Documentele obligatorii pentru ASOCIATII de PROPRIETARI. Modele gata redactate

documente asociatie de proprietariproces verbal infiintare asociatie
Documentele obligatorii pentru ASOCIATII de PROPRIETARI. Modele gata redactate
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
De multe ori, intocmirea corecta a documentelor creeaza multe probleme. Daca va ocupati de o asociatie aveti multe obligatii, dar poate cele mai solicitante sunt legate de intocmirea documentelor. 
 
V-ati intrebat vreodata cum va puteti usura munca?
 
Lucrarea reprezinta un ajutor imens: contine 45 de documente gata redactate, in concordanta perfecta cu prevederile Legii 196/2018! 
Doar scrieti datele dvs. si dati print!
 
Enumeram cateva dintre documentele pe care vi le pune la dispozitie lucrarea:           
 
  •   Proces verbal infiintare asociatie
  •   Cerere inscriere de noi asociati
  •   Statutul asociatiei de proprietari
  •   Regulamentul condominiului
  •   Contract prestari servicii
  •   Contract individual de munca
  •   Contracte de utilitati
  •   Notificare bresa securitate – GDPR
  •   Fisa de post pentru orice pozitie in asociatie
  •   Registru inventar
  •   Registru pentru evidenta fondului de rulment
  •   Lista de plata a cotelor de contributii
 
Mai mult, lucrarea aduce lamuriri despre infiintarea, organizarea si functionarea asociatiilor de proprietari. Practic, lucrarea va ofera explicatii complete despre modul in care va afecteaza Legea nr. 196/2018.
 
Nu uitati ca fiecare obligatie legata de buna functionare a unei asociatii de proprietari presupune sa intocmiti un formular. 
 
Cum veti folosi lucrarea?
 
 Introduceti in calculator stick-ul si...
 
 Pasul 1. Selectati actul dorit si dati click. Pe ecran va aparea modelul acestuia, in format pdf.
 
 Pasul 2. Completati cu datele necesare: numele asociatiei, datele de inregistrare, numele reprezentantului/angajatului, perioada de valabilitate a actului etc.
 
 Pasul 3. Printati actul. GATA!
 
 
In fata organelor de control nu conteaza explicatiile verbale, ci doar documentele, actele, formularele - intocmite corect si la timp. 
 
Asigurati-va ca le aveti pe toate in regula si nu uitati ca le puteti avea rapid cu ajutorul lucrarii 37 documente utile in asociatiile de proprietari.
 

NOUTATI din Legislatia muncii

NOU! S-a modificat legislatia privind acordarea diurnei in 2024!


Principala modificare a fost introdusa prin OG 16!

Este o modificare care creeaza neclaritati majore in situatii practice care privesc:
1) incadrarea deplasarii salariatului in delegare sau in deplasare la locul de munca
2) stabilirea plafonului neimpozabil in functie de incadrarea deplasarii pentru toti salariatii
3) stabilirea plafonului neimpozabil al indemnizatiilor cuvenite soferilor

Descoperiti alte noutati in Diurna legala in Romania si in strainatate.

...Vezi AICI detalii complete <<

de Legislatia Muncii


Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
documente asociatie de proprietariproces verbal infiintare asociatie

Data aparitiei: 11 Mai 2022
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:

Documentele obligatorii pentru ASOCIATII de PROPRIETARI. Modele gata redactate Nota: 5 din 5 - 1 vot.
Urmareste-ne pe Google News

Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri

 
Fisa postului pentru Inginer-sef piscicultura si vanatoareIntrebare: Caut Fisa post pentru Inginer sef piscicultura si vanatoare 131202 inginer-sef piscicultura si vanatoare
vezi AICI raspunsul specialistilor <<
 
Campul data la care produce efecte. Data inceperii activitatiiIntrebare: Va rog sa ma ajutati cu urmatoarea speta privind data de consemnare care se transmite in Revisal pentru noile contracte. Ca si exemplu, daca avem un angajat care incepe activitatea pe data de 19.04, iar contractul il semneaza pe data de 15.04 si tot pe 15.04 il declaram in Revisal, care este data de consemnare corecta care trebuie transmisa in Revisal, 15.04 cand a semnat si am declarat contractul in Revisal sau 19.04 cand angajatul isi incepe activitatea?
vezi AICI raspunsul specialistilor <<


Descarca GRATUIT
“Noutati despre Regulamentul Intern si CCM in 2024 - Legislatie si studii de caz”

exclusiv abonatilor la newsletterul gratuit E-News LegislatiaMuncii.
Rentrop ∧ Straton

 

 

Atentie la Controalele ITM!

Descarcati gratuit Raportul Special

"Noutati despre Regulamentul Intern si CCM in 2024 - Legislatie si studii de caz"
Noutati despre Regulamentul Intern si CCM in 2024 - Legislatie si studii de caz

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


 

 

 
 
 



 
Atentie la Controalele ITM!
Descarcati gratuit Raportul Special

"Noutati despre Regulamentul Intern si CCM in 2024 - Legislatie si studii de caz"

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]