I. Identificarea postului
1. Numele si prenumele titularului: ................
2. Denumirea postului: Manager al Sistemelor de Management al Calitatii
[Daca in organigrama dvs. denumirea postului difera de cea din COR, va trebui sa mentionati in fisa si denumirea din COR.]
3. Pozitia in COR / Cod: 325701
Hartuirea si discriminarea la locul de munca Legislatie explicata si studii de caz
Contractul de Munca 160 de formulare EDITABILE obligatorii prin lege
Legis Plus Legislatia Muncii
[In cazul in care denumirea postului din firma dvs. nu se regaseste in COR, va trebui sa treceti codul din COR pentru denumirea cea mai apropiata din punct de vedere al sarcinilor si responsabilitatilor.]
4. Departamentul / locatia: Departament Managementul Calitatii
[Repartizarea se va face conform marimii, specificului si organigramei firmei.]
5. Nivelul postului:
a. Conducere / coordonare: Top
b. Executie: Nu este cazul
6. Relatiile:
a. Ierarhice (control, indrumare, posturi supervizate):
• se subordoneaza: Directorului General
• are in subordine: Auditori Calitate
b. Functionale (colaborare, pe orizontala): Cu toate departamentele
c. Reprezentare (colaborare, consultanta): Reprezinta interesele firmei fata de firmele de acreditare, fata de auditorii externi si fata de clienti (pe probleme de calitate)
[Pentru punctele a, b si c se va tine cont de marimea, specificul si organigrama firmei.]
II. Descrierea postului
1. Scopul general al postului
Implementarea si mentinerea in cadrul firmei a unui sistem de management al calitatii in conformitate cu standardul de referinta si cu politicile de calitate ale firmei.
[In functie de marimea, specificul si organigrama firmei scopul poate diferi. Scopul postului se va regasi detaliat in obiectul contractului definit in CIM semnat de parti.]
Fisa de post manager al sistemelor de management al calitatii - obiective
2. Obiectivele postului
• Elaborarea documentatiei sistemului de management al calitatii: Manualul Calitatii, proceduri de sistem, proceduri de lucru, formulare de inregistrare aferente procedurilor, planuri ale calitatii.
• Acordarea de asistenta managementului executiv al organizatiei in definirea si implementarea politicii organizatiei in domeniul calitatii, a obiectivelor si strategiilor organizatiei.
• Gestionarea documentelor sistemului de management al calitatii.
[In functie de marimea, specificul si organigrama firmei obiectivele pot diferi.]
3. Descrierea sarcinilor / atributiilor / activitatilor postului
• Elaboreaza documentele specifice implementarii sistemului de management al calitatii, in care sunt prezentate politica si obiectivele in domeniul calitatii, in conformitate cu cerintele standardului ISO.
• Defineste si planifica activitatile de implementare a sistemului calitatii, in cadrul planului de implementare a sistemului calitatii.
• Identifica procesele care influenteaza direct calitatea produselor / serviciilor firmei.
• Coordoneaza identificarea, introducerea si mentinerea sub control a proceselor incluse in sistemul calitatii pe intreaga durata de implementare si mentinere a sistemului de management al calitatii in firma.
• Stabileste si deleaga responsabilitati pentru managementul calitatii, in corelare cu obiectivele, politica si strategiile in domeniul calitatii din firma.
• Stabileste periodic necesitatile de educare si instruire ale personalului in domeniul calitatii, pe categorii de personal.
• Stabileste criterii pentru selectionarea, evaluarea si clasificarea furnizorilor in conformitate cu procedurile aplicabile.
• Organizeaza, coordoneaza si monitorizeaza analizele de contract in conformitate cu procedura aplicabila, in scopul detectarii eventualelor probleme posibile.
• Coordoneaza si monitorizeaza efectuarea programului de „benchmarking” ca proces de evaluare a eficacitatii unor organizatii de referinta, in procesele de obtinere a performantelor.
• Evalueaza gradul de satisfacere a cerintelor clientilor si asigura imbunatatirea continua a sistemului de management al calitatii.
• Asigura implementarea si mentinerea conformitatii sistemului de management al calitatii cu cerintele specificate.
• Asigura evaluarea si solutionarea reclamatiilor primite de la clienti conform angajamentelor contractuale si procedurilor aplicabile.
vezi fisa de post manager al sistemelor de management al calitatii completa aici >>>