De multe ori, intocmirea corecta a documentelor creeaza multe probleme. Daca va ocupati de o asociatie aveti multe obligatii, dar poate cele mai solicitante sunt legate de intocmirea documentelor.
V-ati intrebat vreodata cum va puteti usura munca?
Lucrarea reprezinta un ajutor imens: contine 45 de documente gata redactate, in concordanta perfecta cu prevederile Legii 196/2018!
Doar scrieti datele dvs. si dati print!
Enumeram cateva dintre documentele pe care vi le pune la dispozitie lucrarea:
- Proces verbal infiintare asociatie
- Cerere inscriere de noi asociati
- Statutul asociatiei de proprietari
- Regulamentul condominiului
- Contract prestari servicii
- Contract individual de munca
- Contracte de utilitati
- Notificare bresa securitate – GDPR
- Fisa de post pentru orice pozitie in asociatie
- Registru inventar
- Registru pentru evidenta fondului de rulment
- Lista de plata a cotelor de contributii
Mai mult, lucrarea aduce lamuriri despre infiintarea, organizarea si functionarea asociatiilor de proprietari. Practic, lucrarea va ofera explicatii complete despre modul in care va afecteaza Legea nr. 196/2018.
Nu uitati ca fiecare obligatie legata de buna functionare a unei asociatii de proprietari presupune sa intocmiti un formular.
Cum veti folosi lucrarea?
Introduceti in calculator stick-ul si...
Pasul 1. Selectati actul dorit si dati click. Pe ecran va aparea modelul acestuia, in format pdf.
Pasul 2. Completati cu datele necesare: numele asociatiei, datele de inregistrare, numele reprezentantului/angajatului, perioada de valabilitate a actului etc.
Pasul 3. Printati actul. GATA!
In fata organelor de control nu conteaza explicatiile verbale, ci doar documentele, actele, formularele - intocmite corect si la timp.
Asigurati-va ca le aveti pe toate in regula si nu uitati ca le puteti avea rapid cu ajutorul lucrarii 37 documente utile in asociatiile de proprietari.
Caut Fisa post pentru Inginer sef piscicultura si vanatoare 131202 inginer-sef piscicultura si vanatoare
Va rog sa ma ajutati cu urmatoarea speta privind data de consemnare care se transmite in Revisal pentru noile contracte. Ca si exemplu, daca avem un angajat care incepe activitatea pe data de 19.04, iar contractul il semneaza pe data de 15.04 si tot pe 15.04 il declaram in Revisal, care este data de consemnare corecta care trebuie transmisa in Revisal, 15.04 cand a semnat si am declarat contractul in Revisal sau 19.04 cand angajatul isi incepe activitatea?