Va reamintim ca fisa postului reprezinta un document deosebit de important, obligatoriu, anexa la contractul individual de munca, incheiat in forma scrisa, care consfinteste acordul ambelor parti cu privire la atributiile pe care trebuie sa le indeplineasca salariatul la locul de munca in conformitate cu specificul functiei ocupate dar si relationarea salariatului cu diferitele compartimente din cadrul unitatii sau cu alte institutii.
Fisa postului este un document care se afla in stransa legatura cu regulamentul de organizare si functionare, preluand din acest izvor specific al dreptului muncii principalele atributii care revin fiecarui post.
In cele ce urmeaza, va prezentam un model de fisa de post pentru specialist in achizitii.
Un specialist in achizitii este acela care organizeaza sau planifica activitatile de achizitie in cadrul unei firme, agentii, companii sau organizatii guvernamentale, asigurand disponibilitatea angajatilor, a fondurilor banesti si a materialelor necesare pentru desfasurarea lucrului.
[MODEL] Fisa de post pentru specialist in achizitii
Fisa de post specialist achizitii
Identificarea postului
Numele si prenumele titularului: ............
2. Denumirea postului: Specialist achizitii
[Daca in organigrama dvs. denumirea postului difera de cea din COR, va trebui sa mentionati in fisa si denumirea din COR.]
3. Pozitia in COR / Cod: 332301
[In cazul in care denumirea postului din firma dvs. nu se regaseste in COR, va trebui sa treceti codul din COR pentru denumirea cea mai apropiata din punct de vedere al sarcinilor si responsabilitatilor.]
Departamentul / locatia: Administrativ – Achizitii
[Repartizarea se va face conform marimii, specificului si organigramei firmei.]
Nivelul postului: Executie
Relatii ierarhice (control, indrumare, posturi supervizate):
Se subordoneaza Administratorului firmei sau Directorului Economic
[Pentru punctele 4, 5 si 6 se va tine cont de marimea, specificul si organigrama firmei.]
Descrierea postului
Scopul general al postului
Organizeaza sau planifica activitatile de achizitie in cadrul unei firme, agentii, companii sau organizatii guvernamentale, asigurand disponibilitatea angajatilor, a fondurilor banesti si a materialelor necesare pentru desfasurarea lucrului.
[In functie de marimea, specificul si organigrama firmei, scopul poate diferi. Scopul postului se va regasi detaliat in obiectul contractului definit in CIM semnat de parti.]
Competente personale:
sa aiba insusiri de personalitate: seriozitate/responsabilitate, loialitate, hotarare, adaptabilitate, autocontrol, atitudine pozitiva, sa aiba calitati psihice necesare (spirit de observatie, rabdare, viteza de reactie, capacitate de comunicare etc.);
sa nu aiba antecedente penale.
GHID 250 de modele de fise de post, EDITABILE, toate continand criterii de evaluare a performantelor va ajuta acum sa organizati, gestionati si evaluati mai usor munca angajatului dvs., detalii AICI >>>
Descrierea sarcinilor / atributiilor / activitatilor postului
Sarcinile de serviciu obligatorii, reprezentand 100% din norma de baza, corespunzatoare unei parti de 100% din salariu de baza.
este direct raspunzator de indeplinirea intocmai a atributiilor si prevederilor sarcinilor de serviciu stabilite in prezenta fisa
este direct raspunzator de pastrarea bunurilor materiale sau de alta natura pe care le are in gestiune;
Atributii
sa planifice achizitiile publice
sa initieze si sa lanseze proceduri de achizitii
sa deruleze si sa finalizeze procedurile de achizitii publice
sa administreze contractele
sa monitorizeze executarea sarcinilor;
sa ia decizii flexibile cu privire la pasii de urmat in continuare;
sa gaseasca solutii pentru problemele frecvente care apar in legatura cu rezolvarea sarcinilor de serviciu si a celor personale si interpersonale;
sa analizeze legislatia specific in vigoare
sa acorde consultanta de specialitate
sa planifice achizitiile publice
sa deruleze procedurile de atribuire
...citeste continuarea pe PortalCodulMuncii >>>