Informatii generale privind postul
Denumirea postului – Sef serviciu de reintegrare sociala si supraveghere cod COR 134401
Nivelul postului – de executie
Scopul principal al postului – indeplinirea atributiilor specifice in domeniul asistentei sociale conform fisei postului
Conditii specifice pentru ocuparea postului
Codul Muncii republicat si actualizat la zi
Hartuirea si discriminarea la locul de munca Legislatie explicata si studii de caz
Codul muncii si Legea Dialogului Social
Studii de specialitate - studii superioare absolvite cu diploma de absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta in domeniul;
Perfectionari (specializari) –
Cunostinte de operare/programare pe calculator (necesitate si nivel) - MS Office si Internet – nivel mediu
Limbi straine (necesitate si nivel de cunoastere)- -
Abilitati, calitati si aptitudini necesare – comunicare si capacitate de lucru in conditii de stres;
Cerinte specifice – disponibilitate la deplasari si munca pe teren;
Competenta manageriala (cunostinte de management, calitati si aptitudini manageriale): -
Atributiile postului:
- asista persoanele sau comunitatile aflate in nevoie, implicandu-se in identificarea, intelegerea, evaluarea corecta si solutionarea problemelor sociale;
- gestioneaza acordarea de alocatii si ajutoare sociale in baza legislatiei specifice;
- primeste cererile repartizate spre solutionare, insotite de actele doveditoare privind veniturile nete ale membrilor de familie si de declaratia pe propria raspundere, depuse de solicitanti;
- efectueaza ancheta sociala in vederea deschiderii dreptului de ajutor social sau respingerii cererii, asumandu-si raspunderea asupra continutului anchetei ;sprijina persoanele asistate in eforturile lor de a identifica si clarifica scopurile, in vederea alegerii celei mai bune optiuni;
- respectarea termenului legal de solutionare a documentelor repartizate;
- inaintarea la termen a documentatiei catre superiorii ierarhici, in vederea avizarii si aprobarii;
- acordarea de asistenta de specialitate in acest domeniu, persoanelor solicitante;
- participa la intocmirea darilor de seama statistice, din sfera de activitate a compartimentului;
- informeaza ori de cate ori este nevoie, superiorul ierarhic, asupra tuturor aspectelor din sfera sa de activitate si propune masurile de solutionare;
- gestioneaza dosarele repartizate de superiorul ierarhic si se preocupa de completarea acestora cu toate documentele prevazute in legislatia privind acordarea ajutoarelor sociale;
...citeste mai multe pe PortalInstitutiiPublice >>>