Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
legislatiamuncii.ro cauta meniu

 

Documentele obligatorii pentru ASOCIATII de PROPRIETARI. Modele gata redactate

documente asociatie de proprietariproces verbal infiintare asociatie
De multe ori, intocmirea corecta a documentelor creeaza multe probleme. Daca va ocupati de o asociatie aveti multe obligatii, dar poate cele mai solicitante sunt legate de intocmirea documentelor. 
 
V-ati intrebat vreodata cum va puteti usura munca?
 
Lucrarea reprezinta un ajutor imens: contine 37 de documente gata redactate, in concordanta perfecta cu prevederile Legii 196/2018! 
Doar scrieti datele dvs. si dati print!
 
Enumeram cateva dintre documentele pe care vi le pune la dispozitie lucrarea:           
 
  Proces verbal infiintare asociatie
  Cerere inscriere de noi asociati
  Statutul asociatiei de proprietari
  Regulamentul condominiului
  Contract prestari servicii
  Contract individual de munca
  Contracte de utilitati
  Notificare bresa securitate – GDPR
  Fisa de post pentru orice pozitie in asociatie
  Registru inventar
  Registru pentru evidenta fondului de rulment
  Lista de plata a cotelor de contributii
 
Mai mult, lucrarea aduce lamuriri despre infiintarea, organizarea si functionarea asociatiilor de proprietari. Practic, lucrarea va ofera explicatii complete despre modul in care va afecteaza Legea nr. 196/2018.
 
Nu uitati ca fiecare obligatie legata de buna functionare a unei asociatii de proprietari presupune sa intocmiti un formular. 
 
Cum veti folosi lucrarea?
 
 Introduceti in calculator stick-ul si...
 
 Pasul 1. Selectati actul dorit si dati click. Pe ecran va aparea modelul acestuia, in format pdf.
 
 Pasul 2. Completati cu datele necesare: numele asociatiei, datele de inregistrare, numele reprezentantului/angajatului, perioada de valabilitate a actului etc.
 
 Pasul 3. Printati actul. GATA!
 
 
In fata organelor de control nu conteaza explicatiile verbale, ci doar documentele, actele, formularele - intocmite corect si la timp. 
 
Asigurati-va ca le aveti pe toate in regula si nu uitati ca le puteti avea rapid cu ajutorul lucrarii 37 documente utile in asociatiile de proprietari.
 

de LegislatiaMuncii.ro


Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
documente asociatie de proprietariproces verbal infiintare asociatie

Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!


Data aparitiei: 30 August 2019
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele


Rating:


Documentele obligatorii pentru ASOCIATII de PROPRIETARI. Modele gata redactate Nota: 5 din 5 - 1 vot.
 

 
x
(cel putin 10 caractere)


Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!
 

 

Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri

 
Decontarea procentului de 41,5% din salariu se realizeaza dupa plata taxelorIntrebare: Imi cer scuze daca va deranjez, insa intrebarea mea se refera la prevederile OUG 92/2020, coroborata cu OUG 99/2020 si anume: - compania noastra a decis sa beneficieze de amanarea platii taxelor salariale panain 25 oct conf OUG 99/2020; - totodata, am dori sa aplicam si pentru obtinerea a 41.5% din salariile brute aleangajatilor care au fost in somaj tehnic platit de stat; - intrebarea mea este legata de posibilitatea de putea primi cei 41,5% dupa indeplinirea conditiilor cumulative, respectiv...
vezi AICI raspunsul specialistilor <<
 
Detasare. Angajatorul obligat la plata drepturilor salarialeIntrebare: Este posibil ca unui salariat detasat de la unitatea A la unitatea B, prestand activitate pentru unitatea B, timp de 1 an, drepturile salariale sa-i fie platite de catre unitatea A- cea de ;a care a fost detasat.? Codul muncii {art.47), specifica ca plata salariului se face de catre unitatea la care s-a dispus detasarea, in cazul de fata,unitatea B.
vezi AICI raspunsul specialistilor <<


Descarca GRATUIT
“CORONAVIRUS - Ghid de MASURI URGENTE pentru Angajatori. Reguli impuse pentru fiecare firma”

exclusiv abonatilor la newsletterul gratuit E-News LegislatiaMuncii.
Rentrop ∧ Straton

 

 

Alerta Coronavirus - Masuri de preventie pentru Angajatori

Descarcati gratuit Raportul Special

"CORONAVIRUS - Ghid de MASURI URGENTE pentru Angajatori. Reguli impuse pentru fiecare firma"
CORONAVIRUS - Ghid de MASURI URGENTE pentru Angajatori. Reguli impuse pentru fiecare firma

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


 

 

 
 
 



 
Alerta Coronavirus - Masuri de preventie pentru Angajatori
Descarcati gratuit Raportul Special

"CORONAVIRUS - Ghid de MASURI URGENTE pentru Angajatori. Reguli impuse pentru fiecare firma"

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]