mai multe mijloace electronice de interactiune cu autoritatile si vom continua sa consolidam digitalizarea administratiei pentru a elimina celebrele cozi la ghisee. Astfel ca, in perioada imediat urmatoare, Ministerul Finantelor va implementa in cadrul unui program pilot un sistem de facturare electronica, care va permite incarcarea, stocarea si descarcarea facturilor emise de agentii economici in relatia cu institutiile statului, proiectul e-factura", a anuntat, miercuri, Lucian Heius, secretar de stat in MF, la lansarea lucrarii "Carta Alba a IMM-urilor din Romania", citat de Agerpres.
 
 
Astfel, acesta a precizat ca este esential pentru mediul de afaceri si timpul risipit din cauza birocratiei.
 
 
"Dumneavoastra trebuie sa alocati mai putina energie si mai putin timp si mai putini bani, bineinteles, in interactiunea cu statul, pentru a putea dedica toate aceste resurse afacerilor pe care le conduceti. Sunt convins ca reducerea birocratiei si stimularea interactiunii digitale cu administratia vor genera efecte cu adevarat benefice si va vor demonstra preocuparea permanenta a Guvernului pentru problemele cu care va confruntati. Nu doar nivelul impozitelor este un element esential pentru anumite afaceri, ci si/sau mai degraba dificultatea de a le plati si timpul consumat in hatisul birocratic. In calitate de intreprinzatori, asigurati peste 1,3 milioane de angajati si aveti o cifra de afaceri totala de peste 150 de miliarde de euro. Va asigur ca vocea dumneavoastra, a oamenilor de afaceri din Romania, este ascultata si i se acorda atentia cuvenita in cadrul Ministerului Finantelor", a explicat Heius in cadrul evenimentului amintit. 
 
De asemenea, acesta a transmis mediului de afaceri ca relatia cu ANAF se va imbunatati si moderniza in continuare in anii urmatori.


 

de Isabela Alexe


Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
factura electronicafacturare electronica institutii publicefacturare electronica firme institutii publice

Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!


Data aparitiei: 30 Septembrie 2021
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele


Rating:


Facturarea electronica pentru firme si institutii publice Nota: 5 din 5 - 1 vot.
 

 
x
(cel putin 10 caractere)


Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!
 

 

Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri

 
Salariul minim de 2550 lei. RevisalIntrebare: De la data de 01.01.2022 salariu minim va fi 2550 lei,cand se inregistreaza in Revisal majorarea,in luna decembrie 2021 sau in primele zile ale lunii ianuarie 2022?
vezi AICI raspunsul specialistilor <<
 
Decesul salariatului care este si asociat unic si administrator. Incetare contract de muncaIntrebare: Avem o societate la care asociatul unic care este si administrator a decedat. Acesta era si singurul angajat pe firma. In acest caz cine poate semna decizia de incetare a contractului de munca si adeverinta de vechime? Poate prestatorul extern de servicii de resurse umane si salarizare sa semneze aceste acte?
vezi AICI raspunsul specialistilor <<


Descarca GRATUIT
“Controale ITM 2021! DOCUMENTELE verificate si SOLUTIILE specialistilor”

exclusiv abonatilor la newsletterul gratuit E-News LegislatiaMuncii.
Rentrop ∧ Straton

 

 

eNews Resurse Umane

Timpul de munca si Programul de lucru: 7 Studii de caz pentru 2021
Descarcati GRATUIT raportul special

"Timpul de munca si Programul de lucru: 7 Studii de caz pentru 2021"
 

 


 
Atentie la pontaj si programul de lucru!
Cazuri practice, solutii si exemple

Descarcati acum GRATUIT Raportul Special

"Timpul de munca si Programul de lucru: 7 Studii de caz pentru 2021"

Da, vreau sa primesc revista de Resurse Umane
[x]