Informatii generale privind postul
a) Denumirea postului – Sef serviciu de reintegrare sociala si supraveghere cod COR 134401
b) Nivelul postului – de executie
c) Scopul principal al postului – indeplinirea atributiilor specifice in domeniul asistentei sociale conform fisei postului
Conditii specifice pentru ocuparea postului
![Instruire si testare SSM 5 modele de teste si instructiuni proprii SSM](https://www.rs.ro/dbimg/product/3016-instruire-si-te.png)
Instruire si testare SSM 5 modele de teste si instructiuni proprii SSM
![Consilier Ghid complet de Salarizare ReviSal si Contributii sociale](https://www.rs.ro/dbimg/product/1563-consilier-ghid-.png)
Consilier Ghid complet de Salarizare ReviSal si Contributii sociale
![Procedura completa la angajare Caiet de lucru pentru angajatori si manageri de HR](https://www.rs.ro/dbimg/product/2769-procedura-compl.png)
Procedura completa la angajare Caiet de lucru pentru angajatori si manageri de HR
1. Studii de specialitate - studii superioare absolvite cu diploma de absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta in domeniul;
2. Perfectionari (specializari) –
3. Cunostinte de operare/programare pe calculator (necesitate si nivel) - MS Office si Internet – nivel mediu
4. Limbi straine (necesitate si nivel de cunoastere)- -
5. Abilitati, calitati si aptitudini necesare – comunicare si capacitate de lucru in conditii de stres;
6. Cerinte specifice – disponibilitate la deplasari si munca pe teren;
7. Competenta manageriala (cunostinte de management, calitati si aptitudini manageriale): -
Atributiile postului:
a) asista persoanele sau comunitatile aflate in nevoie, implicandu-se in identificarea, intelegerea, evaluarea corecta si solutionarea problemelor sociale;
b) gestioneaza acordarea de alocatii si ajutoare sociale in baza legislatiei specifice;
c) primeste cererile repartizate spre solutionare, insotite de actele doveditoare privind veniturile nete ale membrilor de familie si de declaratia pe propria raspundere, depuse de solicitanti;
...citeste mai multe pe PortalInstitutiiPublice >>>