Fisa de post pentru Expert legislatia muncii

Legislatia Muncii
Legislatia Muncii
22 Decembrie 2020
22 Decembrie 2020
Legislatia Muncii
Legislatia Muncii
fiss de post expert legislatia munciifisa postului expert legislatia munciicod COR 242220
Fisa de post pentru Expert legislatia muncii
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
 
Regasiti mai jos o fisa de post pentru Expert legislatia muncii - cod COR 242220.
 
 
 
  •  Fisa de post  pentru Expert legislatia muncii - cod COR 242220 - Descarca word
 
 
Expert Legislatia muncii
 
 
I. Identificarea postului
 
1. Numele si prenumele titularului: ............
 
2.   Denumirea postului: Expert Legislatia muncii
 
[Daca in organigrama denumirea postului difera de cea din COR, va trebui sa mentionati in fisa si denumirea din COR.]
 
3. Pozitia in COR / Cod: 242220
 
 [In cazul in care denumirea postului din firma dvs. nu se regaseste in COR, va trebui sa treceti codul din COR pentru denumirea cea mai apropiata din punct de vedere al sarcinilor si responsabilitatilor.]
 
4.   Departamentul / locatia: Juridic
 
[Repartizarea se va face conform marimii, specificului si organigramei firmei.]
 
5. Nivelul postului: Conducere
 
6. Relatii ierarhice (control, indrumare, posturi supervizate):
 
Se subordoneaza Administratorului
 
 [Pentru punctele 4, 5 si 6 se va tine cont de marimea, specificul si organigrama firmei.]
 
 
II. Descrierea postului
 
1. Scopul general al postului
 
Ocupantul postului isi  desfasoara  activitatea  in  domeniul  stabilirii,  documentarii, implementarii, mentinerii si imbunatatirii continue a relatiilor de munca in cadrul societatii in care lucreaza, conform standardelor legislative.
 
 [In functie de marimea, specificul si organigrama firmei, scopul poate diferi. Scopul postului se va regasi detaliat in obiectul contractului definit in CIM semnat de parti.]
 
2. Competente personale:
 
>> sa aiba insusiri de personalitate: seriozitate/responsabilitate, loialitate, hotarare, adaptabilitate, autocontrol, atitudine pozitiva, sa aiba calitati psihice necesare (spirit de observatie, rabdare, viteza de reactie, capacitate de orientare in spatiu, capacitate de comunicare etc.); 
>> sa nu aiba antecedente penale
>> sa fie apt din punct de vedere medical
 
3. Descrierea sarcinilor / atributiilor / activitatilor postului
 
Sarcinile de serviciu obligatorii, reprezentand 100% din norma de baza corespunzatoare unei parti de 100% din salariul de baza.
>> este direct raspunzator de indeplinirea intocmai a atributiilor si prevederilor sarcinilor de serviciu stabilite in prezenta fisa 
>> este direct raspunzator de pastrarea bunurilor materiale sau de alta natura pe care le are in gestiune
>> oferirea serviciilor de consultanta prin sprijinul  acordat diferitelor tipuri de organizatii in realizarea sistemului de management al calitatii.
 
Atributii
 
asigura consultanta si asistenta juridica a muncii pentru societate in fata oricaror organe jurisdictionale
sa analizeze si sa aprobe contractele existente intre companie si client, pentru a fi conform legislatiei in vigoare
vizeaza documentele cu caracter de norme si regulamente care reglementeaza activitatea societatii
sa realizeze solutionarea unor probleme dificile, cronicizate, complexe de munca
sa realizeze structuri de administrare si o documentatie viabila;
sa analizeze contractele de munca intre companie si angajati
sa evalueze nevoile si nivelul de satisfactie ale clientului
sa analizeze si sa aprobe toate documentele pentru ca activitatea sa se desfasoare conform legislatiei in vigoare
sa urmareasca respectarea legalitatii in cazul incheierii, modificarii si desfacerii contractelor individuale de munca
sa actualizeze informatiile privind modificarile legislative
sa participe la negocierea contractului colectiv de munca
sa coordoneze echipa de consultanta cu privire la legislatia muncii
sa gestioneze documentele conform legislatiei muncii
sa imbunatateasca serviciile de consultanta cu privire la drepturile si indatoririle legale in procesul muncii
sa identifice modalitati  de imbunatatire a procesului de munca
sa stabileasca necesitati de imbunatatire
sa aiba capacitatea de organizare a locului de munca
sa participe activ la rezolvarea sarcinilor echipei
sa fie cinstit, loial si disciplinat, dand dovada in toate imprejurarile de o atitudine civilizata si corecta fata de toate persoanele cu care vine in contact; 
sa respecte cu strictete regulile de protectie a muncii si P.S.I. din obiectivul unde desfasoara serviciul;
sa acorde ajutor, atat cat este rational posibil, oricarui alt salariat, aflat intr-o situatie de pericol;
sa-si insuseasca si sa respecte normele si instructiunile de protectie a muncii si masurile de aplicare a acestora; 
sa aduca la cunostinta de indata administratorului accidentele de munca suferite de propria persoana sau de alti angajati; 
sa coopereze cu persoanele cu atributii specifice in domeniul securitatii si sanatatii in munca, atat timp cat este necesar, pentru realizarea oricarei sarcini sau cerinte impuse de autoritate competenta pentru prevenirea accidentelor si bolilor profesionale; 
sa refuze intemeiat executarea unei sarcini de munca daca aceasta ar pune in pericol de accidentare sau imbolnavire profesionala persoana sa sau a celorlalti colegi
sa informeze de indata administratorul despre orice deficienta constatata sau eveniment petrecut;
sa execute alte activitati in legatura cu indeplinirea sarcinilor de serviciu precizate de persoanele care au acest drept. 
 
[In functie de marimea, specificul si organigrama firmei, sarcinile/ atributiile/ activitatile, responsabilitatile postului pot diferi. 
Atentie! Raspunderea juridica generata de nerespectarea obligatiilor stabilite prin prezenta se va stabili in conformitate cu prevederile legislatiei in vigoare, precum si in baza procedurilor reglementate in Regulamentul Intern al firmei.]
 
4. Obligatii si Restrictii: 
 
>> nu executa nici o sarcina suplimentara legata de activitatea sa decat daca ea vine de la persoanele autorizate si daca vine pe cale ierarhica si se incadreaza in prevederile legale; 
>> sa asigure pastrarea secretului profesional privind activitatile ce se desfasoara in cadrul spatiului de lucru;
>> este strict interzisa consumarea de bauturi alcoolice inainte de intrarea in serviciu sau pe timpul serviciului; 
>> trebuie sa lase echipamentul curat, iar celelalte mijloace pe care le-a folosit, in buna stare. 
 
5.Conditiile de lucru ale postului
 
a. Desfasurarea activitatii – la birou si in deplasare
 
Cazurile speciale sunt stabilite cu atentie in cadrul echipei de lucru;
 
Va fi raspunzator pentru:
Echipamente 
 
b. Conditii de formare profesionala
 
 Participa la sesiuni de formare si perfectionare.
 
c. Mijloace specifice de transmitere a informatiei – telefon, sistem informatic
 
 [Conditiile de la punctele a si b se decid la nivelul fiecarei firme, in functie de conditiile specifice si de posibilitati, precum si de nevoile pentru postul respectiv in firma.]
 
d. Delegare (inlocuitori, sarcini delegate)
 
Doar in situatii de urgenta
 
[De obicei, fiecare firma stabileste si mentioneaza numele persoanei inlocuitoare, cu precizarea responsabilitatilor si a sarcinilor pe perioada delegarii.]
 
 
III. Specificatiile postului
 
1. Nivelul de studii – superioare
 
[Nivelul de studii pentru fiecare post difera in functie de specificul si marimea firmei, precum si de nevoile pentru postul respectiv in firma.]
 
2. Aptitudini personale
 
- incredere in sine;
- gandire laterala
- atentie;
- ascultare activa
- indemanare;
- concentrare;
- punctualitate;
- capacitatea de a invata;
- aptitudini tehnice;
- limba straina;
- dispusa intotdeauna sa-si imbogateasca bagajul de cunostinte
 
 [In functie de specificul si marimea firmei, precum si de nevoile pentru postul respectiv in firma se pot solicita si alte competente.]
 
3. Program de lucru
 
Pentru un program normal de lucru, 8 ore/ zi.
 
Program: L-V: ............................, cu pauza de masa, 
                 S-D: ..................................................
 
>> Data 
 
 
Numele si semnatura titularului postului,  Numele si semnatura superiorului ierarhic,
 
A P R O B A T
         Director General

 
 
Raspuns oferit de Carmen Dolores Gosa pentru PortalCodulMuncii.ro 
 

NOUTATI din Legislatia muncii

Ati modificat Regulamentul Intern conform noutatilor legislative?


Hotararea Guvernului 970 a  MODIFICAT Regulamentul Intern!

Scapati ACUM de stresul intocmirii Regulamentului Intern!

In lucrarea Regulament Intern. Modele editabile. Legislatie comentata. Studii de caz gasiti modificarile din lege si MODELELE Editabile!

Vezi AICI 10 modele gata redactate de Regulament Intern >>


 

 

Atentie!

Descarcati raportul GRATUIT

"Noutati 2024: CCM, RI plus alte acte ce vizeaza legislatia muncii"
Noutati 2024: CCM, RI plus alte acte ce vizeaza legislatia muncii

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


 
Descarcati raportul GRATUIT
“Noutati 2024: CCM, RI plus alte acte ce vizeaza legislatia muncii”

exclusiv abonatilor la newsletterul gratuit E-News LegislatiaMuncii.


 
Atentie la TELEMUNCA!
Cazuri practice, solutii si exemple

Descarcati acum GRATUIT Raportul Special

"Noutati privind Regulamentul Intern. TOP 3 Modele de Regulament Intern"

Da, vreau sa primesc revista de Resurse Umane
[x]