legislatiamuncii.ro
legislatiamuncii.ro cauta meniu

 

Fisa de post manager al sistemelor de management al calitatii

Mara Dobrin
Mara Dobrin
22 Aprilie 2025
22 Aprilie 2025
Mara Dobrin
Mara Dobrin
Fisa de post manager al sistemelor de management al calitatiifisa postului manager al sistemelor de management al calitatii
Fisa de post manager al sistemelor de management al calitatii
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Cuprins

Incepem prin a va informa ca, un manager al sistemelor de management al calitatii isi desfasoara activitatea in privinta stabilirii, documentarii, implementarii,  mentinerii si imbunatatirii continue a unui sistem de management al calitatii la nivelul diverselor entitati organizatorice.

In cele ce urmeaza va prezentam un model de fisa de post, intocmita de specialistii de la PortalCodulMuncii:

MODEL Manager al sistemelor de management al calitatii


    I. Identificarea postului

    1. Numele si prenumele titularului: ............

2.   Denumirea postului: Manager al sistemelor de management al calitatii

[Daca in organigrama denumirea postului difera de cea din COR, va trebui sa mentionati in fisa si denumirea din COR.]

    3. Pozitia in COR / Cod: 242114

 [In cazul in care denumirea postului din firma dvs. nu se regaseste in COR, va trebui sa treceti codul din COR pentru denumirea cea mai apropiata din punct de vedere al sarcinilor si responsabilitatilor.]

4.   Departamentul / locatia: Calitate

[Repartizarea se va face conform marimii, specificului si organigramei firmei.]

    5.  Nivelul postului: Management

    6. Relatii ierarhice (control, indrumare, posturi supervizate):

Se subordoneaza Administratorului

 [Pentru punctele 4, 5 si 6 se va tine cont de marimea, specificul si organigrama firmei.]


    II. Descrierea postului

    1. Scopul general al postului

Ocupantul postului isi desfasoara activitatea in privinta stabilirii, documentarii, implementarii,  mentinerii si imbunatatirii continue a unui sistem de management al calitatii la nivelul diverselor entitati organizatorice.

 [In functie de marimea, specificul si organigrama firmei, scopul poate diferi. Scopul postului se va regasi detaliat in obiectul contractului definit in CIM semnat de parti.]

    2. Competente personale:

    • sa aiba insusiri de personalitate: seriozitate/responsabilitate, loialitate, hotarare, adaptabilitate, autocontrol, atitudine pozitiva, sa aiba calitati psihice necesare (spirit de observatie, rabdare, viteza de reactie, capacitate de orientare in spatiu, capacitate de comunicare etc.); 
    • sa nu aiba antecedente penale
    • sa fie apt din punct de vedere medical

    3. Descrierea sarcinilor / atributiilor / activitatilor postului

Sarcinile de serviciu obligatorii, reprezentand 100% din norma de baza corespunzatoare unei parti de 100% din salariul de baza.
    • este direct raspunzator de indeplinirea intocmai a atributiilor si prevederilor sarcinilor de serviciu stabilite in prezenta fisa 
    • este direct raspunzator de pastrarea bunurilor materiale sau de alta natura pe care le are in gestiune
    • oferirea serviciilor de consultanta prin sprijinul  acordat diferitelor tipuri de organizatii in realizarea sistemului de management al calitatii.
 

GHID 250 de modele de fise de post, EDITABILE, toate continand criterii de evaluare a performantelor va ajuta acum sa organizati, gestionati si evaluati mai usor munca angajatului dvs, detalii AICI >>>

 

Atributii

• sa realizeze imbunatatirea competitivitatii prin calitate a organizatiei prin ameliorarea substantiala a performantelor organizatiei in domeniul calitatii proceselor, produselor si serviciilor oferite pe piata
• sa actioneze pentru  implementarea si buna functionare a sistemelor de management al calitatii
• sa monitorizeze activitatile de proiectare si implementare a sistemului calitatii
• sa realizeze imbunatatirea efectivitatii si eficientei resurselor umane din subordinea sa, in paralel cu cresterea motivatiei, implicarii si satisfactiei in munca a acestora;
• sa realizeze cresterea cifrei de afaceri, a profitului si a segmentului de piata ale organizatiei;
• sa gestioneze si sa intocmeasca documentele specifice
• sa monitorizeze punctele de control si punctele critice de control È‹n functie de standardele de referinta si cerintele legale si de reglementare
• sa efectueze analiza diagnostic si sa aplice actiuni corective si preventive pentru  imbunatatirea continua a calitatii
• sa instruiasca personalul organizatiei cu privire la managementul calitatii
• sa verifice aplicarea normelor si metodelor de lucru din organizatie
• sa realizeze solutionarea unor probleme dificile, cronicizate, complexe;
• sa implice intregul personal in proiectarea si implementarea sistemului de management al calitatii la  nivelul  organizatiei, integrarea SMC in functionarea organizatiei, precum si angajamentul managementului;
• sa realizeze structuri de administrare si o documentatie viabila;
• sa evalueze nevoile si nivelul de satisfactie al clientului
• sa aiba capacitatea de organizare a locului de munca
• sa participe activ la rezolvarea sarcinilor echipei
• sa asigure realizarea instruirii personalului intern È‹n functie de nivelele ierarhice si gradul de È‹nsusire a informatiilor de management al calitatii
• sa respecte standardul profesional si legal privind managementul informatiilor cu caracater personal
• sa fie cinstit, loial si disciplinat, dand dovada in toate imprejurarile de o atitudine civilizata si corecta fata de toate persoanele cu care vine in contact; 
• sa respecte cu strictete regulile de protectie a muncii si P.S.I. din obiectivul unde desfasoara serviciul;
• sa acorde ajutor, atat cat este rational posibil, oricarui alt salariat, aflat intr-o situatie de pericol;


...vezi fisa de post manager al sistemelor de management al calitatii completa aici >>>

NOUTATI din Legislatia muncii

REGES-ONLINE: Ce trebuie sa faceti pana pe 30 septembrie 2025?


 Conform reglementarilor, angajatorii au doua obligatii esentiale:

1. Inregistrarea in platforma REGES-ONLINE
2. Completarea si transmiterea tuturor datelor pentru contractele active de munca care nu sunt deja inregistrate in sistemul anterior

Incepeti acum tranzitia catre REGES-ONLINE cu ajutorul
Ghidului practic de operare in ReviSal (Reges)

...Vezi AICI detalii complete <<


     

     
    Atentie!
    Descarcati raportul GRATUIT
    TOP 9 teste HR: Angajare, Evaluare si Motivare a angajatilor

    Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

    Descarcati raportul GRATUIT
    “REGES ONLINE: H.G. nr. 295/2025 si exemple practice”

    exclusiv abonatilor la newsletterul gratuit E-News LegislatiaMuncii.


     
    Atentie la NOUTATILE
    din HR!
    Descarcati raportul
    "TOP 9 teste HR: Angajare, Evaluare si Motivare a angajatilor"
    Adauga mai jos adresa ta de email
    si primesti Raportul Gratuit
    Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
    [x]