Informatii generale privind postul
Denumirea postului – Sef serviciu de reintegrare sociala si supraveghere cod COR 134401
Nivelul postului – de executie
Scopul principal al postului – indeplinirea atributiilor specifice in domeniul asistentei sociale conform fisei postului
Conditii specifice pentru ocuparea postului
Ghid complet Instructiuni proprii de securitate a muncii
Noua lege a pensiilor Ghid practic
Manual de prim ajutor si interventie in situatii de urgenta
Studii de specialitate - studii superioare absolvite cu diploma de absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta in domeniul;
Perfectionari (specializari) –
Cunostinte de operare/programare pe calculator (necesitate si nivel) - MS Office si Internet – nivel mediu
Limbi straine (necesitate si nivel de cunoastere)- -
Abilitati, calitati si aptitudini necesare – comunicare si capacitate de lucru in conditii de stres;
Cerinte specifice – disponibilitate la deplasari si munca pe teren;
Competenta manageriala (cunostinte de management, calitati si aptitudini manageriale): -
Atributiile postului:
- asista persoanele sau comunitatile aflate in nevoie, implicandu-se in identificarea, intelegerea, evaluarea corecta si solutionarea problemelor sociale;
- gestioneaza acordarea de alocatii si ajutoare sociale in baza legislatiei specifice;
- primeste cererile repartizate spre solutionare, insotite de actele doveditoare privind veniturile nete ale membrilor de familie si de declaratia pe propria raspundere, depuse de solicitanti;
- efectueaza ancheta sociala in vederea deschiderii dreptului de ajutor social sau respingerii cererii, asumandu-si raspunderea asupra continutului anchetei ;sprijina persoanele asistate in eforturile lor de a identifica si clarifica scopurile, in vederea alegerii celei mai bune optiuni;
- respectarea termenului legal de solutionare a documentelor repartizate;
- inaintarea la termen a documentatiei catre superiorii ierarhici, in vederea avizarii si aprobarii;
- acordarea de asistenta de specialitate in acest domeniu, persoanelor solicitante;
- participa la intocmirea darilor de seama statistice, din sfera de activitate a compartimentului;
- informeaza ori de cate ori este nevoie, superiorul ierarhic, asupra tuturor aspectelor din sfera sa de activitate si propune masurile de solutionare;
- gestioneaza dosarele repartizate de superiorul ierarhic si se preocupa de completarea acestora cu toate documentele prevazute in legislatia privind acordarea ajutoarelor sociale;
...citeste mai multe pe PortalInstitutiiPublice >>>